Dobrý den, včera jsem si aktualizovala nejnovější iOS 10.1.1. tuším (na Iphone 6s), a hlásilo mi to připojení k iTunes. Bohužel se to nepodařilo obnovit ani mě ani v servise, neustále to hlásí chybu 9. Telefon jsem dala tedy na reklamaci do datartu, kde byl také před cca 3 týdny zakoupen. Chtěla bych se jen zeptat, jaké máte zkušenosti s reklamacemi iPhonu v Datartu? Popřípadě, zda mam dožadovat nový kus. A je nový kus opravdu nový, nebo se mohu obávat toho, co jsem se dočetla, že dávají repasované telefony.
Děkuji za odpověď a názory.
Reaguji na Dominka10: Nemám s iPhonem zkušenost, ale hádám, že ti jen přehrají firmware a dostaneš ho zpátky. Na nový kus máš nárok až když se třikrát projeví stejná vada. Repas ti v případě reklamace nového zboží rozhodně dát nemůžou, na ty se vztahují jiné záruční podmínky.
EDIT: Ještě jsem zapomněla na případ, kdy se vada ukáže být neodstranitelnou, pak máš samozřejmě hned nárok na odstoupení od smlouvy (vrácení peněz) nebo výměnu kusu za nový.
Moc děkuju za odpověď, docela dost mě potěšila na internetu jsem četla samé záporné recenze na Britex, který údajně zařízení nakoupené v datartu opravuje, včetně toho, že rozdělávají telefony a ty jsou pak poškrábané nebo jinak "znehodnocené". Jelikož mam telefon opravdu 3 týdny starý a v podstatě netknutý, tak bych tomu nerada čelila :/
Reaguji na Dominka10: Datart podle svého webu posílá Apple do Českého servisu, ne do Britexu. Nemám tedy zkušenost ani s jedním z těchto dvou a bohužel se může stát cokoli, proto si při přijímání reklamace v Datartu ohlídej, aby do protokolu napsali, že není poškrábaný ani jinak poškozený, abys měla případně něco v ruce. No držím palce, ať ti to úspěšně opraví
To jsem se taky dočetla, tak snad je to pravda :/ jinak v datartu byl pán moc milý a řekl mi, co tam přesně napíše, aby byla největší pravděpodobnost, aby to uznali. Takže přesně jak říkáš, mam napsáno, že je ohmataný displej, jinak bez vad. Takže teď se budu jen modlit, že vše proběhne jak má :/ moc děkuju za všechny rady a odpovědi
Ahojda nemám zkušenost v Datartu,ale mám bohatou zkušenost s Iwantem, skutečně dávají swap (tzn repasovaný tf) . Nelíbilo se mi to psala jsem do applu a bylo mi odpovězeno, že nový tf nedávají a nazdar. Docela me jejich nevstřícný a odměřený postup zklamal, dokonce mi slečna, která se mnou komunikaci vedla, když jsem ji řekla, že to zveřejním , pohrozila jejich právníkem, pokud mailovou komunikaci zveřejním.
Poznáš to tak, že až ti tf dají zpět a nebude ti bežet nová záruka (tzn na nové zboží) ale ta stará záruka-tak je to swap.
Našla jsem ofiko vyjádření od Apple (je to tedy z roku 2014-kdy jsem s nima měla bohaté zkušenosti s reklamovaným Iphonem 5S)
zde je ofiko vyjádření :
Pokud zašlete platný nárok podle této záruky, společnost Apple dle vlastního uvážení:
(i) opraví produkt společnosti Apple pomocí nových nebo dříve použitých součástí, které jsou ekvivalentní s novými součástmi výkonem i spolehlivostí, nebo
(ii) vymění produkt společnosti Apple za produkt, jenž je mu přinejmenším funkčně ekvivalentní a je sestavený z nových a/nebo dříve použitých součástí, které jsou ekvivalentní novým součástem výkonem i spolehlivostí, nebo
(iii) vám vrátí částku odpovídající kupní ceně produktu společnosti Apple výměnou za jeho vrácení.
Vrácení se jedná až u čtvrté neopravitelné závady...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.