Ahoj holky, obracím se na Vás s dotazem či prosím o radu kdyby jste některá již někdy řešila. Někdy okolo listopadu jsem si přehrála dle nabídku marketu v samsung galaxy s3 přehrát software. Z důvodu toho, že se mi velmi rychle vybíjela baterie a hlásilo to i další chyby jsem dala 4.12.2013 reklamovat telefon v záruce na pobočku vodafone. Pán vše sepsal do reklamačního protokolu "telefon nejde zapnout, projevuje se po updatu sw" stav telefonu "drobné oděrky na krytu displeje, odřené rohy, vrypy na sponím hraně telefonu" prostě normální stav telefonu, který nosíte v kabelce ap. Během 14 dnů mi volala vedoucí pobočky, že reklamace byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození, že je rozbitý displej. Na to jsem jí důrazně řekla, že jestli si ze mě dělá srandu, že dám telefon na přehrání softwaru a že mi vrátí telefon s rozbitým displejem ? Možná jsem byla na slečnu či paní trochu protivná, ale byla jsem opravu hodně naštvaná. Posílala jsem stížnost na pobočku a čekám na vyrozumění s předpokladem, že stížnost určitě zamítnou. Co by jste dělali. Přeci jen telefon stál 15tis a né nějakou pětistovku. Díky za rady
Pán na pobočce, který Ti vyplňoval přijímací protokol zapsal do protokolu, že je rozbitý displej? Pokud tam zapsal drobné oděrky atd., tak jak to že si nevšiml rozbitého displeje?Přijímací protokol se nevyplňuje pro legraci, ale aby se tam zapsal skutečný stav telefonu. Telefon nepřebírej, nic nepodepisuj a trvej na tom, že telefon jsi dávala do servisu v dobrém stavu a bez rozbitého displeje. Musíš být na ně ostrá a trvat si na svém, eventuelně si nech zavolat technika. Pokud se nedáš, měli by ti vyjít vstříc. V servisu jsem kdysi pracovala a bohužel vím jak to tam občas chodí.. Držím palce.
Měla jsem úpně stejnou zkušenost ( Samsung Galaxy SII )! Vraceli mi telefon s rozbitým displejem a přitom jsem měla napsané v protokolu bez viditelného mechanického poškození. Pořát tvrdili , že jsem ho tam tak dala, že technik má fotky, že telefon přebral rozbitý ( to byla lež), pak tvrdili, že m volali a já, že jsem nesouhlasila s nějakým doplatkem za opravu ( to byla taky lež ) Trvalo to hodinu, než telefon převzali zpět do reklamace , ale místo měsíc, jsem čekala měsíc a půl. (bylo to u Vodafone v Praze na Smíchově )
Takže se nedej ! Nic o rozbitém displeji tam nemáš.
Ahoj přesně tak. V žádném případě se nenech odbít a když ti stížnost zamítnou, tak to jdi řešit přímo na pobočku. Pochybení není určitě na tvé straně jak píše Andy měl by být přesně zaznamenám stav věci při přijetí k reklamaci. Máme podobnou zkušenost s vysavačem. Poměrně drahým. Je to sice věc, na které by ti neměli škrábance a tak vadit, ale když si něco koupím, vážím si toho a když mi to vrátí a vypadá to jak ze smetiště, tak to naštve. Nechtěla bych ani vidět, jak s tím ti technici zachází. Každopádně jsme se nenechali odbít a vysavač jsme dostali nový. Buď neodbytná a nenech si od nějaké ženské někde něco diktovat, oni jsou tam pro tebe! Když to nevyřešíš s ní, tak s někým jiným.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.