Ahoj holky,
chtěla jsem se zeptat, jestli máte některá zkušenost s reklamací bot v Tally Weijl? Před necelým měsícem jsem si tam koupila kozačky a po druhém obutí se mi u švu roztrhly. Vymění rovnou reklamované zboží nebo ho posílají na centrálu nebo vrátí peníze? Jde o to, že bych ty boty potřebovala hned vyměnit nebo vrátit peníze a né čekat měsíc. Vím, že je tu téma na reklamaci bot v tally weijl, ale nikdo tam neuvedl, jak to je přímo u nich.
Děkuji
To bych moc ráda,ale bohužel jsem z města,kde není nikde poblíž žádný obchod tally weijl a boty půjdu reklamaovat až v pátek,tak jsem chtěla vědět dopředu na co se připravit.
Reaguji na gabulka:
Stejně tam půjdeš tak co. Když boty nebudeš chtít poslat na reklamaci, tak je to tvoje věc. Nevím proč to téma. Vždyť nejdeš pod gilotinu
Nene to nejdu jasně, že tam půjdu, jen jsem chtěla dopředu vědět, jak to tam mají s reklamací, protože jak jsem uvedla, ty boty potřebuju co nejdřív. No poslat je budu muset, protože si rozhodně za ty prachy nenechám rozbité boty na jedno použítí.
a nevím co je na tomto tématu tak divného, potřebuju jen vědět jendu menší informaci a hned řeči kolem toho.
Reaguji na gabulka:
Tak to se rozhodne stejně na prodejně. Oni posoudí o jakou závadu jde a dohodnete se tam. Určitě tam skoč co nejdřív, oni jsou schopni ti pak říct, že sis to zavinila sama, způsobem chůze atd.
nedávno jsem si kupovala kabelu v Camaieu a pro jistotu jsem se u pokladny ptala, jak je to s reklamací (u minulé mi ruplo ucho - ale jen ta výstelka pevní vevnitř a držela to jen látka kolem), ptz tu tašku mám do školy.
No prodavačka mi nic moc neřekla, ale dala mi leták - kde ohledně botů je psáno, pokud je obuv hodnocena jako vysoce módní (a to je ten podfuk na lidi, navíc většina obchodů s hadrama, která prodává i boty, má toto označení), nemusí ti reklamaci ani uznat - ale předpokládám, pokud nemáš nějaké zjevné známky nošení (tedy boty jsou skoro nové), mohli by reklamaci uznat.
Píšu to proto, že o tom byl i pořad Černé ovce a prý se tím ,, vysoce módní" (tedy na 1-2 použití ) prodejci rádi ohání.
Cituji gabulka: po druhém obutí se mi u švu roztrhly
Jde o to kde ten šev je.Pokud jde například o boty bez zipu a šev praskl někde u kotníku,tak jsi je rvala na nohu a došlo k mechanickému poškození silou,což není na reklamaci.Záleží prostě jak je bota rozbitá.To u každé reklamace.
V TW jsem kupovala sukni pro mamku-neseděla jí a tak jsem ji šla prátit a vybrala si za to něco jiného. Bylo to naprosto v pohodě.
Jsou na zip, a praskl vepředu a na lítku a to musím říct, že mám velmi úzkou nohu a skoro žádné kozačky mi nesedí, tyhle právě seděly a hned se zničí
Děkuji za odpovědi a uvidím jak to dopadne, myslela jsem,že už nědo vracel v tally weijl boty a chtěla jsem vědět, jak k tomu přistupují a vyřizují reklamaci
Reklamovala jsem kalhoty. 1. reklamaci neuznali, absolutně neprávem, takže jsem je donutila ji sepsat znova a druhá reklamace je uznaná. Můžeš si zaškrtnout opravu, jiné zboží ve stejné hodnotě nebo vrácení peněz. Já chtěla peníze. Bohužel je nevracejí hotově, jedině na účet a mají na to 15 dnů.
Reaguji na Alisss:
tak to je radost. Aspoň, že vrátí peníze i když s takovým zpožděním díky
Reaguji na gabulka: Kdyby něco, tak si to nesmíš nechat líbit. Měla jsem na džínách 4 závady a podle toho, že mi napsali reklamace zamítnuta pro mechanické poškození (po měsíci se mi džíny prodřely) mě napadlo, že posuzovaly jenom jednu z nich a sepsala jsem reklamaci znova a podruhé vyšla Ale nevím, jak bych peníze teda dostala zpátky, kdybych neměla účet.
Reaguji na Alisss:
JJ to určitě nenechám Naštěstí účtenku mám, nechávám si je kdyby něco
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.