Ahoj, reklamovala jsem na prodejně Swarovski náramek na ruku, na který se věší jednotlivé přívěsky. V místech, kde se přívěsky houpaly je povrch úplně sedřený, náramek je v těch místech do hněda. Nikdy jsem se s ním nekoupala atd jak se mi prodavačka snažila vnutit. Doma hned sundávám. Jakou mám, prosím Vás možnost se bránit? Náramek je údajně z rhodia. Reklamaci jsem ještě nepřevzala. Myslím, že jejich šperky nejsou zrovna levné a mohli by vydržet běžné nosení. Děkuji za rady...
Přesně takhle jsem reklamovala náramek manželovi, né swarovsky, ale jiný. Ale u Swarovskyho bylo nedávno kamarádce řečeno, pokud trval záruka, mění kus za kus, takže bys měla dostat náramek nový, ona reklamovala prstýnek, vypadly kamilnky. Ale pokud je po zaleuce, máme smůlu, žádný servis nezařizují.
Cituji zrůda: V místech, kde se přívěsky houpaly je povrch úplně sedřený, náramek je v těch místech do hněda.
Bránila bych se tímto, protože kdyby jsi se s ním koupala, zhnědl by ti i na jiných místech.
Rozhodně se nedej, výrobky mají drahé dost, takže by tomu měla odpovídat ta kvalita!
Já jsem jednou také reklamovala náramek, který jsem koupila babičce, ta ho poctivě sundávala a po necelém roce byl náramek skoro celý zhnědlý a když jsem ho šla reklamovat, tak jsem myslela, že prodavačku nakopu jak byla drzá. Nejdřív mi říkala, že ji lžu, že to je z vody a když se zklidnila, tak řekla že to může být z potu na to jsem jí odvětila, že teda náramek za takovou cenu má být kvalitní a odolný a ona mi na to řekla, že se teda ten člověk co ho nosil se teda nemá potit, že je to jeho chyba tak jsem jí to hodila na hlavu a řekla ať mi políbí... A byl to přímo obchod swarovski. Reklamaci mi stejně neuznali.
Reaguji na 5Peta: Reaguji na michelle.s: Přesně tohle jsem jí řekla, chtěla jsem to uvést i do reklamčního listu, že náramek nebyl ve vodě. To si můžu rovnou koupit někde u stánku stříbrný náramek a možná vydrží déle. Tento mám vloni v listopadu rok. Jen netuším co jim tam mám ještě říct, prostě ho nepřevzít a dál? Opravdu se takové firmě divím, že mají tohle zapotřebí.
Reaguji na zrůda: Já bych být tebou se s nima i klidně soudila kdyby to šlo nebo si nech zavolat vedoucí a strop jim tak hroznou scénu )to jsem takhle jednou udělala u oblečení a s jakou rychlostí mi vrátili peníze a ještě mi dali poukaz jako omluvu). ....Já se teda pak na to vykašlala a radši koupila jemný stříbrný náramek který byl hezčí, levnější a babička ho má už 2 roky a je spokojená takže pokuď můžu doporučit SWAROVSKI UŽ NIKDY popravdě se mi zdá že to jsou jen šunty na který chtěj hříšný prachy.
Cituji zrůda: Doma hned sundávám. Jakou mám, prosím Vás možnost se bránit? Náramek je údajně z rhodia. Reklamaci jsem ještě nepřevzala. Myslím, že jejich šperky nejsou zrovna levné a mohli by vydržet běžné nosení.
Přesně tento náramek jsem také reklamovala,původně vyšel skoro na 8.000,-kč,což mě teda pěkně nadzvedlo,když jsem po pár měsích viděla tu kvalitu.SW jsou šunty,mám hodně šperků a všechny časem udělají to,co popisuješ a nenosím to denně.
Mě reklamaci původně neuznaly,ale udělala jsem tam takový ******** jsem si vyřvala výměnu.
Jejcih poučování mě přišlo ubohé,nejsem idi... abych se v takových špercích koupala...no prodavač byl velmi nepříjemný,ale nedala jsem se.Chtěla jsem posudek od odborníka a ať mě dokážou to,co mě tvrdí,reklamaci jsem nepřevzala a čekala co bude,no opravdu jsem dostala nové zboží,je to už ale asi dva roky?
Cituji zrůda: Náramek je údajně z rhodia.
Rhodium je většinou použito pouze pro povrchovou úpravu šperků když se odře,tak právě vidíš ten kov ze kterého je Swarovski bižuterie vyrobena.
Je to bižuterie a proto není na denní nošení holt spousta lidí si myslí,že za tu cenu vydrží.Nevydrží.
Cituji zrůda: V místech, kde se přívěsky houpaly je povrch úplně sedřený, náramek je v těch místech do hněda.
Mechanické poškození
Cituji zrůda: To si můžu rovnou koupit někde u stánku stříbrný náramek a možná vydrží déle
stříbro se neošoupe,ovšem Swarovski pokud není vyloženě stříbrný,tak se odře,vadí i styk s parfémem,s potem,s vodou samozřejmě.
Pokud ti reklamaci neuznají,jakože asi ne,tak zajdi někam do zlatnictví a nech si náramek znova potáhnout rhodiem není to nijak drahé a máš zase na rok parádu v pořádku.
Cituji zrůda: Jen netuším co jim tam mám ještě říct, prostě ho nepřevzít a dál?
přesně tak, já takhle reklamovala boty za několik tisíc, byla jsem naštvaná jak něco, neuznali mi první reklamaci, řekla jsem ji, že ji hned na místě chci podat znovu a vzhledem k tomu, že je to butik s docela drahýma botama, tak jsem jim řekla, že mě jako celkem pravidelnou zákaznici zklamali a že celýmu svýmu okolí řeknu, jak špatně se chovají k zákazníkům...
Na to konto tu reklamaci převzal majitel obchodu a samozřejmě mi vyhověl. Nedostala jsem sice peníze zpátky, ale já opravdu stála o ty boty, takže šlo v podstatě o výměnu kus za kus. Prostě ten první pár byl vadnej, protože ten druhej mám stále jako novej.
Cituji michelle.s: nebo si nech zavolat vedoucí a strop jim tak hroznou scénu
ano, toto se taky neboj využít, a klidně i řekni, jak se k tobě která z prodavaček chovala...
Nenávidím prodavačky, který se k tobě chovají jako kdyby ten obchod patřil jim a samotné by si tam sotva koupily jednu věc...
Cituji SOLU: Chtěla jsem posudek od odborníka a ať mě dokážou to,co mě tvrdí,reklamaci jsem nepřevzala a čekala co bude,no opravdu jsem dostala nové zboží
Já jsem u SW už několikrát reklamovala prstýnky. Pokaždé byly vypadané nějaké kamínky a nebo byl prstýnek zespoda ošoupaný a zoranžovělý. Vždy mi reklamaci bez nějakých připomínek prodavačky uznaly a prstýnek vyměnily za nový (u Staroměstského náměstí i na Andělu). Zkusila bych tam být tebou zajít jiný den, třeba jiná prodavačka bude vstřícnější a nebude dělat problémy.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.