Holky,
chtěla jsem se jen podělit o dost nepříjemnou zkušenost s reklamací v Destroy Na Příkopech. Reklamovala jsem tenisky Replay, jelikož mi praskla guma na podrážce, boty mám 8 měsíců, s tím že je nenosím celou dobu a střídám i s jinými.
Reklamace byla zamítnuta, jelikož prý se jedná o opotřebení, přijde vám prasklá guma kolem podrážky jako opotřebení?
Prodavačky byly dost nepříjemné, prý s tím dále nemají nic společného, mám si kontaktovat jejich zaměstnance, který posudek provedl a je už nemám otratovat.
Jak byste postupovaly vy? Mohu je znovu odnést na reklamaci, i kdyz důvod reklamaci byl již jednou zamítnut?
Mám z toho takový pocit jakoby se mnou hrozně vyběhli, nechci si to nechat líbit
ja jsem vždycky v destroy dostala při nákupu letéček, že se jedná o vysoce módní obuv a má se nosit jen příležitostně, už to samo o sobě napovídá jak se budou stavět k reklamacím
jj, tenhle letáček dávají, ale ze zákona má přece člověk nárok na 24 měsíců záruční lhůtu, letáček nebo neletáček
Kamarádka si v destroy tuhle zimu kupovala dvoje boty a oboje musela reklamovat... U těch prvních jí vrátili peníze, i když se jí snažili donutit, aby si vybrala jiné boty a ve formuláři zatrhli kolonku výměna zboží a přitom se jí na nic nezeptali... U těch druhých teprve čeká... Kupovala je v Plzni... Prodavačky taky zrovna extra milé nebyly...
a víte někdo, jak mohu dál postupovat? Mohu se stejnou vadou botky donést opět na reklamaci, i když už jednou reklamace byla zamítnuta nebo musím vyhledat soudního znalce a nechat si vypracovat nezávislý posudek?
mně třeba bylo řečeno, že i když budu mít znalecký posudek, tak stejně mi to nemusí v obchodě uznat a pak bych se s nima musela vyloženě soudit... Takhle mi to řekli na ČOI.
Já jsem reklamovala taky na Příkopech a horší reklamaci jsem nikdy v životě nezažila. To, že byla minulý rok zima a kozačky skoro za 3 tisíce se rozlepily (komplet podrážka, podpatek, plsť pod podpadkem). Jednání prodavaček bylo arogantní, to co se dělo v obchodě, ten cirkus kolem reklamace byl opravdu nesnesitelný. V tom obchodě už si nikdy nic nekoupím, protože jsem se cítila jak nějaká plíseň, která je tam naprosto obtěžuje.
Doporučuji najít soudního znalce, nebo přijít s vytištěným zákonem. Já přišla s vytištěným zákonem, kde jsem zvýrazňovačem podtrhala pasáže, na které mám ze zákona nárok a týkaly se mého případu. A nechala jsem tenhle "podklad" i přes námitky prodavaček, že oni na reklamaci znají zákon lépe než já přiložit k botám. Hlavně ti přeji pevné nervy.
Ahoj. V Destroy jsou teda pěkný šmejdi! Bohužel se asi jedná o firemní strategii - prodávat nekvalitní výrobky a pak případné reklamace zamítat... Zkusila bych tam jít znovu a říct, že tvá návštěva je poslední výzvou k vyřízení reklamace buď výměnou anebo vrácením peněz, jinak nebudeš váhat tento spor řešit soudně.. a že pravděpodobnost tvého úspěchu je velmi vysoká, tak jestli jim stojí za to platit náklady řízení, odměnu tvého právního zástupce plus samozřejmě vrácení peněz za boty. Třeba v RENU, kde také prodávájí obuv, je tohle jediná šance jak docílit uznání reklamace... Přeji pevné nervy!
No asi takhle, prodavačky mi řekli, že tímto, že reklamace není uznána to pro ně skončilo, mohu kontaktovat jejich zaměstnance, který posudek provedl (k čemu by mi to bylo) a nebo věc řešit se soudním znalcem. Podle mě moc spoléhají na to, že to radši každý nechá plavat, než aby vysolil 2000 za znalecký posudek. Boty stály 1950 CZK a vážně mám sto chutí do toho jít a nenechat si to líbit, obzvlášť za ten jejich arogantní přístup.
Každopádně jedno ponaučení pro příště, v Destroy můžou mít sebehezčí boty, ale v životě si tam už nic nekoupím, takhle se ze zákazníkem nejedná.
Cituji Moscone: Jak byste postupovaly vy? Mohu je znovu odnést na reklamaci, i kdyz důvod reklamaci byl již jednou zamítnut?
Myslím že ne,já bych asi hned reklamaci nepřevzala a trvala na tom,abych mluvila přímo s člověkem kdo reklamaci vyřizoval.Posudek od nich-vyjádření- máš u sebe?
Zbývá Ti pouze to,že necháš vypracovat posudek na své náklady a budeš se s níma popotahovat,což asi nikdo neudělá,jelikož to jsou další peníze,čas... a na to asi spoléhají.
Jinak souhlas že Destroy má nepříjemné zaměstnance,jednání a nevychází zákazníkům vstříc.Osobně už tam také nechodím.
Bohužel se k Vám taky musím přidat.Koupila jsem si tam tenisky,kterým po 10 dnech praskal podrážka.Nejdřív i řekli,že je to opotřebením tak jsem jim řekla jestli jsou normální a jestli se u nich nekupují boty jen na koukání.Tak na mě blbě koukali a boty jsem jim tam nechla s tím,že za měsíc si pro ně přijdu opravené.No a samozřejmě po měsíci opravené nebyly tak opět další měsíc a takhle to trvalo 4měsíce a pak jsem jim řekal,že mi okamžitě vrátí peníze a jinak neodejdu no čekala jsem tam asi hodinu a půl a polevili zavolali si na mě vedoucí a peníze mi vrátili.Vydrž a neustupuj!
Cituji Tinkak: .No a samozřejmě po měsíci opravené nebyly tak opět další měsíc a takhle to trvalo 4měsíce a pak jsem jim řekal,že mi okamžitě vrátí peníze a jinak neodejdu no čekala jsem tam asi hodinu a půl a polevili zavolali si na mě vedoucí a peníze mi vrátili.
Tak tady si udělala ale blbost ty,po uplynutí měsíce(pokud nebyla reklamace vyřízená)Ti ze zákona musí vrátit peníze.Nečekala bych tak dlouho,to mě přijde teda dost divný.Ale Destroy má prostě moc "hezké" jednání,to je fakt
No špatně jsem to napsala opravené nebyly s tím,že to nejde a že jsem je nosila moc.Takže jsem si papír od nich nevzala a řekla jsem,že jim nabíhá další měsíc reklamace.Pokaždé jsem tam byla s kamarádkou aby mi dosvěčila,že jsem si je šla vyzvednout. (ale nevyzvedla) No já tušila,že budou dělat problémy protože když jsem je tam nesla tak mi rovou řekli,že mi je nevyreklamujou.
Jo a ještě jsem trvala na tom aby tu reklamaci ukončily a hned zase začaly.Podle mě ty boty ani nikam neposílaly.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.