včera jsem spadla a vypadl mi telefon z kapsy, je to samsung galaxy ace, myslíte si, že kdybych ho poslala na reklamaci s tím, že si opravu zaplatím, že mi ho opraví? potřebuju nějakou radu, děkuji moc
A co se mu stalo? Jinak teda nevím, nevím, jestli se dá reklamovat, že vypadává z kapsy .
ano opraví ale podle toho co s tím telefonem máš tak podle toho si budou účtovat cenu.
Na reklamaci ne ale na opravu ano. Samozřejmě to můžeš zkusit na reklamaci, ale každý víme jak to asi dopadne...
no je prasklý kryt a ten kovový rámeček je podřený, jako nechci to jako reklamaci, spíš jako opravu a chtěla bych si to potom i raději pojistit
jo, to by ti měli vzít nebo případně přeposlat do servisu
pokud je to jen povrchové tak ti vymění kryt. Pokud je to v softwaru tak to už bude dražší. Taky jsem si nechávala opravit telefon u T-mobile ale oprava by byla drahá a sami mi řekli že už bude lepší si koupit nový tel.
je to jen povrchové, telefon mi jde no doufám, že to zas tak drahé nebude, doufám, že se vlezu do 1500
Něco jsem našla http://servis.mp.cz/servisni-zasahy/samsung/#nonga rantee-repairs-prices ,ale každý má jiný ceník... a u autorizovaného prodejce budou ceny jiné.
teď jsem tam psala email, jestli mi to vůbec vezmou, tak jsem zvědavá, co mi odepíšou zítra to jdu hodit na reklamaci
Cituji aaaneetkaaa: zítra to jdu hodit na reklamaci
No ale to nemůžeš nazývat reklamací, když sis telefon rozbila sama. Reklamace by to byla, kdyby na něm byla nějaká vada, kterou jsi Ty nezpůsobila. Ty ten telefon v tomto případě nejdeš reklamovat, Ty si ho jdeš nechat opravit. Jestli je ještě v záruce nebo ne, to je v tomto případě jaksi jedno.
Cituji jana81: No ale to nemůžeš nazývat reklamací, když sis telefon rozbila sama. Reklamace by to byla, kdyby na něm byla nějaká vada, kterou jsi Ty nezpůsobila. Ty ten telefon v tomto případě nejdeš reklamovat, Ty si ho jdeš nechat opravit. Jestli je ještě v záruce nebo ne, to je v tomto případě jaksi jedno.
přesně tak
Cituji aaaneetkaaa: aaaaano však tak jsem to myslelaa
Aha, no tak potom ale dotaz ve Tvém tématu tady neměl znít, jestli uznají reklamaci. Když jsi sama pak vzápětí napsala, že to nechceš dávat na reklamaci, ale na opravu. Vlastně jsem pak teda nějak nepochopila smysl Tvého dotazu. Reklamaci samozřejmě neuznají, ale opraví Ti ho, proč by neopravili, že. Ale to si ten telefon už můžeš zanést rovnou do servisu, nemusí to jít před obchod, kde jsi ho koupila. Ten by Tě stejně jen odkázal na servis...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.