Naopak jsem nevyreklamovala třeba jídlo uplně bez chuti - zeleninové rizoto, kde byla fakt jen suchá rýže smíchaná se zeleninou z pytlíku, jen se špetkou soli, koření žádné. Podobně na tom byla jídla přátel co tam byli se mnou.
A malou porci jsem také nevyreklamovala, ale také už tam nikdy nepůjdu. Když si dám v pizzerii noky za 150 kč tak bych se docela ráda najedla.
Cituji Kolemjdoucí: Já mám zas opačný problém-právě se zákazníky a reklamování jídla
Zrovna dnes se nám to stalo v restauraci,chodí k nám host-nevím proč se tam stále vrací-když pokaždé jídlo s prupovídkama vrací,je na pěst,vždy to skoro celé sní a pak se chová jako hulvát a odejde,nezaplatí.Pokud by jídlo vrátil ihned po prvním soustu,ihned vyjdeme vstříc i pokud nemá host pravdu,za ty kecy nám to nestojí.
I já jídlo jednou vrátila,nevím,proč bych někde v restauraci měla mlčet,pokud je jídlo špatné,ale učiním tak ihned a ne,když sním půl talíře
S hosty je to občas dost těžké.Někdo vrací jídlo bezdůvodně a někdo ho nevrátí i když by měl a pak má kecy za rohem,což opravdu nesnáším.
Kolemjdoucí
Já měla s kámoškou brigádu v malé venkovské hospodě a zavděčit se těm místním štamgastům také nic moc. Oni nás i zkoušeli okrást, hádali se že mají čárku navíc atd. Jeden expert nám běžně v půlce vrátil pivo. Párkrát jsem mu dala nové bez placení, ale pak jsem mu ho vyměnila a to nové normálně napsala- koukal jak puk a od té doby nevracel. Prostě zkoušel co si necháme líbit.
Jinak k tématu- nikdy jsem jídlo vracet nemusela a jsem ráda- já na nějaké dohadování totiž moc nejsem.
V Café Louvre v Praze nám naservírovali roládu, kterou kuchař nakrájel na prkýnku asi se syrovou rybou - nedalo se to jíst a do Louvru už nechodím.
Jinak se snažím chodit tam, kde očekávám, že nebudou problémy, pač když člověk vrací jídlo a chce se tam stále najíst, tak pokud je v kuchyni blb, tak mu na jídlo třeba naplive. (Slyšela jsem párkrát od kuchařů, co vše se takovému stěžujícímu si hostu dělá a fuj fuj fuj.)
Cituji Piňa Colada: zeleninové rizoto, kde byla fakt jen suchá rýže smíchaná se zeleninou z pytlíku, jen se špetkou soli, koření žádné
Tak já mám stejnou zkušenost, akorát jsem na něm jako bonus měla nastříkané tři čárky kečupem Přítel (který měl bohatou a výbornou směs) se tlemil když mi to přinesli, ale nevrátila jsem to. Nechápu jak můžou uvařit jídlo tak rozdílné kvality.
Cituji Zanet96: ,pokud je jídlo špatné,ale učiním tak ihned a ne,když sním půl talíře
To je jasný teda jak tak čtu, asi ne pro každého hosta
Cituji lentilkah: Jeden expert nám běžně v půlce vrátil pivo.
Cituji jataky: V Café Louvre v Praze nám naservírovali roládu, kterou kuchař nakrájel na prkýnku asi se syrovou rybou - nedalo se to jíst a do Louvru už nechodím.
No a řešení je tedy to, že sis postěžovala, vrátila, nezaplatila a nechodíš tam nebo jste to nechali být a nechodíš tam?
Cituji jataky: , pač když člověk vrací jídlo a chce se tam stále najíst, tak pokud je v kuchyni blb, tak mu na jídlo třeba naplive
Kdybych vracela jídlo a nechtěla ho upravit (ohřat a tak ), tak bych si nenechala znova uvařit, na to jsem máslo, plivance fakt nechci
Je dobře, že tady reagujete i z druhé strany
Cituji Leo: nebo jste to nechali být a nechodíš tam?
No, já měla takový zadumaný den a nebyla jsem si jistá, zda mne smysly nešálí - až když jsme dojídali, tak jsme to naťukli a zjistili, že máme oba stejný problém a bylo nám hloupé "vrátit" snězené jídlo, popř. žádat, abychom za něj neplatili, takže jsme to obsluze řekli (oni se podivili a omluvili) a už tam nechodíme. Já jsem tam měla ještě před tím jednou problém s tím, že nekuřácké prostory měli uzavřené pro soukromou akci, takže jsem Louvre zcela odepsala. Ona už ani obsluha tam není, co bývala - řekla bych, že ztratili přirozenou úctu k zákazníkům, protože jich vždy přijde dost, takže o štamgasty nestojí.
Cituji Leo: tak bych si nenechala znova uvařit, na to jsem máslo
Tak to já taky.
Zanet96-I k nám chodí takoví experti.S vracením jídla se to moc nestává,ale když už,tak vždycky ráda vyhovím a jídlo vyměním (taky bych si to asi nenechala líbit),ale většina z nich opravdu nemá vůbec důvod.Jednou k nám přišla opravdu hodně silná černoška s dcerkou,neuměli moc česky.Jídlo si objednávala i platila právě její dcera,na účtence pak měli zvlášť zamarkované pití a zvlášť jídlo.Objednávali si dvoje pití,takže to bylo logicky dražší než za jedno.Její maminka pak na mě doletěla,že jsem její dcerušku chtěla okrást,jak může za jedno pití platit tolik ..a nenechala si vysvětlit,že si brala dvoje a že to na účtenkách máme sečtené dohromady,ne každé pití zvlášť.Seřvala mě tam před ostatními hosty a já měla vztek jak nikdy,nakonec obě práskli do stolu a uraženě odešli s tím,že už nikdy nepřijdou..není to holt jednoduchý.Zákazníci jsou někdy pěkný svině
Dělala jsem brigádu v kuchyni a odnesla jsem si dost otřesných zážitků Nebudu to tady ani radši publikovat, ale vaše zkušenosti jsou taky zajímavé ale mám svojí oblíbenou restauraci-pizzerii a tam jsem byla naštěstí vždycky spokojená přesně jak tady píšete, zákazník se vyřve na servírce, která nemá s přípravou jídla nic společného
Cituji avanta: Na servírku nikdy neřvu, ale pokud začne kuchaře obhajovat a není ochotná ho třeba zavolat, pak jedu i do ní.
no,myslím,že by u takového problému ten kuchař měl vždy být a vyřídit si to sám.Ne vždy to teda i host vyžaduje a ihned právě na servírku nebo číšníka zaútočí, i to se stává.Ale u nás většinou jde ihned ke stolu kuchař-pravda nejsme tam s nima pořád,ale tak to má fungovat.
No,já mám jednu oblíbenou restauraci,jsme tam často a vždy maximálně spokojení a je fakt,že se jen jedinkrát stalo,že jídlo bylo vlažné-spíš studené a ne moc chutné,ale vzhledem k tomu,že tam byl blázinec,obsluha super a vždy nám chutnalo,tak jsme to nechali být a nic neřekli,chodíme tam nadále a chápu,že jednou se nemusí něco podařit.
avanta
To nebylo mířeno na nikoho konkrétně
Já jsem ani na place nedělala, byla jsem pomocná síla přímo v kuchyni...Ono to vlastně z toho mýho příspěvku není ani moc jasné Byla jsem úplně nešťastná a s kuchařem jsme se pak vyloženě nesnášela... Nechtěla jsem omývat zkažené potraviny apod. Jednou konce po mě vytahoval zkažené listy salátu z odpadkového koše Tam to tedy chodilo většinou tak, že když něco nebylo v pořádku, odnesla to od zákazníků ta holčina na place (ještě ke všemu si to strašně brala ) a ten kuchař, to mu to bylo jedno co si pamatuji, tak za hosty nebyl ani jednou Takže takovou mám zkušenost já
Cituji avanta: Já to vyžaduju, ale zadaří se fakt minimálně
Hm,tak to je prostě o personálu a ochotě.Troufám si říct,že u nás by s ti to nestalo.
Nedivím se ti,že si byla naštvaná,já bych se tam asi i pozvracela,to co píšeš je hrozné a i na poslání hygieny,ta by jim to tam srovnala
Já třeba chápu, že prostě chyba se stát může, takže jestli se do restaurace vrátím záleží na tom, jak se personál či majitel po té mé reklamaci pak zachová. Byli jsme v pizzerii, dala jsem si salát, byl tam červ. Číšnice se omluvila a jestli chci nový salát, nebo něco jiného. Tak jsem si dala raději pizzu. No a tu pizzu nám i naúčtovali. Od té doby jsme tam nebyli a ani v budoucnu to neplánujeme.
Naopak na chalupě v místní resturaci, kamarád si dal gordon řízek, skoro celý ho snědl a na konci byl ten řízek trochu syrový. Tak to nechal, obsluha/majitelka to odnášela, všimla si toho, strašně moc se omlouvala, přinesla novou porci (z čehož byl kamarád nešťastný, páč tam dělají obrovské porce a už tak byl přejedený ) a panáka pro každého z nás, přičemž nás tam bylo asi deset. Po zbytek večera se nám omlouvala. Takže tam chodíme stále a moc rádi. Navíc každému na odchodu dávají vždy lízatko, v létě nanuka. To tedy jako všem hostům, né jen nám .
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.