Ahoj všem,
hodily by se mi Vaše zkušenosti s reklamací přímo u distributora telefonů HTC. Telefon jsem koupila cca před 1 rokem a 10 měsíci v prodejně na Poříčí v Praze.
Chtěla jsem ho reklamovat již cca před půl rokem, tam mi bylo sděleno, že mi ho nepřijmou, ať si prý doma přeinstaluju software (důvod byl pomalý chod telefonu a nepsaní některých písmen). To jsem udělala přeinstalovala, od té doby přeinstalovávám cca 1x měsíčně.
Ovšem s telefonem je to čím dál horší, nepíšou některá písmena, zamrzá a je posunutý dotykový displej (někde se dotknu, ale stiskne to třeba o 2 cm jinde), jenže je to jen občas, takže se bojím, že mi telefon nebudou chtít přijmout do reklamace, když bude zrovna fungovat a zase řeknou slečno přeinstalujte si to.
Ještě než mi vyprší záruka ráda bych, aby ho dali do "kupy" a mě mohl ještě pár měsíců sloužit. Máte někdo podobnou zkušenost, že by Vám nechtěli telefon přijmout v HTC prodejně k reklamaci? S reklamacemi oblečení a bot nikdy nemám problém a vím, že je občas je nutné na ně přitlačit. Ale netuším zda je to stejné s elektronikou, u které lze přeinstalovat software, a reinstalace navrátí telefonu na omezenou dobu jeho původní vlastnosti.
Děkuji za reakce
Tohle jsem měla přesně taky ale s LG. Šla jsem ho reklamovat a na reklamaci přistoupili. Ovšem za krátkou dobu dělal totéž. Opět jsem šla reklamovat ještě dvakrát. Při třetí reklamaci jsem si ale už vyžádala vrácení peněz. Prostě se nedej trvej si za svým. Jejich povinnost je poslat ho do servisu.
Cituji Sandí: Tohle jsem měla přesně taky ale s LG. Šla jsem ho reklamovat a na reklamaci přistoupili. Ovšem za krátkou dobu dělal totéž. Opět jsem šla reklamovat ještě dvakrát.
Na to už mi asi nezbývá čas. Mám dva měsíce, ani to ne. Kupovala jsem v září. Každopádně děkuji za info.
Reaguji na Cindova: Tohle jsem řešila s HTC Legend. Tedy ne, že by mi to nechtěli opravit, ale také mi po několikrát nefungoval... Zajela jsem si do Sezimova Ústí, kde mají nějakou centrálu na opravu HTC, telefon vzali a za 3h byl "jako vyměněný" - vyměnili komplet vnitřek a i kryt, takže jedné, co zůstalo byl display. Zkus to taky, za mě největší spokojenost
Cituji Petulka92: de mají nějakou centrálu na opravu
No, nechce se mi brát den volna v práci a jet do Sezimova ústí, když by mi měli vzít přístroj v Praze na prodejně kde jsem ho koupila do reklamace. Protože bych musela hradit dopravu a navíc ušlý den v práci, pochybuji, že by mi to HTC vykompenzovalo.
Na stránkách té společnosti píšou, že se má člověk v prvé řadě obrátit na prodejce, takže jsem z toho jelen.
Jak to probíhalo u tebe? Přijela jsi tam do té centrály a ukázala záruční list a dala jim tam telefon a oni ho bez problémů přijali?
Já být tebou tak tam půjdu znova...třeba tam bude někdo jiný a vyhoví ti. Jako abys ty někam jezdila není absolutně tvoje věc. O to se mají postarat oni. Já bych jim řekla že jsen tady už po několikáté a už jsi udělala všechno co ti řekli a že si trváš na výměně kus za kus.
Cituji Sandí: Já být tebou tak tam půjdu znova...třeba tam bude někdo jiný a vyhoví ti. Jako abys ty někam jezdila není absolutně tvoje věc. O to se mají postarat oni.
Taky si myslím. Trošku jsem si prostudovala jejich reklamační řád, tak snad tentokrát tam nebude ten blbeček jako minule.
Reaguji na Cindova: Ano, úplně bez problémů Jinak chápu, že by ti ušel zisk v práci... Já měla s rodiči cestu kolem a ještě jsem měla prázdniny...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.