Ahoj holky, jdu si pro radu s trochu kuriózním problémem. Cca před dvěma měsíci jsem si koupila v Renu kotníkové boty na podzim. Za tu dobu už se mi stihl odrbat podpatek, na reklamaci se mi s tím nechtělo, přeci jen jsem si boty koupila, abych je nosila, ne aby ležely měsíc někde na reklamaci. Poslala jsem je tedy do opravny a za pár korun jsem je měla další den doma. S botami mám teď ale další problém. V levé botě se mi u palce roztrhla podšívka a svrchní materiál mi děraví ponožky, už jsem takhle zlikvidovala troje.
Máte s tím některá zkušenost? Vyreklamují mi to? Popř. nevíte, zda by byli v obuvi schopni mi to opravit?
Kamarádka to takhle měla s botami z CCC, dala to na reklamaci, kterou ji uznali a už chodí v nových botkách
Slyšela jsem, že boty, kde vidí, že byly opravovány (ne jako přímo v tom obchodě, kde byly zakoupeny) tak už nechtějí uznat reklamaci. Ale nevím jestli je to pravda. Měla jsi raději hned zajít do rena s tou první reklamací.
Reaguji na xtiina:
Myslím si totéž.
A to ti děraví jen silonky nebo i tlustší ponožky - jestli by nešlo nosit ty.
Jinak je pravda to s tou samo-opravou + ještě mám takový pocit, že neuznávají to co je vevnitř boty (že to bylo způsobeno používáním). Ale jak kde asi.
Mně se tohle stává na patě a to řeším patěnkama. Jestli je to ve špičce, tak nevím jak by to šlo opravit. Švec by se tam přece jen špatně dostával.
Reaguji na xtiina: Reaguji na Lilitha: To jsem netušila
Cituji Doudou: silonky nebo i tlustší ponožky
Silonky nenosím, děraví mi klasické bavlněné ponožky. S tou samoopravou mě to nenapadlo, prostě jsem chtěla mít boty rychle doma a neřešit to měsíc přes reklamaci. Kdybych boty měla rok, tak ten argument s používáním pochopím, ale dva měsíce mi přijdou jako krátká doba na to, aby se boty začaly rozpadat. Kor když je nenosím každý den, ale střídám je s dalšíma. Ale asi opravdu záleží na prodejně/prodavačce, jak se k tomu postaví.
K reklamaci se dostanu asi až příští týden, tak pak dám vědět, jak to dopadlo. Ale kdybyste měly ještě nějaký postřeh, tak prosím napište
Reaguji na pixiegirl: To je jasné, také bych si je raději dala opravit než se dohadovat, čekat měsíc a ještě příp. poslouchat nepříjemné řeči. Stejně to hrozné, jak nás ty prodavačky a obchodníci drží v šachu
Zkus to, za to nic nedáš. Dva měsíce a děravění i norm. ponožek je docela pádný argument.
Cituji pixiegirl: Silonky nenosím, děraví mi klasické bavlněné ponožky.
Nemáš dlouhé nehty na nohou?
Cituji Tiakia: Nemáš dlouhé nehty na nohou?
Nemám, pedikúru si dělám každý týden a na nohou mám nejraději krátké nehty.
Moc se omlouvám, na téma jsem úplně zapomněla. Boty šly normálně do reklamace a dostala jsem nový pár. Na tu samoopravu prodavačka nic neříkala
Reaguji na pixiegirl: To je dobře, že ti uznali reklamaci Já mám stejný problém s kozačkama, koupeny v Deichmannu.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.