Cituji Laky: Když nebudeš poblíž wiffi a telefon se bude zrovna chtít aktualizovat,tak ti prostě bude brát kredit za připojení k netu.
nebude na ní kredit,tak nebude mít z čeho
Ahoj, něco podobného se stalo mému tatíkovi,nebyl teda v zahraničí ale doma, koupil si novej telefon, nějakou Nokii a dva dny pořád v ní něco studoval a studoval a pak mu přišla faktura na 8tis, málem ho kleplo, napsal i reklamaci,ale bohužel mu jí neuznali a musel to zaplatit. Telefon se prostě celý dva dny připojoval na net takže pak si radši taky objednal neomezenej přistup na net a má to za pár korun na měsíc
Cituji kopretina294: nebude na ní kredit,tak nebude mít z čeho
k čemu je ti telefon bez kreditu?
kopretina294
A nebylo by lepší si připlatit za neomezená data, zase taková částka to není... Iphone bez netu je vážně k ničemu...
Cituji Laky: k čemu je ti telefon bez kreditu?
Cituji tyweee: Kdysi jsem reklamovala něco u Oskara - Vodafone nebyl - a odpustili mi to. Jenže tam šlo o pár stovek.
Jo Vodafone je eště docela fér a vrací peníze ale to co dělá O2 nebo T-Mobile to nepochopim.
Já jsem měla podobný problém. O2 mi naúčtovalo za internet vysokou částku, přitom jsem se jednou omylem připojila a hned odpojila. Chtěli za tohle jedno připojení asi 600. Tak jsem tam volala, operátorka mi řekla, že s tím nejde nic dělat, tak jsem naštvaná volala znovu, tentokrát byl operátor nějaký chlap a v pohodě mi řek, že mi tu částku odečte z další faktury.
Cituji Laky: mám Vodafone a tam je to jinak
jojo, Vodafone jde i nastavit kolik max. měsíčně je možné provolat - prostě takový limit. A při půlce posílá sms.
Hold Vodafone je asi něco jinýho.
Na O2 dobře funguje to, že pohrozíš, že odejdeš ke konkurenci. Já měla jednou nesrovnalosti ve vyúčtování asi 3x za sebou, trvali na tom, že musím platit, tak jsem řekla, že od nich odejdu a do hodiny mi volali s tím, že je vše v pořádku a že mi dají nějaký volný minuty zdarma.... A když jsem se pak fakt odhodolala k odchodu, tak mě začli atakovat s tím, že mi dají 3000 volných minut měsíčně zdarma a tarif za 300 místo 700, ať ten převod čísla zruším a zůstanu u nich a dají mi to řekla jsem, že ne, za dva dny volali znovu a zkoušeli to znova ... mají spešl rescue team, protože každý věrný zákazník je pro ně hodně cenný...
no je pravda, že 21 tisíc je fakt hodně... nehledě na to, že po iPodu chtít, aby se nepřipojil k netu. je stejný jako chtít po psovi, aby mňoukal... to je prostě telefon postavenej na připojení
Cituji paja_b: nehledě na to, že po iPhonu chtít, aby se nepřipojil k netu. je stejný jako chtít po psovi, aby mňoukal... to je prostě telefon postavenej na připojení
Taky proto má funkci .... vypnout
pokud si majitel nevypne,tak to myslím není chyba operátora
stejné jakobych si nezamkla byt a pak se divila,že mi ho někdo vykradl
Cituji Laky: Taky proto má funkci .... vypnout
pokud si majitel nevypne,tak to myslím není chyba operátora
ja neříkám, že to je chyba operátora... to v žádným případě totiž není
Jen říkám, že pořizovat si iphone a nechtít se připojit na net je, podle mého, plýtvání penězma ... proto, když už ho člověk má, si musí dát pozor a tu funkci vypnout.
No já mám iphone a jsem taky u O2. Když jsem ho měla nově, tak jsem si nezařídila tarif který stojí cca těch 200Kč měsičně na neomezené připojení k internetu (u nás) a telefon mi samozřejmě sám updatoval maily a podobně. Přišel mi účet asi na 25 000 Kč, tak jsem dostala lehký infarkt (jsem studentka), volala jsem hysterická na infolinku kde jsem vysvětlovala že jsem o tom nic nevěděla, a slečna mi poradila abych napsala na zákaznické oddělení dopis a požádala je o prominutí platby. Tak jsem ze sebe udělala trochu blbečka, napsala jsem jak to s telefony neumím, že jsem to neveděla co ten telefon umí, že studuji a stejně na zaplacení nemám ale že jsem jejich zákaznicí už X let a sami vědí kolik je tak moje běžná faktura a že se omlouvám. No a světe div se, asi za 14dní mi volali že mé žádosti vyhověli a že mi to odpouští. Taky jsem se divila, ale oni si opravdu své věrné zákazníky hlídají a tohle se prostě může stát. Každopádně jsem si vážně oddychla.
Jinak můj iphone se v zahraničí prostě nepřipojuje (kromě wifi), ani kdybych chtěla, tak zkus zajít do tý prodejny, kde ti poradí jak se to vypíná.
Tohle je klasická chyba živatelů iPhonu. Musíš si při cestování v nastavení vypnout dataroaming. Wifi je samozřejmě zdarma. Známýmu takhle kdysi přišel účet za 160tis. Něco málo mu z toho slevili, ale protože to je chyba zákazníka, kterej si špatně nastavil telefon, tak mu to samozřejmě nezrušili celý.
Cituji paja_b: Jen říkám, že pořizovat si iphone a nechtít se připojit na net je, podle mého, plýtvání penězma ...
Tady se ale řeší nechtít se připojit za velký peníze v cizině během dovolený. V ČR je to za pakatel měsíčně...
Cituji Elanesse: Tady se ale řeší nechtít se připojit za velký peníze v cizině během dovolený. V ČR je to za pakatel měsíčně...
jasně, je to za pakatel... to byla jen reakce na to, že někdo psal, že nemá datový tarif,což je s iphonem nepraktický
Jedna věc je že o2 má pravidelně část faktur chybně, tj duplikace částek, fakturace služeb, které mají být zdarma a druhá je uživatelská neznalost a skutečné využívaní fakturovaných služeb. V každém případě reklamaci podej co nejdřív, určitě doporučeně a tvař se v ní jako naprostý hlupák, který je jinak s jejich službama naprosto spokojen, ale takhle by musel zvažovat přechod k jinému operátorovi. Hodně štěstí přeji.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.