arrow
profile_image
TajemnáVlčice
od 5. 10. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tentokrát jdu opět pro radu ohledně reklamace mobilního telefonu. S přítelem už si opravdu nevíme rady..

Přítel zakoupil mobilní telefon HTC Desire 500 cca před 7 měsíci za cenu 5 500 Kč. Telefon běžel bez problémů jeden měsíc, poté začal házet chyby, vymazaly se přítelovi veškeré kontakty a nešlo se dostat do volání, tudíž bylo nemožné po jakémkoli nastavení si z telefonu zavolat. Telefon šel tedy na první reklamaci, kde s telefonem neudělali vůbec nic a pouze ho hodili do továrního nastavení. - Reklamace byla uznána.
Přítel si telefon vyzvedl, používal ho dva/tři dny a opět to začalo dělat stejné chyby. Zašli jsme na prodejnu, aby mobil putoval opět do servisu. Po dalším měsíci se příteli telefon vrátil opět jen s továrním nastavením a s komentářem, že se chyba neprojevila a tudíž je reklamace neuznaná.
Donesli jsme mobil domů, při zjištění, že je úplně vybitý, ho chtěl přítel nabít a nenabíjel se vůbec a později ani když nebyl zapojený do nabíjení, tak ukazoval, že se nabíjí. Takže ještě tentýž den putoval telefon opět do prodejny a později na reklamaci. Hodili telefon opět jen do továrního nastavení, pohráli si s nabíjením a napsali, že se chyba neprojevila a reklamace opět neuznána.
Přítel si telefon opět vyzvedl s tím, že je tedy v pořádku a používal ho necelý týden, kdy opět přestalo fungovat nabíjení telefonu. Takže opět reklamace.
Včera nám telefon vrátili opět s továrním nastavením a neuznanou reklamací. Přítel si s ním večer hrál a nefunguje poslech hudby..

Zkoušíme se domluvit na prodejně, zda-li by nevrátili peníze, protože koupit si mobil za 5 500,- s tím, že ho držíte v ruce dohromady měsíc a věčně jezdíte do prodejny a různými problémy, aby Vám mobil stejně vrátili neopravený s kecama na papíře - prostě pruda!

Nevíte co s tím? Přítel už toho má plné zuby, posílal email i do Servisu HTC, ale uznána je pouze jedna reklamace a tudíž nechtějí vrátit peníze a na prodejně, kde jsme mobil zakoupili (MobilProVas) se s námi nechtějí vůbec bavit, přitom prodavačka sama všechny chyby viděla a je tudíž svědek ona i já.. ale prostě domluva žádná. V dalších dnech telefon poputuje opět na reklamaci.

Je nějaká šance, jak z nich dostat peníze a koupit si prostě telefon v jiné společnosti, který už snad bude fungovat tak, jak má?

arrow
profile_image
anýzka
od 22. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Podle mého tyto závady dělá nějaká aplikace, ve které může být vir. Telefonem to nebude.

arrow
Neprodává v Bazaru

Co zkusit nějakou aplikaci jako je třeba Clean Master z googleplay.

arrow
profile_image
Kopretina88
od 3. 12. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na TajemnáVlčice: Nebo zkus nějaký antivir

[cituji=anýzka][/cituji]
tak ono pokud telefon hodili do továrního nastavení, tak by tam žádná stažená aplikace s virem být neměla...
Reaguji na TajemnáVlčice: myslím, že jste napodruhé udělali chybu v tom, že jste telefon po neuznané reklamaci neodzkoušeli přímo na výdejním místě... zkusila bych tam jít s tím telefonem v továrním nastavení teda, bez aplikací, dát jakoby do reklamace s tím, co všechno nefunguje a až ho vrátí, že to neuznávají, tak odzkoušet na prodejně, nepodepisovat převzetí, prostě buď mít v ruce opravený telefon nebo zpět do servisu.. v druhém případě by jim pokračovala původní lhůta 30ti dní, a když by to nestihli opravit, musí vrátit peníze

arrow
profile_image
anýzka
od 22. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Christal: tak ono pokud telefon hodili do továrního nastavení, tak by tam žádná stažená aplikace s virem být neměla...

to máš pravdu, ale pravděpodobně si tu aplikaci s virem stáhne znovu do "nového telefonu" ,protože se mu ta aplikace líbí a dotyčný vůbec netuší, která aplikace to může být.
Teď koukám, že dotyčná má problém ještě s jedním telefonem, tak něco na tom bude.

Reaguji na anýzka: tak možná jo, vycházela jsem z toho, že telefon uvedený do továrního nastavení ani nemohli nabít.. teď to čtu znova a vidím další zádrhel

Cituji TajemnáVlčice: Hodili telefon opět jen do továrního nastavení, pohráli si s nabíjením a napsali, že se chyba neprojevila a reklamace opět neuznána.

chce to trošku se informovat na svá práva, pokud telefon "opravili" = pohráli si s nabíjením, čili nabíjení funguje, tak je to OPRAVA a reklamaci neměli co nazývat neuznanou...

arrow
profile_image
JirinaP
od 13. 11. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Kopretina88: Mám už vestavěný antivir od Lenovo, ale Kaspersky má myslím program na mobily proti virům, můžu se zeptat přítele.

arrow
profile_image
TajemnáVlčice
od 5. 10. 2014
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ne, žádná aplikace mu to nedělá. Nejedná se o můj telefon, ale o přítelův.. má tam aplikace stejné jako každý jiný (facebook a chat a to je vše).. Kdykoliv jsme si telefon vyzvedli z prodejny, tak opětovně házel chyby a to si tam nic jiného nestihl stáhnout, takže na zavirovanou aplikaci bych to neviděla. Mimochodem při posledním návratu tohoto telefonu si ho přítel připojil k pc a zjistil, že mu při poslední návštěvě v servisu nahráli do telefonu něco od Nokie, dokonce i při spouštění telefonu se objevují takové ty ruce a pod tím je napsáno Nokie, což je docela vtipné.

Ale máte pravdu, je naše chyba, že jsme si mobil neprozkoumali hned v prodejně jakmile jsme ho dostali do ruk. Každopádně stejně není normální, aby neuznávali reklamace, když je jasné, že chyby tam jsou a celkově se s tím telefonem něco děje.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené