Cituji Patty: aby ti za to nenapařil negat
Tím jsem si na 100% jistá že ten negativ dostanu, jen se bojím, aby mi za to aukru neodstavilo účet, ale to snad ne, když tam mám jinak samá kladná hodnocení. A snad i chápou, že blbců je dost a někdo ho může dát jen tak, z pomsty, ale za svým si stojím, tak co
Ahoj,taky tam prodávám a zatím se mi to nestalo,na MMB ano,tak jsem peníze vrátila zpět,nebaví mě se dohadovat.Ale myslím,že je to opravdu jen na tvém uvážení a ochotě,nic mu určitě vracet nemusíš.Není to zboží nové a na Aukru je hold riziko,že si koupím něco,co se mi v reálu nebude líbit,ale není to důvod hned požadovat vrácení peněz.Pokud si seš jistá,že je bunda ok,a jen má pán rozmary,nevracej mu nic.A kor,když už tam jsi delší dobu a máš kladná hodnocení.
ahoj pošleš odkaz?že bych se koukla na foto a zhodnotila jestli vypadala v pohodě....já mám na aukru negativy 2 a ůčet mi nikdo nezrušil...
.ale prodala sem tam telefon byl starej 3 roky,za 999kč...paní napsala dlouhej pozitivní komentář a tak....no a pak za 3 týdny mi napsala mail,že mi sice napsala pozitiv,ale že sem byla neseriozní že sem věděla že telefon nebyl v pořádku,prý jim po týdnu přestal jít,že ho dali prej do opravy za 400kč ale že jim ho nespravili....
ale měla smůlu hold,já vím že byl v pořádku,a navíc jsem měla v aukci uvedeno že už není v záruce a je starý,tak proto bez záruky....ale je mi divné že by po týdnu přestal jít..já ho měla půl roku a šel...
Je to vždycky riziko. Taky jsem nakoupil, třeba střešní nosič, ale paní uvedla jiný údaje, takže mi na auto nešel. Asi tomu nerozumněla, tak jsem to prodal dál. nebo mi přišel vysavač, který nevysával, ale zatím jsem se vždycky domluvil. Je to na tobě, jak se zachováš, ale když víš, že byla bunda dobrá, tak bych to neřešil.
já na aukru už nekupuju, hodněkrát jsem se spálila, co se týká kvalitity.nakupuju na MMB a jsem spokojená.ani jsem to nereklamovala...
Osobně bych mu nic nevracela - však o více foto a info si vždy mohl napsat sám, pokud měl zájem. Kdyby měl blby řeči, tak bych asi psala přímo na provozovatele Aukra, jak to máš řešit - měli by poradit a popřípadě se do sporu zapojí.
ahoj
Prosím o radu, jsem už zoufalá. Prodala jsem tady slečně UV lampu na nehty, ještě před tím než jsem jí dala do krabice a zabalila, jsem jí pouštěla abych se ujistila že jde, byla v pořádku. Po pár dnech mi slečna píše ať jí zavolám že jí lampa nejde. Tak jí volám a ptám se co jako nejde, prý lampa. Po telefonu co semnou mluvila prý zjistila že nejdou nejspíš kontakty, protože když žárovky mění tak vždy dvě svítí a dvě ne. No bylo mi to už divný a tak jsem jí říkala že jsem poslala lampu funkční, prý mi věří a že se na to podívá táta. Po pár dnech mi píše ostrý dopis její maminka že chtějí peníze za žárovku že nejdou žárovky. Tak jsem se nedala a ptala jsem se paní jak je možné že nejdou žárovky když mi dcera do tel tvrdila že žárovky jdou že nejde lampa. No abych se nedohadovala ikdyž už se mi to vše nezdálo. Domluvila jsem se s nimi že jim pošlu peníze za jednu žárovku aby to bylo fér a druhou si koupí sami, neboť jsem jim nevěřila.
Celou dobu čekali až jim přijdou peníze, jakmile je dostali, opět mi paní píše ostrou zprávu, že chtějí nějakých 710kč za žárovku, že prý stojí tolik jedna žárovka. Podotýkám že lampa je zakoupena na WZ system made in Vietnam zcela obyčejná a pokud vím pasují tam žárovky za 130kč. A pokud ne tak chtějí po měsíci a půl vrátit peníze a že mi pošlou lampu zpátky. Což samozřejmě nechci protože si dokážu představit co s tou lampu dělali a já nebudu přebírat poškozené zboží ( né mojí vinou ) na zpět a ještě za něj platit.
Tohle jsem paní napsala a ta se rozčiluje a prý na to mají právo a svědky že lampa nefungovala.
Mě se to nezdá, už jen ten přístup že nejdřív chtějí peníze za žárovky, na něčem se domluvíme a teď zas chtějí něco jiného. A podle mého co vím, pokud nepošlou do 14dní poškozenou věc zpátky jakékoliv další právo na vymáhání zaniká ne.
Jsem z toho už vážně nešťastná, mám účet na MMB a žádný problém jsem neměla a tady také ne až teď jeden. Nemluvě o tom jednání z jejich strany
Díky za vaše názory
Ellodin
Přijde mi divný, že by si před posladním vše odzkoušela a vše bylo ok a pak ne. Kdykoli jsem cokoli objednala z Aukra, tak hned zkouším. Pokud by jim to nešlo hned, tak nebudu čekat pár dnů, než se ozvu.
Spíš mi to přijde trochu jako podraz.
Ale i tak, tohle co píšeš, tak bych zase řešila přimo přes Aukru.
Balík si posílala jako křehký? A zkoušela jsi to před někým? Pokud ano, tak máš taky svědky. Nic bych jim neposílala a hotovo...
tyweee
Děkuji za reakci, chtěla jsem vědět názor a pohled druhých. Obchůdek jsem uskutečnila tady na Omlázku. Lampu jsem zkoušela před odesláním ještě před manželem ale jediné je že jsem jí neposlala jako křehkou ale jako pojištěný balík, ale lampa byla v krabici, ta krabice byla hodně omotaná těma bublinkama, pak ještě ta krabice byla daná do další krabice ve které byly další věci na gelovky ( gely, štětce atd.. ) a vše bylo ještě vystláno papírem a když jsem zkoušela tak se tam ty věci ani nehnuly. Takže si též myslím že je to podraz. S manželem jsme dokonce slečně volali že to chceme tedy řešit a prý maminka to teď řešit po tel nemůže, přitom si ode mě lampu kupovala slečna a nechá za sebe vyjednávat mamku. Tak jsme řekli ať se nám teda paní ozve a už se neozvala.
Tak jsem teda zvědavá za jak dlouho si zas vzpomene a napíše mi opět tvrdou zprávu sem .-)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.