Na co mám nárok, pokud se reklamace vyřizuje déle než 30 dnů.
Vrácení peněz. Jednou jsem reklamovala notebook, asi měsíc a půl před skončením záruky. 31.den jsem tam zašla, notebook ještě nebyl, tak jsem si vyžádala peníze .
méně než
10 příspěvků
vrácení peněz - akorát - to ti po 30 dnech řekli, že je tvoje reklamace stále ještě nevyřízena nebo ty jsi doma a dosud se ti nikdo neozval ohledně vyřízení reklamace a už si počítáš dny?
Reaguji na TRISIDAT: reklamace se má ještĕ alespoň 14 dní možná i mĕsíc protáhnout a 30 dnů dneska ubĕhlo
07:00:04 - Připojeno během spojování:
Čo robiť po uplynutí 30 dňovej reklamačnej lehoty?
Ahojte, 6.10 som si bola na reklamáciu odniesť čižmy s tým, že chcem vrátenie peňazí, bola to tretia reklamácia s rovnakou vadou. Avšak ešte sa mi odtiaľ nikto neozval, ak dobre rátam, 30. deň bude zajtra. Čo robiť, ak sa mi odtiaľ nik neozve?
Normálně tam zajdi a řekni, že na vyřešení reklamace měli 30 dní. Do té doby to nestihli, tak že žádáš vrácení peněz. A bez problémů by ti měli peníze vrátit.
přijít tam s tím, že na vyřízení reklamace mají ze zákona 30 dnů, pokud ji v té lhůtě nevyřídí, tak musí vrátit zpět peníze, pro jistotu si najít příslušné paragrafy
já takhle dostala peníze zpět za gril s oloupaným teflonem
pri tretej reklamácii s rovnakou vadou už máš nárok na vrátenie peňazí rovno, nemusela si ani akceptovať 30 dňovú lehotu. zájdi tam a pýtaj peniaze na ruku
Zašla bych tam, pokud to vyřešené nebude, tak na to mají ze zákona 30. dní. A tobě, pokud chceš, musí okamžitě vrátit peníze .
Reaguji na xyzz:
ahoj podle mě na reklamaci mají 30 dní. Pokud to do té doby nestihnou můžeš žádat a navrácení peněz..
Reaguji na zuska-bluzka: Nemusela? Keď som tam prišla s tým, že chcem vrátiť peniaze hneď, ženská mi povedala že ona to nemôže, že to musí poslať na posúdenie tak ja fakt neviem.. som sa asi zase nechala oklamať :/
Takže tam môžem nabehnúť a pýtať si rovno peniaze? Nie že si tam spravím nejaký trapas
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.