Ahoj holky, potřebuju poradit. Včera mi totálně selhal rok starý telefon zakoupený jako odměna po dvou letech od Vodafone (jedná se o Samsung GT -S5230)
Chtěla jsem se zeptat jestli někdo nemáte zkušenost s reklamací přímo u nich v prodejně, nemám totiž náhradní telefon a potřebuju aspoň nějaký dočasný než se vyřeší reklamace. Nevíte jestli takové služby poskytují? Jestli půjčují po dobu vyřízovaní reklamace náhradní telefon? Bohužel se od rána nemůžu ani do jedné prodejny v Brněnských obchodních centrech dovolat(nevím co s těmi telefony teda dělají
Jj určitě nabízejí, ale počítej s docela starší šunkou Ale ten měsíc se to dá vydržet. Jinak já s nimi neměla při reklamaci problem. Vše bez řečí sepsali a bylo to bez problemu vyřešeno. Spíš si zajdi rovnou na prodejnu, s operátorem toho asi moc nevyřešíš.
Reaguji na bucinek07:
no já právě volala do té prodejny kde jsem ho koupila (abych se zeptala jak se to řeší atd..) ale nikdo to nebere už jsem tam volala snad 5x.. už si říkám že tam snad spí nebo co..
Náhradní telefon Ti půjčí pokud nějaký budou mít momentálně k dispozici. Ale jak psaly holky, počítej s obyčejným starším telefonem
Reaguji na Kaci01: přesně, pokud budou nějaký náhradní telefon mít, tak zapůjčí.. jinak bohužel
Cituji XJiťa: potřebuju aspoň nějaký dočasný než se vyřeší reklamace
Půjčí ti telefon,ale počítej s tím,že kdyby to byl dražší model,tak jim tam musíš nechat zálohu bývá většinou do tisícovky,jinak vodafone nemá problém s reklamací.
Já mám momentálně v běhu reklamační řízení a mám půjčeného Samsunga Galaxy 5 15500 a vypadá jak novej
tak to já nakonec dostala Sony Ericsson, starej křáp kterýmu nefunguje skoro mikrofon a není ani na G kartu takže nemůžu nahrát půlku kontaktů no nic asi raději obvolám půl rodiny jestli někdo nemá něco lepšího..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.