Prosím o radu těch, kteří nakupují na aukru. Již delší dobu nakupuju a prodávám na aukru, nové i použité zboží. Teď se mi stala taková nemilá věc, prodávala jsem přitelovu koženou bundu a kupující s ní není spokojený a chce vrátit peníze. Bundu jsem prodávala jako použitou s tím, že jsem uvedla dobrý stav. Kupujícímu se nelíbí stav té bundy, sedření konců rukávů, údajné znečištění na některých místech. Bunda byla prodávana jako použitá, tudíž si myslím, že kupující nemůže čekat, že je ve 100% stavu jako nová, také jsem to v té aukci uvedla. Má právo na vrácení peněz nebo jak byste postupovali vy? Myslím si, že bunda je dále nositelná a nelíbí se mi chování kupujícího, neustálé telefonické ataky, emaily a způsob jakým se mnou komunikuje. Díky za názory.
Ještě doplním, že přítel jí měl na sobě nanejvýš 3x (to jsem ani na aukru neudávala, jen jako použitou věc) a kupující mi stále tvrdí, že bunda musela být nošena nejméně jednu sezonu. Prodávána byla za polovinu kupní ceny.
Tak jestli jsi tam uvedla, že je nošená a fotka odpovídala stavu, tak bych se s ním asi dál nebavila... Měl si to rozmyslet dříve, jestli tam bylo uvedené to co píšeš... Ono to spíš vypadá, že mu nesedí a teď to chce uhrát na tohle...
Cituji fiffii: že je nošená a fotka odpovídala stavu, tak bych se s ním asi dál nebavila
Přítel taky říká, ať se na to vykašlu, že to spíš vypadá, že mu bunda nesedne. Fotka byla celkem vydařená, i když samozřejmě 100% detailní ne. Ale myslím si, že je bunda za tu cenu v dobrém stavu.
Pokud jsi uvedla, že je použitá a sama víš, že jí měl na sobě zhruba 3x, tudíž nemůže být až tak šíleně "zničená" nebavila bych se s ním. Koupil to, co jsi uvedla v údajích. Já jednou takto prodávala kabelku, pořídila jsem jí na aukru jako novou, jenže jsem špatně koukala a nevšimla si, že je jenom do ruky a nejde dát přes rameno. Tak jsem jí na aukro dala tentokrát já, podotýkám, že s velkou slevou, stále novou, čistou, nepoužitou, barvy jak mají být, lesklá, černá s "bílým" nápisem, byla chvilenku zavřená ve skříni, já bych si nikdy s kabelkou v ruce nevyšla . Napsala jsem ale, že je použitá, a že jsem sundala visačky. No a dáma mě pak atakovala e-maily, že kabelka je použitá, smrdí kouřem a ten bílý nápis, že je zažloutlý, požadovala zpět peníze. Bylo to pár korun.. Napsala jsem jí, že já nic zažloutlého neposílala, a že i když jsem uvedla stav použitá, byla nová, a dále se s ní nebavila. A byl klid.
Ahoj,já to teda nevím jistě,ale není náhodou v pravidlech,že pokud zboží nesedí nebo nevyhovuje,má právo kupující na vrácení peněz?Nebo je to jen na domluvě?
Cituji Susanna24: ale není náhodou v pravidlech,že pokud zboží nesedí nebo nevyhovuje,má právo kupující na vrácení peněz
Já si právě taky nejsem jistá, ale nikdy mě nenapadlo objednané zboží vracet pokud mi nesedlo nebo se mi nelíbilo (oproti fotkám v aukcích), vždycky jsem se to maximálně snažila prodat dál.
Cituji Kiki20: že jí měl na sobě zhruba 3x, tudíž nemůže být až tak šíleně "zničená" nebavila bych se s ním
Taky se mi zdá divný, že by byla bunda v tak šíleném stavu, a slova jako "nechutný" se mi od kupujícího zdají až přehnaná.
Tak si pročti pravidla a pokud to tam nebude,tak si myslím,že má kupující smůlu
Cituji ivise: ale nikdy mě nenapadlo objednané zboží vracet pokud mi nesedlo nebo se mi nelíbilo (oproti fotkám v aukcích), vždycky jsem se to maximálně snažila prodat dál.
ivise
Holt záleží na člověku
Pokud není na bundě díra nebo jiný poškození, tak bych se s ním vůbec nebavila, stav odpovídá popisu a fotce. Taky jsem tam občas něco nakoupila a když se mi to nelíbilo, tak jsem si nadávala akorát sobě, že
Myslím, že to není povinnost vracet peníze, je to jen na vůli prodávajícího, zda zboží přijme zpátky a vrátí peníze. Jedině kdyby třeba zapomněl dopsal důležité informace, tak si myslím že by to bylo bráno jako nedodržení podmínek smlouvy a asi by reklamaci musel prodávající uznat.
Jinak bych mu napsala, že má možnost bundu prodat sám na aukru, pokud se mu nelíbí. Já sama to tak taky dělám a dokonce se mi i několikrát stalo, že předmět byl vydražen za víc, než jsem ho koupila
Jen mě zaráží, že po 3 nošení má bunda sedřené konce rukávů...to teda nic moc nevydrží.
Cituji Patty: nedodržení podmínek smlouvy a asi by reklamaci musel prodávající uznat.
Když je v aukci uvedeno, že bunda je nošená, ale dobrý stav (a za tím si stojím), tak mě řeči od kupujícího, jak je v příšerně nechutném stavu urážejí. A řeči, že si na to šetřil z brigády a teď nemá bundu ani peníze mi přijdou k smíchu..vždyť bundu má a určitě ne takovou, kterou by nemohl nosit a jestli mu nevyhovuje spíš velikostně, tak to je spíš jeho problém a měl by to zkusit prodat dál, kolikrát jsem si koupila oblečení, které mi nebylo a nikdy mě nenapadlo uplatňovat reklamaci u prodejce, kor když jsem tam míry uvedla.
Cituji Patty: Jen mě zaráží, že po 3 nošení má bunda sedřené konce rukávů...to teda nic moc nevydrží
Neřekla, že tam je nějaké dramatické poškození. Upřímně, my jsme si ani žádného sedření nevšimli, tak nevím?? Já už jsem párkrát pro dobrotu na žebrotu na aukru naletěla, ale už se za samaritánku pasovat nehodlám, protože nechci na to zase doplatit. Na aukru mám 227 kladných hodnocení (nákupy,prodeje), žádné záporné, po tomhle jeden negativní komentář očekávám, ale soudný uzná, že nemusí být chyba jen na mé straně...že..
Jo, já vím, já to myslela tak, že když tam bylo vše uvedeno, tak není tvoje povinnost peníze vracet. A podle toho, co píšeš jsi stav bundy i velikost popsala dobře.
Asi bych to už nechala být, akorát bych se bála, aby ti za to nenapařil negativ. To občas tyhle typy lidí dávají. Ale tak já jeden negativ taky mám (právě kvůli podobně problémovému člověku) a lidé se mnou obchodují dále. Ono se většinou pozná, jestli je ten negativ oprávnněý nebo ho dal nějaký blbec.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.