Mám mobil od Sony asi sedm měsíců. První reklamace byla kvůli vadnému displeji.teď druhá reklamace,že se mi mobil rychle vybíjí a vypne se po 6 hodinách bez zapínání wifi, dat a hraní her. Poslední dobou se vybíjel pomaleji,ale zato se vypnul při 70-80% baterie. Servis druhou závadu neuznal.po reklamaci, jsem měla tel od půlnoci do rána zase vybitý.prodejce říká,že s tím nemůže nic dělat pokud servis neuzná závadu nebo prý si mám zaplatit soudního znalce. Opravdu není žádná šance? Děkuji
Cituji winicek: Servis druhou závadu neuznal.po reklamaci, jsem měla tel od půlnoci do rána zase vybitý.prodejce říká,že s tím nemůže nic dělat pokud servis neuzná závadu nebo prý si mám zaplatit soudního znalce.
Tak to zase pěkný nesmysl. Včera jsem o tom četla dobrý článek myslím na iDnesu a rozhodně máš trvat na svém, aby servis řádně zdůvodnil neuznání reklamace a řešit to dál prostě.
Reaguji na smarny: Ano, zaplať si soudního znalce, není to zase nijak drahé a navíc to pak budeš požadovat po tom servisu, pokud znalec uzná závadu, kterou servis odmítl vyreklamovat.
Reaguji na winicek: https://www.omlazeni.cz/je-rychle-se-91-8074-0.html Ještě se mrkni sem, poslední příspěvek. Chtělo by to ještě pohledat na netu, jaká je záruční doba té baterie.
Cituji smarny: Chtělo by to ještě pohledat na netu, jaká je záruční doba té baterie.
Spíš "živnotnost" baterie.
Každá baterie (ntb, mobil) má jistý životní cyklus, kolik nabíjení vydrží. Počtem nabíjení její živnostnost a výkon na jedno dobití klesá...To je normální.
(Teď jsem reklamovala "mrtvou" baterku do ntb. Prodejce se snažil tvrdit, že za 4 měsíce používaní ntb jsem vyčerpala živnostnost, která ale byla 1000 nabíjecích cyklů. Takže to ani omylem )
Já jsem četla dokumenty a záruku v mobilu a tam je,že mobil má záruku 2 roky a baterie nabíječka a různé příslušenství 1 rok, tak v záruce to mám.
Reaguji na winicek: No vidiš, tak ses mohla mrknout, než jsi založila diskuzi...v záruce to máš tak jdi reklamovat...
Jo problém byl v tom,že mi servis opravu zamítl,že mobilu nic není. Tak jsem potřebovala nějakou radu jak postupovat a vymoct si výměnu zboží nebo vrácení peněz
Obecně je záruka na baterii 6 měsíců. Aspoň tak to zatím stálo ve všech ZL, které mi prošly rukama.
Cituji winicek: Tak jsem potřebovala nějakou radu jak postupovat a vymoct si výměnu zboží nebo vrácení peněz
To jsi měla řešit už při první vadě (pokud byla do půl roku od koupě), takhle buď znovu poslat do servisu a nebo se zeptat, jestli pro SE není servis jiný, kam by to poslali.
Peníze se vrací až po třech stejných nebo čtyřech různých vadách.
Ale všeobecně jsou ty baterky prostě na ... oni to zkouší tak, že je napojí na přístroj, co snímá její využití. Na to, aby telefon testovali v provozu, nemají kapacity.
Cituji winicek: Tak jsem potřebovala nějakou radu jak postupovat a vymoct si výměnu zboží nebo vrácení peněz
Tak chceš vrátit peníze nebo vyměnit telefon?
Vrácení peněz je možné po třech stejných závadách musí být na opravenkovém listě 3x popsaná a uznaná stejná vada.Jinak ti nevrátí nic a budou opravovat.
Pokud máš na baterii rok záruku,tak jí běž uplatnit.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.