Ahojky, chtěla bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s reklamací bot (kozaček) v Humanicu? Zítra se tam chystám, tak bych chtěla vědět jestli to bude v pohodě nebo s komplikacemi. Dík.
Ahooj , já moc pozitivní zkušenosti nemám. Koupila jsem si tam tenisky, který se mi za dva měsíce rozpadly a bylo mi řečeno, že je to normální opotřebení a reklamaci mi samozřejmě neuznali. Kamarádka tam šla reklamovat kozačky a té taky řekli, že to není výrobní vada a že to ani nebudou nikam posílat. Tak šla za ševcem, aby si boty aspoň nechala opravit a ten ji řekl, že to je výrobní vada. Tak šla znovu do Humanicu a nakonec ji boty na reklamaci poslali a dokonce ji uznali...ale tohle je už pár let zpátky. Třeba se od té doby zlepšili....
Taky nemám dobré zkušenosti. Koupila jsem si tam páskové létní boty, a obě se po pár měsících nošení zcela (!) rozpadly, a to tak, že jsem nomohla dojít ani na metro aniž bych je měla přivázané k noze vlasovýma gumičkama (úžasná improvizace vzhledem k tomu, že obě boty byly rozlepené po celé délce a pásky vyrvané). Když jsem to šla reklamovat, řekli mi že je to běžné opotřebení a že jsem si vady způsobila postupně během těch několi měsíců, což je nesmysl- všechny vznikly za jeden den návštěvy Disneylandu (kdybych věděla že jsou na rozpad tak si je nikdy neberu!).
Potom, co jsem si vyslechla od nepříjemné paní verzi jak to tedy bylo, jsem si řekla, že nikdy více a zatím se mi daří u nich nenakupovat!
To jsme na tom stejně...také tam jdu zítra reklamovat kozačky, rozjel se mi na jedné botě zip a to jsem je měla tak cca 5x na noze :-/ Jinak asi záleží, jaké prodavačky v tom daném obchodě budou...jednou jsem si v humanicu koupila boty, zkusila si je doma v obýváku a rozhodla jsem se, že je vyměním za jiné (v účtence mají uvedené, že výměna nenošených bot je možná do 14 dnů) a prodavačka v obchodě se mi snažila nakecat, že prý ty boty byly několikrát nošené a když jsem jí řekla, že to není pravda, tak na to řekla, že ona to prý pozná, že je na to proškolená tak jsem to zanesla do jiné pobočky a tam rovněž proškolená prodavačka uznala, že jsou ty boty nenošené a normálně mi to vyměnila...takže když někde budou mít kecy, tak bych to případně zkusila jinde...
Cituji sugar glider: takže když někde budou mít kecy, tak bych to případně zkusila jinde...
To je dobrý, jenže ta moje prodavačka s totou variantou nejspíš počítala a proto mi na ten paragon napsala přes celou stranu "reklamace na prodejně zamítnutá" abych s tím jinde náhodou nemohla jít...
Já teda osobní zkušenost nemám, páč boty, který jsem kupovala v Humanicu, vydržely docela dost, naštěstí akorát jedny botasky se mi rozpadly po roce nošení, ale fakt denodenního, takže to by mi stejně neuznaly. Ale co jsem četla na netu v různých diskuzích, tak s reklamacema v Humanicu měl vždycky někdo problém , ať už to bylo kdekoliv... takže to asi moc slavný nebude..
Já jsem si koupila minuly rok kozacky. Boty jsem šla reklamovat a pani si vypsala paragon odnesla boty a a rekla, ze mi je nevrátí a dala mi poukazky v hodnote bot do Humanicu, at si neco vyberu
Loni jsem reklamovala kozačky, prasklo mi pero v podpatku, bez řečí vypsali reklamaci a vrátili penízea to do konce reklamace zbýval měsíc(fakt vydrželi skoro dva roky).Letos jsem si koupila opět kozačky, doma se mi přestaly líbit, tak jsem druhý den naklusala a opět bez řečí vrátili peníze...Všechno Humanic na Andělu.
Tak jsem tam dneska skočila, byla jsem v Arkádách Pankrác a velice mě tam překvapili, jak tady psala hakatoo. Dali mi dvě možnosti buď si hned vybrat jiný nebo poukázky na nákup. Takže jsem vzala poukázky a šla. Bylo to bez problémů, rychle vyřízené.
POZOR NA HUMANIC !
Je to dlouhý příběh... ale ráda ho tady napíšu....
22.1.2011 jsem byla reklamovat kozačky značky Humanic koupené 22.8.2010, chodila jsem v nich snad 4 měsíce a během tak krátké doby se začaly postupně "rozpadat", až se mi nakonec odlepila podrážka - musela jsem ji ale uříznout, jinak bych bohužel nemohla dojít na autobus. Dále jsou boty totálně zničené, oloupaný svršek, do kterého zatékalo, odlupující se látka z podpatků, podrážka uvnitř bot je rozpadlá na 3 části atd. Podpatek jsem sešlapala, protože kdybych si ho nechala zpravovat, tak by mi reklamaci nemuseli uznat kvůli tomu. Paní prodavačka u které jsem boty reklamovala se chovala velice odměřeně, povýšeně, asi 3x mě poslala s boty zpět domů na očištění apod... a nakonec mi napsala Zápis o reklamaci ve které bylo Neuznáno. Jako důvod vyloženě nevěděla co napsat - Ne jen že ukradla můj čas, ale ani jsem se nedočkala svých peněz za boty, které ani nebyly boty. První den mi prodavačka sepsala Zápis o reklamaci – ve kterém napsala: obuv nošena do stavu zničení, P podešev ulomená, patníky zchozené až na podpatky. Třetí den, kdy už se ji zdálo vše důkladně vyčištěné vzala druhý papír a napsala Přílohu k reklamaci, ve které bylo: Zákaznice nedonesla reklamační lístek, Obuv nošena do stavu zničení. Chybí podešev u P boty, patníky zchozené až na podpatek, Reklamace neuznána, reklamační řízení ukončeno. Paní prodavačka se mnou během reklamace vůbec nekomunikovala, tudíž jsem ani nevěděla, že mám příště donést první lístek, který sepsala.
Kdo bude mít zájem můžu poslat více fotek a kopii paragonu + reklamační protokoly, vážně se jedná o HUMANIC!
Jen upozorňuji, že při reklamaci máte nárok na vrácení peněz - tedy pokud se jedná o neopravitelnou vadu. Pokud vám nabízí, ať si na prodejně vyberete něco jiného nebo nějaké poukázky na nákup, můžete to odmítnout a nárokovat peníze. Mnoho lidí toto neví.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.