Dobrý den,
potřebovala bych poradit,už si opravdu nevím rady jak získat peníze zpět,za mobil,který se mi neustále seká. Dnes jsem ho šla po 6 reklamovat.(2x nebyla reklamace uznaná a 3x ano),je to fakt vtipné,že jednou je podle nich MT naprosto v pořádku a po další reklamaci závadu našli..dnes jsem do obchodu šla s tím,že chci vrátit peníze zpět,jelikož mám už 3 uznané reklamace,ale bylo mi řečeno,že poslední uznaná reklamace neproběhla v záruční době,že MT posílali jako reklamaci na poslední uznanou opravu (doufám,že chápete lépe to vysvětlit neumím ).
Chci se tedy zeptat,jestli je nějaká naděje na vrácení peněz?
Přeci tam MT nemohu chodit reklamovat do nekonečna
předem děkuji
Pokud je telefon po záruční době, tak ho podle mě nemůžeš jít ani reklamovat, mohou ti ho opravit, ale zaplatíš si za to. záruční doba bývá 24 měsíců. Nevím jestli jsem to odpověděla, ale tu část, kde píšeš o záruční době jsem nepochopila. A pokud jsi reklamavovala stále tutéž vadu, a pořád opravovali tu stejnou součástku, tak můžeš chtít vrátit vrátit peníze už při třetí reklamaci
Reaguji na Popelka39:
já vím,že to asi není moc pochopitelné,ale neumím to vysvětlit.
Bylo mi řečeno,že na každou uznanou reklamaci se vztahují 2 měsíce a i přesto,že MT ztratil 24 měsíční záruku mohu zdarma požadovat opravu reklamace.(uznané)
Doufám,že teď už je to srozumitelné
aha, takže i nadále můžeš reklamovat předešlé reklamace, které proběhly v záruční době, jestli už to chápu. Nic si z toho nedělej občas jsem lehce nechápavá To je dost blbá situace a asi ti dál neporadím, ale můžu se zeptat co to je za telefon, kde jsi ho koupila a jak dlouho h máš?
Reaguji na Popelka39:
jj je to přesně tak já se ti ani nedivím,že si to prvně nepochopila,já to napsala divně
mobilní telefon má značku Samsung Monte S5620,kupovala jsem ho v kamenné prodejně s MT, a teď koncem listopadu to byli 2 roky od koupi. V té době jsem ho kupovala za cca. 4500 kč,kdyby to byl nějaký levnější telefon,tak to neřeším,ale nebyl zrovna nejlevnější a na nový teď nemám,ale hlavně mi jde o ten princip,nejvtipnější,ale bylo,když sem jim řekla,že s rozbitým mobilem nemohu normálně fungovat,odpověděl mi ať ho prodám a koupím si novej,tak to už i na mě bylo moc
samsungs5620monte.jpg
Ten mobil je moc pěkný A co výměna zboží, to jsi zkoušela? možná nastudovat nějaký paragrafy v zákonech a zkusit to na ně vytáhnout, jinak se tam rozčílit a když ani to nepomůže, tak se asi jedině s tím smířit
Reaguji na Popelka39:
moc děkujito jsem si taky říkala,že bych mohla požadovat výměnu zboží uvidíme,co se zase dozvím,až MT přijde z opravy dnes jsem ho tam šla dát,tak předpokládám,že za 2 týdny by mohl přijít.Nebo jsem si taky říkala,že ho tam budu chodit reklamovat do tý doby než jim začnu lézt na nervy a radši mi ty peníze dají
a moc děkuji za příspěvky a za rady
Reaguji na marketass: A proč tvůj mobil ztratil 24 měsíční záruku?
Kdy jsi ho kupovala?
Podle mě je jedno, jestli to byla reklamace předchozí opravy. To je jejich věc. Každopádně tys ho reklamovala 3x, máš nárok na odstoupení od smlouvy.
Reaguji na kuře01:
mobil jsem kupovala před 2 lety v listopadu,tudíž záruka už není no a právě já jsem jim říkala,že chci vrátit peníze,ale oni mi řekli ,že to nepůjde. Je mi jasný,že si vždy něco najdou,aby mi je nemuseli dát,(a právě i proto mi neuznali ty 2 reklamace a k tomu mi dodali,že mobil je naprosto v pořádku,ale když sem ho šla dát na reklamaci hned DRUHÝ den,najednou se v mobilu něco našlo a opravili ho)ale pořád tak nějak doufám,že je dostanu zpět.
Reaguji na marketass: záruční doba se prodlužuje o dobu, kdy byl mobil v opravě. měla jsi ho tam hodněkrát, vždy jsi musela dostat nějaký papír o tom, od kdy do kdy byl v opravě. z toho si vypočteš, jestli na něj ještě nemáš záruku. jinak bych si nechala zavolat vedoucího, řešila to s ním, pohrozila čoikou, vzala si s sebou někoho staršího - z mladých lidí si nic nedělají. a nahrávat si hovor s nimi a pak jim pohrozit.
Na nás to taky zkoušeli při jedné reklamaci, uspěli jsme až když jsme tam byli napotřetí to s nimi řešit a to jsme to řešili už s vedoucím. Nakonec uznali, že jsme v právu a vrátili nám peníze. Jde o to mít větší nervy než oni
Takže hodně zdaru!
No, já jsem měla hoooodně problémy s notebookem.
Když jsem ho měla doma týden, přestal jít a oni mi neuznali reklamaci, tak jsem to asi ještě 4x zkusila s tím, že nefungoval nikdy, tak jsem se naštvala, všechno jsem natáčela, fotila, každou závadu. Pak, že mi reklamaci neuznají - to jsem se naštvala, zavolala do servisu, sjela je tam, že odmítám s něma dál spolupracovat, že mám podloženo od ČOI, že pravda je na mé straně, za týden mám schůzku s jejich právníkem (což byla pravda), a ať mi buď logicky vysvětlí, proč ntb není schopný fungovat déle než týden a potřebuje pak tu opravu, kterou provedou, ale neuznají, tak se mi omluvili, chyba na jejich straně a soudit se nechcou, do měsíce jsem měla ntb novej (od jinej firmy).
Zkusi jim tam zavolat... I když máš problém, že je to po záruce, tam nevím, jak se to dál řeší :-/
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.