Zdravím,
zajimalo by mě jestli se dá uplatňovat nějaká reklamace či sleva na špatném doručení zboží u České pošty. Objednala jsem si telefon z jednoho eshopu, kde mě informovali, že už zboží odeslali formou balík do ruky. Měla mi přijít SMS nebo email - nic nepřišlo, byla jsem se ptát na poště - taky nic, tak jsem zavolala do eshopu kde mi poskytli číslo zásilky a přes internet jsem si našla, že ji nejdříve doručili na hlavní poštu, pak na tu moji, ale o den dříve než jsem se byla ptát už ta byla , takže nechápu proč mi ji nevydali. No za 150Kč fakt výborná služba :-/
Zkus někam na poštu zavolat a zeptat se. Já osobně mám české pošty plné zuby, to jednání je poslední dobou až neuvěřitelné!
No Česká pošta to je něco. Taky jsem si zaplatila balík do ruky, kde mi měli zavolat a domluvit se na čase doručení. Sice zavolali, my jsme řekli že budeme v tu a tu dobu doma (ještě jsem si zjistila, že v naší ulici funguje odpolední doručování), ale pán řekl, že nepřijede. Takže jsem se pro něj vláčela na poštu a navíc mi ani nedal lístek o uložení zásilky do schránky. Takže jsem si taky zjišťovala číslo balíku přes eshop, kde jsem objednávala. Takovýhle chování je za ty prachy nehorázný.
Pošta-to je něco příšerného,neznám nikoho kdo by byl spokojen.My s poštou spolupracujeme x let a to je celkem ok,jakožto větší firma apodávání balíků,ale pokud něco řeším soukromě,tak furt nějaký problém.
Myslím si,že si můžeš jít maximálně stěžovat ,ale reklamace se uplatňuje pokud je balík ztracený a nebo poničený.
Já takhle volala na hlavní poštu v Praze, protože jsem asi 3 týdny čekala na balíček, ani papírek do schránky mi nepřišel... Přepojili mě na vedoucího doručovatelek, tak jsem mu řekla co se mi nelíbí a tak a on si našel doručovatelku, která má na starost můj barák a pak mi akorát řekl, že si s ní promluví.
Reaguji na sapca: To samé se stalo nedávno, když jsem posílala slečně balík. Dělali z nás obou blbce, tvrdili, že nic nemají, přitom online sledování to bylo jasně napsané. Slečna neměla ani výzvu. Pak se jí záhadně po několika dnech objevil ve schránce papír/výzva s datum cca o 4 dny zpátky s tvrzením, že ji nezastihli.
Jinak já jsem tohle řešila přímo na poště s vedoucí pošty. Jenže co, vyliješ si tam srdce, vedoucí Ti to odkýve a konec příběhu.
Já si stěžovala jednou a nechala jsem si zavolat vedoucí. Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu
Já si stěžovala jednou a nechala jsem si zavolat vedoucí. Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu
Cituji Naughtycat: Rozbili mi totiž vázu, kterou jsem velmi pečlivě zabalila a na balíčku byla i cedulka křehké. Nevrátili mi ani korunu
Pokud balík převezmeš,pak už Ti nic nedají a reklamace nelze uplatnit.
Děkuju za postřehy. No najednu stranu mi to přijde nelogické, proč člověk nemá nárok na nějaké odškodnění, když za to platí nemalé peníze :-/
Reaguji na SOLU: Pokud je balík pojištěn,tak se samozřejmě reklamace vzahuje i po převzetí. Je totiž dost velká možnost, že není balík viditelně poškozen, ale zboží uvnitř je poškozené. Toť zkušenosti z reklamačního odělení, kdy jsem denně uplatňovala reklamace na poště. Jinak pokud jde o špatné doručení, stěžovat si je možné, ale efekt žádný Tak i u DPD
Cituji Mirri: Pokud je balík pojištěn,tak se samozřejmě reklamace vzahuje i po převzetí. Je totiž dost velká možnost, že není balík viditelně poškozen, ale zboží uvnitř je poškozené.
OK ,balík převezmu,donesu domů a zjistím,že je věc zničená--a jak prokážu,že jsem věc nepoškodila doma,když byl balík zcela v pořádku?To by mě zajímalo,jelikož s poštou spolupracujeme denně a s reklamacema máme zkušenosti a mnohdy tedy jiné.
Balíky pojišťujeme hlavně z důvodu ztráty a nebo když je věc jřehká,jelikož skoro vždy se nám balík vrátí už viditelně poškozený-pak je reklamace lehká,to ano.
Uplatnit reklamaci může v tomto případě pouze odesílatel zásilky, tedy ten internetový obchod.
Cituji Lucie Hezka: Uplatnit reklamaci může v tomto případě pouze odesílatel zásilky, tedy ten internetový obchod.
Nerozumim,zda odpovídáš mě
Ano to by bylo jasné,ale mluvím o převzet zásilky zákazníkem-pak už nenaděláš nic.
Napsala bych stížnost rovnou na centrální pobočku - Politických vězňů, v Praze 1.
Nedávno jsem tam psala. Posílali jsme doporučený dopis a přímo do rukou adresáta (= nejde to předat nikomu jinému, rodině apod.) a stejně to převzal někdo odlišný než komu to bylo určeno. Bylo do poměrně důležitý, aby to dostal přímo adresát. Je to navíc zpoplatněná služba, takže o to větší důvod, aby to fungovalo.
Jen tam napiš. Čím více budou mít podnětů, tím je větší naděje, že se služby budou zlepšovat. To je prostě ten jejich monopol tady.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.