Ahoj holky.. Koupila jsem si asi před týdnem semišové podzimní boty na klínku.. A dneska při šíleném návalu všech děcek do autobusu ze školy jsem zavadila předkem boty o dveře autobusu a semiš se mi celý sedřel až do gumy ..vypadá to jak kdybych vzala nůž a nešikovně semiš odřezala..sice tam drží ale jen nakousku.. Myslíte, že je mějaká šance že bude reklamace úspěšná? Chci to jít vyřídit už zítra...snad mi to vezmou alespoň zkusit opravit a nějak zalepit..jinak teda nevím co budu s botama dělatt ..a levné zrovna taky nebyly...máte některá podobnou zkušenost? Děkuju
Cituji Neli.: semiš se mi celý sedřel až do gumy ..vypadá to jak kdybych vzala nůž a nešikovně semiš odřezala
Cituji Neli.: Myslíte, že je mějaká šance že bude reklamace úspěšná?
Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození způsobené uživatelem věci.Tak bys do obchodu šla zbytečně.Nemáš co reklamovat.
Cituji Neli.: dneska při šíleném návalu všech děcek do autobusu ze školy jsem zavadila předkem boty o dveře autobusu a semiš se mi celý sedřel až do gumy
Cituji Neli.: Myslíte, že je mějaká šance že bude reklamace úspěšná?
Ne. Sama sis ty boty zničila, na to se reklamace nevztahuje.
ahojte, kúpila som si vysoké kozačky semišové v CCC a po !!dvoch dňoch!! boli na oboch topánkach úplne ošúchané do dákej tkaniny...podpatok úplne rozpadnutý...nemala som čas ísť reklamovať do predajne boty, tak som si dala opraviť ten podpatok v oprave, ktorú mám cestou do práce. Od nákupu topánok prešiel asi mesiac a vyzerajú príšerne...bežne chodím na vysokých topánkach a nikdy som nemala problém s chodením...ale ako vyzerajú tieto topánky, no FUJ! Viem, že mi reklamačku neuznajú, tak tam ani nejdem...ale už si tam boty nikdy nekúpim.
holky nevíte někdo, jak je to s reklamcí když nemám účtenku? jedná se o letní boty zakoupené loni v ccc....kuji
S reklamací obuvi v obchodě CCC mám osobně špatné zkušenosti. Reklamovala jsem u nich jak plesové boty (nedbale lepený vnitřek půlpáru, nepřilnavý podpatek, sedřená látka, vypadané kamínky), tak i vycházkovou obuv z červené kůže (do tenisek následkem deště pronikla voda a kůže vybledla o několik odstínů). První reklamace mi uznána nebyla s tím, že za sedřenou látku si mohu sama a kdybych měla k dispozici ony odlepené kamínky, velice rádi by je na boty znovu přilepili . Úpravu vnitřku boty a podpatku jen tak narychlo zfušovali, jen aby se neřeklo. Ani s druhou reklamací jsem neuspěla, jelikož "je přece jasné, že kůže TROCHU propouští barvu" navzdory veškeré péči o ni, ale toho, že budu mít obě ponožky rudé odshora dolů, bych se nenadála!
Reaguji na dashenkaj: Pokud chcete něco reklamovat, je nutností prokázat, že jste zboží zakoupila v konkrétním obchodě, tudíž účtenka je v tomto případě nezbytná.
A můžu se zeptat? Musím reklamovat obuv ve stejné prodejně ccc kde jsem je koupila? A nebo můžu v jiném městě? Děkuju
Reaguji na Lady Flame: přijde mi to hrozné. Jak si může někdo zničit boty tím, že zavadil předkem boty o dveře...? to si nedokážu představit... Co to musí být za šmejdské boty, když se tímto zničí? to je jen můj názor.... pomalu aby se choval člověk k botám jak k porcelánu...
Já jsem reklamovala tenisky zn. Nylon Red, odlepila se přední špička. Reklamace uznána, náprava opravou. Dobře. Zatím drží. Teta reklamovala letní sandály, kožené. po dvou nošeních se urvaly kožené pásky ze spodní části bot - reklamace uznána, řešeno poukázkou na danou částku, ať si prý vybere v hodnotě jiné zboží. Teta se tedy dotázala, že poukázka ji nezajímá, že chce vidět na vyjádření, jak dopadla reklamace - prodavačka celkem neochotně přiznala (po asi 2 minutovém rozhovoru), že má nárok na vrácení peněz.
Dnes jsem reklamovala opět boty na malém klínku, nošené především v létě k sukni, kupované cca před 4 měsíci, totálně rozpraskaný gumový klínek, tak jsem na to zvědavá.
Cituji Naomie: Jak si může někdo zničit boty tím, že zavadil předkem boty o dveře...? to si nedokážu představit...
Semiš je holt náchylný, ten se zničí hned... bohužel.
Osobně si v CCC boty už nikdy nekoupím. Jejich boty vypadají na pohled krásně, ale to by je musel člověk mít vystavené na poličce, aby tak vypadaly pořád. Koupila jsem si v této prodejně troje boty. První byly kozačky, měla jsem je na noze opravdu tak 5x, takže zatím dobré, drží, nic se neodlepuje, mám je asi rok a půl, druhé jsem si koupila loni na jaře letní sandálky na klínku, byly krásné, ale strašně mě z nich bolely plosky nohou, měla jsem z nich puchýře, po čase to bylo lepší. Boty jsem měla na noze tak 20x a úplně se mi prošoupal klínek, udělala se na něm jakoby díra dovnitř a nedalo se v tom vůbec chodit, byla to jasná vada výrobku, nekvalitní provedení, šla jsem je tedy reklamovat, po měsíci mi bylo řečeno, že reklamace nebyla uznána, chtěla jsem vidět ten posudek, kde bylo psáno, že jsem si to způsobila špatnou chůzí! (asi neumím chodit nebo co). Naštěstí jsem byla v obchodě s tátou, který jen tak něco nenechá líbit, zavolal si vedoucí a řekl ji, že to dá k soudu a udělá jim pěknou reklamu, najednou paní vedoucí otočila a že si můžu vybrat jiné boty, vybrala jsem si podzimní, měla jsem je tak 30x na podzim a asi 3x na jaře, utrhli se mi z nich podpatníky, chtěla jsem si je nechat dát opravit, ale zapomněla jsem na to, vytáhla jsem je až teď v září a zjistial jsem, že mají také úplně sedřenou podrážkou a trhá se z nich semiš. Donesla jsem je tedy reklamovat a slečna mi říkala, že to mi určitě uznají, protože to jsou nenositelné boty a je vidět, že jsem si to nezpůsobila sama. Reklamaci mi opět neuznali, pro boty jsem zatím nešla, čekám na tátu a tentokrát chci vrátit peníze. Oni totiž vědí, že spousta lidí si to nechá líbit a málokdo se ozve, tak to prostě zkoušejí. Hold, každý se musí ozvat.
Mé zkušenosti s reklamací obuvi v prodejně CCC jsou opravdu strašné. Koupila jsem si u nich lodičky, měla jsem je 1x na sobě a poté začaly při chůzi vrzat, takže jsem je vzala hned do obchodu s tím, že vržou a že požaduji okamžitou výměnu. Slečna prodavačka po několika minutovém přesvědčování, že toto je očividně skrytá vada, která je v rozporu s kupní smlouvou, kývla na to, že si boty mohu okamžitě vyměnit za stejný model. Po výměně jsem měla nové boty na sobě 5x a opět začaly vrzat při chůzi, takže jsem je opět vzala do prodejny s tím, že je jdu reklamovat. Prodavačka se mnou sepsala reklamaci s tím, že se počká na vyjádření jejich znalce. Stihla mi také dodat, že toto je společenská obuv a že já je nosila určitě venku. Na což jsem jí odpověděla, že snad ani společenské boty nemají vyluzovat žádné zvuky při chůzi a jestliže mají, tak to tam mělo být napsáno. Po 4 týdnech mi přišel mail s tím, že reklamace je vyřízená. Došla jsem si na prodejnu, kde jsem očekávala vrácení peněz, avšak jsem se velice zmýlila, protože prodavačka mi přinesla boty zpět s tím, že reklamace se zamítá z důvodu, že se popisovaná vada neprojevila. Což mě neskutečně vytočilo, protože nemám potřebu si něco vymýšlet. Takže jsem si boty obula hned v prodejně a požádala prodavačky, aby vypnuly hudbu, abych jim předvedla, zda boty vržou nebo ne. Prošla jsem se po prodejně, boty vrzaly, ale jedna z těch 2 prodavaček byla tak prolhaná, že mi klidně řekla, že ona žádné vrzání neslyšela, jen klafání podpatků. Byla tak sprostá, že mi klidně lhala do očí, takže jsem se s ní odmítla nadále bavit a zeptala se druhé prodavačky, zda ona také nic neslyšela? Ta uznala, že opravdu boty vržou, takže jsme na místě sepsaly opět reklamaci s poznámkou, že boty byly přezkoušené na prodejně a že opravdu vyluzují zvuk, který není obvyklý při nošení. Po 4 týdnech mi přišlo na mail, že reklamace byla opět vyřízena a poté mi na prodejně vrátili konečně peníze.
Od té doby do žádné prodejny CCC nechodím, protože boty mají na vzhled hezké, ale kvalita je o dost horší a nejhorší je jejich sprosté a ubohé jednání při reklamacích!!
Moje zkušenost s reklamací bot v prodejně CCC je bohužel špatná. Koupila jsem si sandále, skoro jsem je nenosila, potom jsem s nimi jela na dovolenou a prasknul mi na nich pásek a špice se rozlepily. Přitom jsem s nimi nedělala nic extrémního, při čem by se mohly poškodit, pouze pár dní chození po městě a to ještě bylo sucho. Bohužel jsem je nazašla hned reklamovat, ale protože už bylo chladnějji, hodila jsem boty do skříně a znovu je vytáhla až na jaře, kdy jsme si všimla, v jakém jsou stavu. Zašla jsem je na začátku léta reklamovat a reklamace bohužel neúspěšná. Prý se nejedná o vadu materiálu, ale nevhodné nošení. No tak by mně zajímalo, co je podle této firmy vhodné nošení obuvi, když chození za sucha v létě po městské dlažbě je nevhodné. Asi jsou určené domů do obýváku nebo fakt nevím.
Mně se zase ošoupala v teniskách vnitřní zadní stěna u boty (kolem paty), jako nevím, jestli mi to vyreklamují, můžou mi říct, že je to špatným stylem chůze, ale já zase nikdy u jiných bot tenhle problém neměla, a malé mi nejsou, tak nevím... nezbude mi nic jiného, než to prostě zkusit.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.