Pěkný večer,
dnes jsem si v obuvi CCC převzala reklamaci obuvi, která byla zamítnuta. I když se zamítnutím nesouhlasím, nezbylo mi nic jiného, než si obuv odnést domů. Prodavačkou mi byla jen neustále opakována věta, že si mám informace pro další postup zjistit z Občanského zákoníku.
Nereklamuji boty, které bych nosila intenzivně, boty nejsou zničené mou vinou, jsou evidentně rozlepené. Bohužel mi nezbývá nic jiného, než si nechat udělat znalecký posudek, což mě vyjde dráž, než nové boty
Myslíte, že má cenu boty zkusit reklamovat ještě na jiné pobočce? Nemáte někdo zkušenost?
Předem díky za rady
Reaguji na l-u-c-y-e: Pokud takhle reklamaci posoudila prodavačka přímo na místě, rozhodně bych šla jinam. Kolikrát vážně záleží, na koho natrefíš. Ale záleží, jak moc jsou rozlepené - správně bys boty měla okamžitě přestat nosit, když zjistíš vadu. Ne v nich chodit dál a reklamovat až už je to neúnosné. Tím nechci říct, že jsi to tak udělala.
Reaguji na mitternacht: Právě, že byla reklamace převzata a poslána na posouzení :-/ Ve vyjádření se mimo jiné píše - rozlepenou špici na levém půlpáru jednoznačně hodnotíme jako mechanické poškození.
Nejsem jedna z těch, které reklamují obnošené boty za každou cenu, ale boty jsem měla půl roku, z toho jsem je nosila asi po dobu dvou měsíců na jaře, ne v dešti, a rozlepení boty mi přijde jako ne mnou zaviněná vada. Boty jsem reklamovala ihned, rozlepená je v délce cca 2 cm. Nicméně s prodavačkou nebyla řeč, po mých dotazech mi stále jen odpovídala - nejspíše naučenou a vedením vyžadovanou - větu, že pokud nesouhlasím, můžu postupovat podle Občanského zákoníku.
Proto mě napadla ještě tato věc, že bych se zkusila obrátit na jinou prodejnu, jestli by to "nevyšlo" tam... ale nevím, jestli si nějak centrálně reklamace evidují.... Každopádně díky za odpověď
Cituji l-u-c-y-e: Nejsem jedna z těch, které reklamují obnošené boty za každou cenu, ale boty jsem měla půl roku, z toho jsem je nosila asi po dobu dvou měsíců na jaře, ne v dešti, a rozlepení boty mi přijde jako ne mnou zaviněná vada.
tohle opakuje kde kdo.Co je to za boty?Nějaké se silnou podrážkou nebo nějaké šlupičky?
Jasně,zkus to na jiné prodejně,ale ten posuzující bude stejný.
Reaguji na l-u-c-y-e: Reklamace probíhá tak, že si obchod reklamované zboží převezme, sepíšete formulář a celou reklamaci postoupí do svého interního reklamačního oddělení. Takže bohužel, i když půjdeš reklamovat zboží na jinou pobočku, tak se stejně boty dostanou do toho samého reklamačního oddělení, kde již budou mít záznam o neuznané reklamaci. Ta prodavačka za to bohužel nemůže - čerpá z vyhodnocení reklamace, které bohužel bylo pro tebe negativní. Je to opruz tohle Já jsem takhle reklamovala v Humanicu zimní boty u kterých se mi asi po třech dnech utrhnul celý zip (nebyla to moje vina, kozačky byly nízké a široké, takže jsem je nemohla šíří svého lýtka zničit) a paní na pokladně se mě při reklamaci zeptala: "Vy jste v těch botech chodila?" Né!! Asi jsem si je koupila na výstavku do poličky abych na ně mohla koukat! Takže asi tak no....boty teda vyreklamovali (opravili) a pak se mi na nich podělalo znovu něco a nakonec jsem to dávala na třetí reklamaci a to mi už vrátili peníze. Byla jsem z toho fakt vytočená, protože zimní boty jsem mohla v zimě nosit asi tak dohromady měsíc, protože byly tři měsíce na reklamacích!!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.