Ahoj, zajímaly by mě Vaše zkušenosti s reklamací jídla v restauraci Reklamovali jste někdy jídlo v restauraci, pokud bylo například špatné chuti nebo si to v podstatě necháte líbit a příště tam nejdete...? Jak Vám vrácení jídla vyřešili, uvařili nové nebo jste neplatili?
My s přítelem, máme rádi restauraci Pravěk a to na Andělu, doporučili nám tam, at ji vyzkoušíme i na I.P.Pavlova,jídlo se nedalo srovnat, fakt děsný. Řekli jsme jim to, zaplatili a víckrát už tam nejdeme
No zrovna minulý týden jsem si dala kančí medailonky na brusinkách. Maso šlo sotva ukrojit, o žvýkání ani nemluvím. Tak jsem přemýšlela co s tím, protože jídlo jsem nikdy nevracela, ale nakonec jsem to udělala a bylo to úplně v pohodě. Servírka to bez řečí odnesla, pak se přišla ještě omluvit, že bylo maso skutečně tuhé. Dala jsem si tatarák a byla jsem spokojená!
Mně přijde nejhorší reklamovat jídlo, které nechutná dobře nebo tak, jak má...
Cituji Leo: Mně přijde nejhorší reklamovat jídlo, které nechutná dobře nebo tak, jak má...
Jo to jo, u tuhého masa je to jasné a neodiskutovatelné, ale chuť, tam už je to horší. Kuchař ti řekne, že je to subjektivní a že to tak má být a co s tím uděláš?
jednou jsem byla pizzerii, jak je na Florenci vedle baru Gate, dala jsem si pizzu a přinesli mi jí s kuřecím masem tak z 80% syrovým to už jsem fak musela vrátit, spíš teda jsem jim řekla že ať se nezlobí, ale že je to na salmonelu a jestli s tím můžou něco udělat, servírka řekla:"já vám to dám ještě na chvíli do mikrovlnky dodělat" super zážitek
Vracela jsem jídlo kuřecí se sýrem a broskví , protože na broskvi byla plíseň !!
Servírka viděla, že jsem těhotná a přesto mi to dala na stůl !! Vrátila jsem jídlo, ale další mi nepřinesli a ani se neomluvila. Doma mi manžel připravil panenku a musím uznat, že ani nevím, jak chutnala, protože jsem měla opravdu neuvěřitelný hlad. Neúčtovali mi to , to by si teprve zažila . .....Hvězda....
Cituji avanta: á jsem si jednou objednala rozvozovou službou z jedný pizzerie šopskej salát. Přivezli to, odjeli, doma jsem to otevřena a málem se pozvracela. Balkán byl úplně plesnivej, ale totálně, smrdělo to kyselostí na sto honů, dokonce tam nastrouhal i tu zelenou plíseň.
To je už opravdu extrém, fuj!
My jsme v restauraci v Sušici měli na mase zapečené chlupy . Samozřejmě jsme to vrátili a nic neplatili, bylo to opravdu nechutné.
Cituji Ivva: Hele, v Gabre.... nebo kde? často tam jezdíme. VARUJ mě, kam nechodit. Pokud sis zajela do Železky, zajdi do Charlotty) mňam.
Myslím, že se tam tomu říká Letiště, ale přesný název nevím . Už tam nevkročím, ble... Díky za tip!
Cituji Ivva: Ale myslím si, že hodně lidí hledá "mouchy" - aby nemuselo platit. Ty případy taky bohužel jsou....
Tak to bych řekla, že platí obecně u reklamací, ne tak u jídla. Nebo aspoň nikoho neznám, kdo by reklamoval jídlo, byť si většina "pod vousy" řekne, že to bylo hnusný a max. jim to tam řeknou a příště jdou jinam. Proto jsem se tu i ptala, protože nedávno se mi dostalo na talíř něco, co bylo chutově echt hnusný a odpovědí mi bylo "ale takhle to u nás chutná".
Případy, kdy je jídlo nedodělané nebo zkažené, mi přijdou jako dost jasné. Vrátit a neplatit.
tak teď jste mi znechutili kamkoliv jít jíst mě se teda ještě nestalo ,že bych měla v jídle brouky apod.fuj, ale že chutnalo třeba divně to ano.
Jinak mám kolegu, kterému snad vadí všechno a všude reklamuje, takže riskujeme při příští návštěvě plivance v jídle např. mu vadilo, že mu buchtičky s krémem polili nahoře čokoládou, nebo mu na cappucino nasypali skořici a takové drobnosti
Taky jsem jídlo vracela. Přinesli mi zkažené maso. Číšník se se mnou dohadoval, že je vše v pořádku, ale jídlo odnesl. Pak se ještě vrátil se vzkazem z kuchyně, že kuchař prohlásil to samé. Číšník se choval povýšeně. Z časových důvodů jjsem jako náhradní jídlo zvolila smažený hermelín (menu dne) a ten byl poněkud přezrálý. Po rozkrojení celý obsah vytekl jako voda a zbyla skořápka ze strouhanky (to jsem nikdy neviděla). S kamarádkama jsme na to koukaly fakt vykuleně. Jídlo jsem už nereklamovala, ale viděli mě tam naposledy.
Jednou jsem vracela salát s octomilkama a jednou kuřecí uvnitř syrové. Obojí proběhlo bez problémů a s omluvou. Ale tam, kde byly ty octomilky, už jsem nikdy nešla, z hmyzu v jídle se mi zvedá kufr
Já mám zas opačný problém-právě se zákazníky a reklamování jídla.Na rozkaz musíme z jakéhokoliv důvodu zákazníkovi jídlo vyměnit bez řečí,ale někdy mám chuť je opravdu poslat do háje.Hodněkrát se mi stane,že zákazník si objedná jídlo a pak je naštvaný,že ta a ta porce je malá-přitom kuchaři maso dělají na váhu.Když jim pak oznámím,tuto skutečnost,začnou se vztekat jak kdybych za to mohla já.Nebo mi chodí lidi s tím,že je jídlo z jedné strany studené (např. u sendvičů)..ale už jim nedojde,že maso v něm teplé sice je,ale rajčata nebo saláty musíme mít v chladnici.Zabíjela bych!
Cituji Piňa Colada: kuřecí uvnitř syrové.
na to jsem zapomněla to se mi taky stalo, nereklamovala jsem to, protože jednou to bylo ve Španělsku a podruhé v Rakousku.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.