Ahoj
Přesně před rokem jsem si koupila za prodloužení smlouvy (na 2 roky) u T-Mobile telefon za zvýhodněnou cenu. Teď po roce se mi na něm postupně během cca měsíce začaly objevovat závady. Chtěla bych dát telefon T-Mobilu reklamovat.
Máte někdo zkušenost s reklamací telefonu u T-Mobile?
A myslíte, že dostanu při kladném vyřízení reklamace nový telefon?
Děkujíí
Cituji Sanny93: myslíte, že dostanu při kladném vyřízení reklamace nový telefon?
S největší pravděpodobností ho nejdříve pošlou "do opravy" a mezitím ti dají nějaký náhradní.
Dají ti určitě náhradní telefon a tvůj telefon ti opraví nebo pokud to je větší závada, tak ti dají telefon nový. Mě nefungoval reproduktor u mobilu a vyměnili mi mobil za nový.
já neustále reklamuji naše firemní telefony (BlackBerry) a zatím nám je vždy vyměnili (za náhradní se prý platí)
Reaguji na im4fun: Já myslím, že se platí za náhradní telefon pouze v případě, že není koupen v rámci prodloužení smlouvy.
Já mám od nich Sony Ericsson Xperia X10 - je to už přece jen rok stará záležitost, co jsem si ho koupila... ten už ve své nabídce telefonů teď ani nemají, tak si říkám, jestli jim na výměnu ještě na skladech nějaký zbyl...?
Reaguji na Sanny93: Tak třeba ti nabídnou výměnu za jiný telefon v té samé cenové kategorii jako je ten tvůj.
Opraví ti ho a v době opravy ti půjčí náhradní. Nový ti nabídnou až po třetí reklamaci. Teda buď nový telefon stejného typu, nebo vrátit peníze
Reaguji na Lucy09: A ještě jedna otázečka Ty jsi taky musela 3x reklamovat, jako píše mmenie?
Ahoj, telefon by Ti měli vzít na reklamaci všude na prodejnách T-Mobile, ale nejrychlejší opravu budeš mít na značkové prodejně, které najdeš tady : https://www.t-mobile.cz/web/cz/residential/ospolec nosti/prodejni-mista?p_p_id=PointsOfSale_WAR_tmmpp ortlets&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode= view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=2&_PointsOf Sale_WAR_tmmpportlets_javax.portlet.action=SEARCH
ale jestli nemáš okolo žádnou značkovou prodejnu, tak to nevadí, jenom se může stát, že to nebude tak rychlé, stačí přijít jenom se záručním listem. Na opravu je zákonná lhůta 30dnů a na náhradní telefon máš nárok.
Reklamovala jsem a všechno bylo ok, náhradní mi dali a asi do 3 týdnů jsem ho měla zpět... bez problému
Cituji mardererova: na náhradní telefon máš nárok.
Na náhradní telefon není nárok, je to vstřícný krok, jak psala Monus, nemusí mít žádný k dispozici.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.