Reaguji na Laky: Nj, ale zakladatelka tématu řeší opakující se reklamace v průběhu několika měsíců. To, co píšeš, snad už v dnešní době (doufám) každý ví..
V Datartu jsem si koupila nový notebook. Když cca po třech letech potřeboval vyčistit, protože se přehříval, bylo mi mezi řečí v autorizovaném servisu sděleno, že notebook již jednou opravovaný byl a to nepříliš odborně a zcela určitě ne autorizovaným servisem. Podotýkám, že notebook jsem kupovala jako nový a toto byla první oprava, která byla nutná za dobu mého užívání. V Datartu již nikdy nakupovat nebudu, když prodávají ojetiny za ceny nových výrobků.
To je teda zvláštní, kupujeme IT vybavení jedině v datartu a nikdy žádný problém. To že by to bylo opraveno a prodané jako nové se mi nezdá, nové zboží kupujete přeci v originální krabici, tohle se nemohlo stát.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.