arrow
profile_image
Moscone
od 31. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Holky,

chtěla jsem se jen podělit o dost nepříjemnou zkušenost s reklamací v Destroy Na Příkopech. Reklamovala jsem tenisky Replay, jelikož mi praskla guma na podrážce, boty mám 8 měsíců, s tím že je nenosím celou dobu a střídám i s jinými.
Reklamace byla zamítnuta, jelikož prý se jedná o opotřebení, přijde vám prasklá guma kolem podrážky jako opotřebení?
Prodavačky byly dost nepříjemné, prý s tím dále nemají nic společného, mám si kontaktovat jejich zaměstnance, který posudek provedl a je už nemám otratovat.
Jak byste postupovaly vy? Mohu je znovu odnést na reklamaci, i kdyz důvod reklamaci byl již jednou zamítnut?
Mám z toho takový pocit jakoby se mnou hrozně vyběhli, nechci si to nechat líbit

arrow
profile_image
zdena73
od 13. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

S tím ti asi neporadím, ale mám taky nepřjemnou zkušenost s Destroy na Příkopech.

ja jsem vždycky v destroy dostala při nákupu letéček, že se jedná o vysoce módní obuv a má se nosit jen příležitostně, už to samo o sobě napovídá jak se budou stavět k reklamacím

arrow
profile_image
Moscone
od 31. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

jj, tenhle letáček dávají, ale ze zákona má přece člověk nárok na 24 měsíců záruční lhůtu, letáček nebo neletáček

arrow
profile_image
Pucmelinka
od 18. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Kamarádka si v destroy tuhle zimu kupovala dvoje boty a oboje musela reklamovat... U těch prvních jí vrátili peníze, i když se jí snažili donutit, aby si vybrala jiné boty a ve formuláři zatrhli kolonku výměna zboží a přitom se jí na nic nezeptali... U těch druhých teprve čeká... Kupovala je v Plzni... Prodavačky taky zrovna extra milé nebyly...

arrow
profile_image
Moscone
od 31. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

a víte někdo, jak mohu dál postupovat? Mohu se stejnou vadou botky donést opět na reklamaci, i když už jednou reklamace byla zamítnuta nebo musím vyhledat soudního znalce a nechat si vypracovat nezávislý posudek?

arrow
profile_image
Pucmelinka
od 18. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

mně třeba bylo řečeno, že i když budu mít znalecký posudek, tak stejně mi to nemusí v obchodě uznat a pak bych se s nima musela vyloženě soudit... Takhle mi to řekli na ČOI.

arrow
profile_image
Cindova
od 25. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já jsem reklamovala taky na Příkopech a horší reklamaci jsem nikdy v životě nezažila. To, že byla minulý rok zima a kozačky skoro za 3 tisíce se rozlepily (komplet podrážka, podpatek, plsť pod podpadkem). Jednání prodavaček bylo arogantní, to co se dělo v obchodě, ten cirkus kolem reklamace byl opravdu nesnesitelný. V tom obchodě už si nikdy nic nekoupím, protože jsem se cítila jak nějaká plíseň, která je tam naprosto obtěžuje.

Doporučuji najít soudního znalce, nebo přijít s vytištěným zákonem. Já přišla s vytištěným zákonem, kde jsem zvýrazňovačem podtrhala pasáže, na které mám ze zákona nárok a týkaly se mého případu. A nechala jsem tenhle "podklad" i přes námitky prodavaček, že oni na reklamaci znají zákon lépe než já přiložit k botám. Hlavně ti přeji pevné nervy.

arrow
profile_image
Leontynka33
od 22. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj. V Destroy jsou teda pěkný šmejdi! Bohužel se asi jedná o firemní strategii - prodávat nekvalitní výrobky a pak případné reklamace zamítat... Zkusila bych tam jít znovu a říct, že tvá návštěva je poslední výzvou k vyřízení reklamace buď výměnou anebo vrácením peněz, jinak nebudeš váhat tento spor řešit soudně.. a že pravděpodobnost tvého úspěchu je velmi vysoká, tak jestli jim stojí za to platit náklady řízení, odměnu tvého právního zástupce plus samozřejmě vrácení peněz za boty. Třeba v RENU, kde také prodávájí obuv, je tohle jediná šance jak docílit uznání reklamace... Přeji pevné nervy!

arrow
profile_image
Moscone
od 31. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No asi takhle, prodavačky mi řekli, že tímto, že reklamace není uznána to pro ně skončilo, mohu kontaktovat jejich zaměstnance, který posudek provedl (k čemu by mi to bylo) a nebo věc řešit se soudním znalcem. Podle mě moc spoléhají na to, že to radši každý nechá plavat, než aby vysolil 2000 za znalecký posudek. Boty stály 1950 CZK a vážně mám sto chutí do toho jít a nenechat si to líbit, obzvlášť za ten jejich arogantní přístup.
Každopádně jedno ponaučení pro příště, v Destroy můžou mít sebehezčí boty, ale v životě si tam už nic nekoupím, takhle se ze zákazníkem nejedná.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Moscone: Jak byste postupovaly vy? Mohu je znovu odnést na reklamaci, i kdyz důvod reklamaci byl již jednou zamítnut?

Myslím že ne,já bych asi hned reklamaci nepřevzala a trvala na tom,abych mluvila přímo s člověkem kdo reklamaci vyřizoval.Posudek od nich-vyjádření- máš u sebe?
Zbývá Ti pouze to,že necháš vypracovat posudek na své náklady a budeš se s níma popotahovat,což asi nikdo neudělá,jelikož to jsou další peníze,čas... a na to asi spoléhají.

Jinak souhlas že Destroy má nepříjemné zaměstnance,jednání a nevychází zákazníkům vstříc.Osobně už tam také nechodím.

arrow
profile_image
Tinkak
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bohužel se k Vám taky musím přidat.Koupila jsem si tam tenisky,kterým po 10 dnech praskal podrážka.Nejdřív i řekli,že je to opotřebením tak jsem jim řekla jestli jsou normální a jestli se u nich nekupují boty jen na koukání.Tak na mě blbě koukali a boty jsem jim tam nechla s tím,že za měsíc si pro ně přijdu opravené.No a samozřejmě po měsíci opravené nebyly tak opět další měsíc a takhle to trvalo 4měsíce a pak jsem jim řekal,že mi okamžitě vrátí peníze a jinak neodejdu no čekala jsem tam asi hodinu a půl a polevili zavolali si na mě vedoucí a peníze mi vrátili.Vydrž a neustupuj!

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji Tinkak: .No a samozřejmě po měsíci opravené nebyly tak opět další měsíc a takhle to trvalo 4měsíce a pak jsem jim řekal,že mi okamžitě vrátí peníze a jinak neodejdu no čekala jsem tam asi hodinu a půl a polevili zavolali si na mě vedoucí a peníze mi vrátili.

Tak tady si udělala ale blbost ty,po uplynutí měsíce(pokud nebyla reklamace vyřízená)Ti ze zákona musí vrátit peníze.Nečekala bych tak dlouho,to mě přijde teda dost divný.Ale Destroy má prostě moc "hezké" jednání,to je fakt

arrow
profile_image
Tinkak
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No špatně jsem to napsala opravené nebyly s tím,že to nejde a že jsem je nosila moc.Takže jsem si papír od nich nevzala a řekla jsem,že jim nabíhá další měsíc reklamace.Pokaždé jsem tam byla s kamarádkou aby mi dosvěčila,že jsem si je šla vyzvednout. (ale nevyzvedla) No já tušila,že budou dělat problémy protože když jsem je tam nesla tak mi rovou řekli,že mi je nevyreklamujou.

arrow
profile_image
Tinkak
od 23. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jo a ještě jsem trvala na tom aby tu reklamaci ukončily a hned zase začaly.Podle mě ty boty ani nikam neposílaly.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené