Ahoj
Objednávala jsem si na internetu batoh, když mi ale přišel domů, tak jsem se zděsila, jak malinký batoh jsem si to objednala. Potřebuji ho do školy a sem dám tak max polovinu toho, co běžně nosím.
Batoh budu jednoznačně vracet, ale chtěla bych slyšet Váš názor na to, kdybych to nejdříve zkusila reklamovat s tím, že v e-shopu vypadal na obrázku větší (normální "školní" velikosti). Dalo by se argumentovat i s tím, že nikde v popisu nebyl uveden jeho objem nebo rozměry.
Děkuji předem
u obchodů na internetů máš do 14 dnů právo vrátit zboží bez udání důvodu, to je ze zákona.. jinak si myslím, že z toho tvého důvodu ti reklamaci nevezmou, to je tvoje smůlu, že sis nenaměřila rozměry nebo si o něm nezjistila víc..
Když něco objednáváš přes e-shop, tak to můžeš do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu. Takže nemusíš nic vymýšlet, pouze prodejce dopředu informuj mailem, že vracíš zboží.
Reaguji na Jelena: Ano, to vím, ale jde mi především o to, abych zbytečně nezaplatila 2x poštovné.
Reaguji na MissCukrik: Naopak si ale zase myslím, že není moje povinnost si po celém internetu hledat jeho rozměry, než si něco objednám tam, kde nic uvedenýho není - to je rovnou jako kdybych si to měla rovnou objednat někde jinde...
Reaguji na Sanny93: Tak to si ale myslím, že je prostě tvůj problém. Z jejich strany to není žádné zatajování, mohla jsi jim o rozměry napsat, pokud je tam nemají.
Cituji Sanny93: nezaplatila 2x poštovné
budeš platit jenom až ten batoh budeš teď posílat, e-shop Ti musí vrátit cenu batohu i s poštovným, které jsi zaplatila. Takže poštovné platíš jen jednou při vracení zboží.
Mno, tak já teda předpokládám, že tam měli uvedené i rozměry, ale to je jedno... Jak psaly holky, máš 14 dní na to vrátit zboží bez udání důvodu a poštovné budeš platit jenom jednou (při přebírání zboží, když ho budeš posílat zpět, zaplatí ho e-shop).
Reaguji na petraparis: http://www.adidasmania.cz/volny-cas/tasky-a-batohy / konkrétně ten můj už v nabídce není, ale můžeš se podívat, že opravdu ani u žádného jiného rozměry nejsou.
Cituji petraparis: máš 14 dní na to vrátit zboží bez udání důvodu a poštovné budeš platit jenom jednou
Přece jen je ale lepší výhra neplatit nic, ne?
Cituji Sanny93: Přece jen je ale lepší výhra neplatit nic, ne?
Promiň, ale nechtěla bys toho už trošku moc? Jedno poštovný tě snad nezabije...
Jinak s tou velikostí - ok, nejsou tam uvedené, na druhou stranu je to dost podstatná věc (teda aspoň pro mě by byla), takže bych si jí nejdřív zjistila...
Reaguji na Sanny93: ale když něco reklamuješ a posíláš to poštou, tak ti to poštovný taky nezaplatí přece..
a k těm rozměrům - buď se na ně máš zeptat, když jsou pro tebe důležité, nebo není nic jednoduššího než se po nich podívat na googlu.. možná si párkrát klikneš navíc, ale lepší než objednávat zajíce v pytli..
Cituji Sanny93: jde mi především o to, abych zbytečně nezaplatila 2x poštovné.
Budeš ráda, když se na tebe s celou reklamací nevyprdnou. Sice je to ze zákona (do 14 dní vrátit zboží), ale jsou i nezodpovědní prodejci na eshopech a nikdo je nenajde, pokud jsou to podvodníci.
Hlavně bych bez rozměrů nic nekoupila...
odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu
Jak postupovat při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží? Doporučený postup:
Při reklamaci výměně nebo vrácení zboží připojte ke zboží vyplněný návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
Ve formuláři stručně popište vadu zboží, v případě, že se jedná o nepoužité zboží a vracíte zboží do 21 dnů od obdržení zásilky, stačí uvést pouze číslo účtu nebo katelogové číslo produktu, o který máte zájem místo původně objednaného zboží.
K vrácenému zboží připojte také kopii dokladu o koupi zboží nebo jiným způsobem prokažte zakoupení zboží u naší společnosti.
Zboží spolu s vyplněným návratkovým formulářem a dokladem o koupi zašlete jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Induo, s.r.o., Zadní 151/16, 674 01 Třebíč.
Náklady spojené se zasláním zboží nazpět hradí vždy zákazník, v případě uznané reklamace bude zákazníkovi kompenzováno poštovné v nezbytně nutné výši.
O obdržení vráceného nebo reklamovaného zboží Vás budeme informavat prostřednictvím emailu.
O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající dle odborného posouzení. Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží, Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace, a to prostřednictvím reklamačního protokolu, který Vám zašleme na Vámi udanou adresu.
Odstúpiť možes do 21dní, ale poštu si platíš- stačí čítať podmienky.. ak platiť nechceš zanes si to tam osobne
Cituji Jelena: budeš platit jenom až ten batoh budeš teď posílat, e-shop Ti musí vrátit cenu batohu i s poštovným, které jsi zaplatila. Takže poštovné platíš jen jednou při vracení zboží.
Tak to moc obvyklé není. Aspoň z mých zkušeností. V 99% případů (a že jich už bylo) mi vrátili peníze bez poštovného. A přijde mi to logické. Proč by mi měli hradit poštovné...? Když něco vracím, vždycky platím poštovné 2x. Jednou cestu ke mě a jednou cestu ode mě. Pouze pokud se jedná o reklamaci, je obchod povinný poštu uhradit.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.