Cituji ShoesManiac: ale klidně bych jim řekla, že se v nich nedá chodit a že tě třeba dřou, jen ať je toho víc
rozhodně je třeba říct že se v nich prostě nedá chodit - to je dostatečný důvod k reklamaci a vrácení peněz, bez ohledu na 14tidenní lhůtu
Reaguji na Jully:
Myslíš? To jsi mě potěšila
Jinak já to určitě zkusím už jen proto, že si říkám, že se nenechám snadno odbýt a zkusím to nějak vyhádat.
Ale chtěla bych se zeptat, jak nejlépe argumentovat na "vybrala jste si obuv, co vám nesedí, pro vás nevhodnou obuv"....jo, to je pravda, opravdu mi nesedí a nedá se v nich chodit, ale to ne z důvodu, že by mi bota neseděla (velikost i tvar mi sedne perfektně), ale proto, že jsou podle mě "konstrukčně" nevhodně řešené pro jakoukoli chůzi v terénu.
Víte jak to myslím? Ony ty prodavačky v podstatě mají pravdu, nevhodná obuv pro mě to je, ale ne proto, že bych nějak zanedbala zkoušení a tak, když v obchodě to člověk nepoznal....
Já jednou reklamovala sandály z toho samého důvodu, byl to ale dražší model s koženou podrážkou a kvůli těm asi 100metrům co jsem v nich venku ušla mi to bohužel neuznali,protože podrážka už byla poškrábaná a to že se v botách nedá chodit asi nikdo neřeší...
Cituji Mistress: Můžeš je buď vyhodit nebo zkusit poslat dál
No jasně, vůbec jsem téma nemusela zakládat. Mohla jsem je šoupnout tady za dvě stovky na aukro či omlázko a aspoň něco z nich mít, ale já prostě nejsu kr-áva Něco jiného je, když si člověk koupí něco, co mu velikostně nesedne, nebo podpatky, ze kterých ho bolí nohy atd - tak to prodávám. Já jsem přesvědčená, že toto je zcela špatná obuv nevhodná ani na to chození z hotelu k bazénu. Proto jsem bych je tady s nemohla nikomu s čistým svědomím nabídnout
Cituji Dasule: Proto jsem bych je tady s nemohla nikomu s čistým svědomím nabídnout
Tak to tě šlechtí
Určitě máš právo je reklamovat, o tom žádná. Rozhodně bych čekala odpovědi typu "vybrala jste si nevhodnou obuv".. a pokud by ti nechtěli dát zapravdu, samozřejmě můžeš nechat udělat znalecký posudek.. ale to už by bylo kontraproduktivní.. Mně ve vícero obuvích radili, že než si vezmu botky na ven, tak v nich mám pochodit doma, přece jen toho člověk pozná víc, než během 5 min v obchodě a pak nemají problém je jako "nenošené" vrátit nebo vyměnit. Nicméně ti tady slečny psaly, že by s tím nemusel být problém, tak uvidíš.
Cituji Mistress: Mně ve vícero obuvích radili, že než si vezmu botky na ven, tak v nich mám pochodit doma, přece jen toho člověk pozná víc, než během 5 min v obchodě a pak nemají problém je jako "nenošené" vrátit nebo vyměnit.
Nj, ale doma to nepoznáš a stejně jsem to asi tak měla udělat.... Teď už pozdě bycha honit, nenapadlo by mě to, mám jinak s Ipanemou jen ty nej zkušenosti, jedny žabky mám už asi 5 let a stále jako nový a chodí se v nich skvěle.
Cituji Dasule: jsou podle mě "konstrukčně" nevhodně řešené pro jakoukoli chůzi v terénu.
rozhodně neříkej "v terénu", ty boty jistě nejsou určeny do terénu a prodavačky by tím mohly argumentovat...řekni, že jsi v nich zkusila jít po chodníku a po x metrech jsi je musela vyzout, protože se v nich nedá chodit - jestli jsou skutečně konstrukčně špatně řešené, jistě s touhle reklamací nebudeš první
Reaguji na Jully:
Díky...no teď jsem i objevila v krabici ty nálepky na ně, boty vypadají jako naprosto nenošené (bodejť, když jsem v nich ušla asi 300m po rovném, suchém chodníku mám v plánu jim to kdyžtak názorně předvést jak bota padá k zemi....no...uvidím
Teď jsem v nich zkoušela chodit doma a opravdu nechápu, jak jsem si toho mohla dříve nevšimnout, už to poznám i v po pokoji.....připadám si, že jsem snad měla zatmění, když jsem si je kupovala, či co
Reaguji na Lukika: ale to funguje jen při nákupech na dálku... (už to tu bylo řečeno) ale některé obchody jsou tak hodné, že to projde. Tu povinnost ale nemají. Nicméně je dobré vědět, že v Humanicu jsou tak ochotní. A nikdy mě nenapadlo, že s těmahle žabkama může být takový problém!
Cituji esk: ale to funguje jen při nákupech na dálku... (už to tu bylo řečeno) ale některé obchody jsou tak hodné, že to projde. Tu povinnost ale nemají.
mýlíš se - pokud je to faktická neodstranitelná vada věci, která brání jejímu užívání (což je přesně tento případ), tak tu povinnost mají
Jully: Ano.. ale já reagovala na těch 14 dní bez udání důvodu... to není regulérní reklamace. Samozřerjmě normální odpovědnost za vady funguje.. podle OZ... úplně jednoduše.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.