arrow
profile_image
Nikolajevcna
od 1. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Jsem strašně naštvaná. Koupila jsem si v prodejně Datart Černý Most notebook. Asi za tři dny mi začal klepat a asi za týden fungovat, tak jsem ho odnesla na reklamaci zpět do prodejny Datart. Reklamační technik mě přesvědčoval, že to je softwarová závada, což nebyla, protože jsem den před tím nechala notebook prohlídnout známým který se tímto zabývá. Po měsíci jsem si šla notebook do prodejny Datart vyzvednout. Vrátili mi ho s vyměněným hardiskem, ale bez nabíječky, kterou mi zadrbali někde v servise a oznámili mi že si pro ni mám přijít za týden. Zavolala jsem si vedoucího prodejny Datart, který mi pak bez problémů vydal novou nabíječku a omluvil se mi. Za týden se však závada ozvala znova. Nezbylo mi nic jiného, než se na reklamace Datart vypravit znova. Notbook mi vrátili opět cca za měsíc s tím, že se jedná o softwarovou chybu na kterou se nevztahuje reklamace. Vypravila jsem se z prodejny Datart rovnou ke známému který mi počítač přeinstaloval a závada nezmizela. I vypravila jsem se do prodejny Datart po třetí, nyní už jsem požádala o vrácení peněz. Po uplynutí reklamační lhůty mi oznámili, že mi opravili drátek od repráku a že na vrácení peněz budu mít nárok až po 4 reklamaci protože se jednalo třikrát o jinou závadu. V Datartu jsou pěkné svině. Už nikdy si do prodejny Datart nic koupit nepůjdu. Máte někdo podobné zkušenosti?

arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

ano já,také z Černého Mostu...koupila jsem si tam za skoro 15 tis. tablet...byl prodáván v sadě i s pouzdrem...když jsem si ho chtěla koupit,tak pouzdro neměli na skladě,že musím několik dní počkat,dodnes nechápu,jak někdo může prodávat věc v sadě a nemít ji kompletní...rozhodla jsem se k tabletu koupit i dotykovou tužku,prodejce mi dal na výběr,ze tří...tak jsem si vybrala jednu a samozřejmě po vyzkoušení nešla,tak ji přítel šel vrátit,že nefunguje a jiný prodavač se divil,jak nám ji někdo mohl dát,že není určená pro tablet....no a teď mám na reklamaci i tablet,jelikož po 14 dní přestal fungovat,nejde zapnout nic....jsem opravdu vytočená,není možné,aby tak drahá věc po 14-ti dnech nefungovala

Holky,elektroniku a počítače se vyplatí nakupovat na www.czc.cz vzhledem k tomu,že je to internetový obchod,který má i kamennou prodejnu v Praze 4 -Háje,tak vy si vlastně vyberete zboží na netu,vyzvednete na prodejně,ale reklamace jsou pak jako internetový nákup.Navíc mají i slušné ceny.

arrow
profile_image
denisatenisák
od 30. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Tak já mám opačnou zkušenost, reklamovala jsem troubu za 12t, přinesla jsem ji do prodejny na zličíně po 14 dnech s tím, že nevydává zvuky a oni ji ani neodzkoušeli a hned vrátili peníze. Skoro to vypadalo jak když nás už čekají.

arrow
profile_image
angeeel mojeid
od 10. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já mám naopak dobrou zkušenost. Přestala mi fungovat žehlička na vlasy, zašla jsem jí reklamovat a asi po týdnu se ozvali s tím že je to asi kabelem a vrátili mi peníze

arrow
profile_image
ZuziZuzana
od 13. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já mám teda také dobrou zkušenost. Měla jsem od nich foťák a měl 2 měsíce do konce reklamační lhůty. Myslela jsem, že mi ho vrátí zpět, protože si myslím, že to co dělal, už to bylo opotřebováním, ale vrátili mi peníze Takže za mě spokojenost

arrow
profile_image
Schatz1
od 4. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já jsem se vydala do Datartu v Ostarvě s tím že si tam koupím notebook ale naštěstí mi tam prodavači nebyli schopni nějaký doporučit, přišlo mi to že tam nebyl nikdo specializovaný přímo na noťasy tak jsem šla do značkové prodejny a koupila si noťas za 19 tisíc a do dneška se s ním nervuji-vypadává mi obraz.Asi je to o štěstí..

no musím říct, že velice vyčůraně to udělali.))))
vymyšlenéj drátek.)))) a proto nešel celej komp jo...to je fakt hnus...napiš na vedení...jako koupíš si PC a chceš ho používat a ne vozit po reklamacích. Mají pěkně neschopné techniky.

Cituji Lulča: koupíš si PC a chceš ho používat a ne vozit po reklamacích. Mají pěkně neschopné techniky.

Spíš než neschopní technici je aušusové zboží

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reklamovala jsem v Hostivaři MP3 přehrávač. Nejdřív, ať si dojdu po týdnu, pak zase za týden. Když už uplynulo 30 dní, tak jsem tam šla, pro jistotu jsem si vytiskla info pro ně, kdyby nebyl přistroj opraven, tak na co mám nárok.
Opraven nebyl, závada nešla odstranit a tak jsem dostala peníze. Ale to taháni do prodejny, mě fakt nebavilo...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Cituji Nikolajevcna: že na vrácení peněz budu mít nárok až po 4 reklamaci protože se jednalo třikrát o jinou závadu

Oni mají ale pravdu, pokud se jedná o reklamaci, kdy se projeví pokaždé jiná závada, tak nárok na nové zboží, či vrácení peněz, máš až po 4. reklamaci.

arrow
profile_image
Christiania
od 5. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Laky: ale reklamace jsou pak jako internetový nákup

Co tím přesně myslíš?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na Christiania: při koupi zboží přes net máš 14 dní na to, že můžeš zboží vrátit. Zda Laky nemyslí tohle.

arrow
profile_image
Christiania
od 5. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na tyweee: To samozřejmě vím, proto informace, že reklamace se posuzují jako net nákup je zavádějící informace

Cituji Christiania: reklamace se posuzují jako net nákup je zavádějící informace

Objednáš zboží na netu s tím,že si ho ale vyzvedneš osobně na prodejně,kde si ho můžeš osahat a prohlédnout,takže vlastně jsi v kamenném obchodě,zboží si odneseš,ale reklamace /vrácení/ je jako e-shop.....což v běžném kamenném obchodě nejde ty "zavádějící informace"
Příklad...koupím si foťák,doma zjistím,že to není tak úplně ono a v klidu ho vrátím,dostanu zpět peníze................to v normálním obchodě nemáš moc šanci.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené