Cituji martinam: Určitě bych to řešila a možná pěkně rozmázla. Protože jinak si na to pozor nedají, fuj, zvedl si mi z toho žaludek! To by se stát prostě nemělo. Důkaz, nedůkaz, sponku máš? Máš, tak jakýpak copak. Myslím, že tvoje slovo jako spotřebitele bude bohatě stačit.
A jaký bys zvolila postup? Já začala tady, aby se o tom dozvěděli spotřebitelky a napsala na tu potravinovou inspekci...
Cituji panda08: normálně člověk kousá a něco ho na tom soustu zarazí, že tam není v pořádku..
Chápu, že když někdo hltá jak ty, tak má strach, že tam snědl zásobník do celé sešívačky
Já jsem bohužel ten typ, co hltá Takže pokud by jich bylo víc .. Ono je to těžké, když si člověk proleží několikrát v nemocnici s problémy se žaludkem/břichem a ví, že má citlivé zažívání tak to řeší možná o to víc. Kór když ví, co vše může taková "blbá" spona ve střevech způsobit. Ale chápu, že pokud sis tohle nezažila, tak to bereš s nadhledem a nevžiješ se do toho. Se někdo má
Cituji martinam: Ne, ale stěžovat si může. Stejně tak na to upozornit. Proč ne? Alespon si ostatní spotřebitelé dají pozor a výrobce to zamrzí - oprávněně. Klidně bych to dala do TV. Tohle nesnáším, fakt.
Do televize? To mi radil ten kamarád, ale nevím nevím...
Cituji panda08: výmluva...za tu diskusi tady bys měla už 3 pecny chleba
Nemyslím dneska, to mám volněji. Ale jiné dny jsem třeba třináct hodin pryč, pak přijdu domů a jsem ráda, že jsem ráda A tahle diskuze není o pečení chleba, ale o tom, že určité potravinové výrobny se.ou na to, aby svou práci dělali pořádně a ohrožují spotřebitele.
Cituji martinam: Přesně. Lidi se neumějí bránit, kolikrát v restauraci snědí blaf jenom, protože se bojí říct, že jídlo nemá slibovanou kvalitu dle jídelního lístku. V supermarketu, když si koupí salám a smrdí, tak to taky nechají být....No, pak se není co divit, když staré a prošlé věci, myši v pečivu a sponky v pizze považujeme málem za "standart" a říkáme, že je to "normální". Jak pro koho.....
Jsem ráda za Tvůj názor. Přesně jak říkáš. Je pravda, že se mi už nesčetněkrát staly různé události, které by také mnohý nepřešel: zkažené maso v jídle, třídenní střevní potíže (menší otrava jídlem) s horečkama po požití nakládaného hermelínu v restauraci a další věci a právě jsem to také neřešila. Pak si jednou člověk řekne dost, proč bych měla trpět za nekvalitní práci druhých? Pokud se neozvu, tak se to nikdo nedozví a takhle to půjde dál pořád dokola, ne-li se situace zhorší. To tím chci říct, a proto jsem tuto diskuzi otevřela, samozřejmě také abych se dozvěděla jestli se někomu stalo něco podobného...
Tak prosím ti, co poučujete o domácí pečením chleba, to není k tématu, vraťme se tedy k němu nebo nepřispívejte, děkuji moc
Cituji panda08: normálně člověk kousá a něco ho na tom soustu zarazí, že tam není v pořádku..
Normálně člověk nepředpokládá, že bude v jídle nacházet věci, které s jídlem nesouvisí.
Cituji panda08: Chápu, že když někdo hltá jak ty, tak má strach, že tam snědl zásobník do celé sešívačky
Ty si z ní normálně děláš p.r.d.e.l. Ovšem chápu, že když někdo nemá problém pozřít něco, v čem ještě před chvílí plavaly gumičky, tak ho nějaký předmět v jídle asi nemůže zaskočit.
Cituji Merrisska: že určité potravinové výrobny se.ou na to, aby svou práci dělali pořádně a ohrožují spotřebitele.
Jak vídíš, tak některým spotřebitelům je to jedno a možná se tady ještě dozvíš, že ses do toho krámu měla vrátit a tu sponu zaplatit.
Cituji tamaris: Normálně člověk nepředpokládá, že bude v jídle nacházet věci, které s jídlem nesouvisí.
Přesně tak.
Cituji tamaris: Ovšem chápu, že když někdo nemá problém pozřít něco, v čem ještě před chvílí plavaly gumičky, tak ho nějaký předmět v jídle asi nemůže zaskočit.
Cituji tamaris: Jak vídíš, tak některým spotřebitelům je to jedno a možná se tady ještě dozvíš, že ses do toho krámu měla vrátit a tu sponu zaplatit
Bohužel. Nebo se do té situace nedovedou vžít, jinak si některé reakce nedovedu vysvětlit. Je to vážně zarážející. Za Tvou reakci jsem ráda, aspoň je vidět, že je nás více, komu není lhostejné, co jí...
Cituji Merrisska: Do televize?
Klidně
Cituji Merrisska: napsala na tu potravinovou inspekci...
To je dobý začátek, počkala bych si na reakci a pak by se vidělo co dál...
Cituji tamaris: možná se tady ještě dozvíš, že ses do toho krámu měla vrátit a tu sponu zaplatit.
Cituji tamaris: Cituji panda08: Chápu, že když někdo hltá jak ty, tak má strach, že tam snědl zásobník do celé sešívačky
Ty si z ní normálně děláš p.r.d.e.l.
Já si o příspěvcích této slečny/paní myslím své a její reakce mi jen vypověděla o něčem, o čem jsem si už po jejích pár příspěvcích udělala obrázek. Toto asi nemá cenu řešit..
Proto ještě jednou, pokud bude mít někdo něco k tématu, budu ráda. Rady mimo (výše řečeno) si prosím nechte pro sebe, díky.
Cituji martinam: Klidně
Tak to se zeptám kamaráda, co tam pracuje. Schválně jestli by to pro ně vůbec bylo zajímavé Pak dám echo
Cituji martinam: To je dobý začátek, počkala bych si na reakci a pak by se vidělo co dál...
Jestli odpoví. Psala jsem, že uvítám zpětnou vazbu. Uvidíme...
Podle mého názoru se prostě občas nějaký omyl stane, lidé v potravinářských firmách nejsou roboti a také chybují. Myslím, že pokud si půjdete stěžovat, firma určitě vyjde vstříc. V dnešní době si žádný podnik nechce dělat špatnou pověst. Druhá věc jsou jednodušší zaměstnanci, kteří si vylévají zlost bůhví na co a vesele válí zboží po zemi nebo do něj plyvou (jak už tu někdo psal) Za co by ale podle mého názoru měli obchody okamžitě zavírat, tak za přelepování etiket, omývání plísně apod., hazard doslova s lidskými životy by nemělo být jen tak přehlíženo nějakou pokutou
Cituji Merrisska: Výrobci? Popřemýšlím o tom jestli je má němčina dostatečně silná No kdyžtak stačí google.cz a překladač vlastně
Proč psát v němčině, Kaft foods tu má zastoupení...TV je bulvární řešení, inteligentní a nehysterický jedinec to řeší s původcem problému, tedy s Kraft Foods.
Reaguji na TheCarex:
Konečně někdo, kdo o výrobě něco ví...
Cituji TheCarex: Klidně si může stěžovat, ale když snědla důkazní materiál, bude to k ničemu.
Přesně tak,to by mohl udělat každý /a že Češi jsou podle různých diskuzí tady k reklamacím a podobným akcím jak dostat něco zdarma nebo nějakou výhodu koumáci/ vzít si doma třeba klíč a tvrdit,že byl v nějaké potravině třeba v láhvi bio mléka nebo jogurtu light.A co kdyby ho náhodou spolklo dítě nebo nemohoucí důchodce.
Tím nechci říct,že zakladatelce něvěřím,jenže když je důkaz sněden tak co s tím leda snad by navštívila ještě nemocnici a podstoupila vyšetření jestli v jejím zažívacím traktu není ještě nějaká sponka.
Cituji TheCarex: Druhý den o tom stejně nikdo nebude vědět a život půjde dál.
Já myslím, že někteří spotřebitelé výrobek kupovat přestanou nebo si budou dávat na podobné věci větší pozor. Spoustu lidí ani nenapane, že se to může stát, tak to prostě je. Mimimálně se o tom začne diskutovat třeba jenom v rodinách atd., ale já si třeba dávám větší pozor na výrobky, které byly medializovány kvůli podobným věcem....Rozhodně nejsem naivní a nemyslím si, že se něco výrazně změní, ale i malé změny a diskuse může do budoucna k něčemu vést. Lidé si všechno nechají líbit, podle mě to správné není...Ať už je nejlepší řešení jakékoli, rozhodně bych to nenechala být. Navíc, kdybych měla firmu a stalo se to u nás, byla bych ráda, že mě na to spotřebitel upozornil, omluvila se a popřemýšlela nad tím, jak se to mohlo stát a zda tomu nejde nějak zabránit. Každý jsme jiný.
Cituji TheCarex: Chtěla bych vidět tebe, kdyby ti za ty rozsypané rohlíky strhli všechny prémie.
Tomu se říká odpovědnost. Když někdo něco pokazí, holt se to v ČR raději zamete pod koberec, aby někomu náhodou nestrhli prémie Já jsem taky odpovědná za svou práci a když něco zkazím, musím za následky nést odpovědnost, jak já tak i firma. A stalo se mi už několikrát, že za chybu, která nešla nijak ovlivnit jsme celá firma nesli následky, to holt patří k "riziku podnikání"....Ale pro příště se firma vžy snažila, aby to ovlivnit šlo a neopakovalo se to. Dobré jméno ztratíš pouze jednou.
Ale neholdám se tady dohadovat, každý na to máme svůj názor.
Cituji TheCarex: A co přesně už nekupuješ, protože já si pamatuju zapečené brouky, živé larvy i různé jiné předměty snad úplně ve všem, od knedlíků,přes miminkovskou stravu až po čokoládu?
Neřekla jsem, že něco nekupuji, ale dávám si na to větší pozor když jím (případně už při nákupu pečivo "ohledám" zvenčí, zda někde nekouká myší ocásek), především na to pečivo a hotové výrobky.
Cituji TheCarex: už nemá šanci zjistit, ve které fázi výroby se to tam dostalo, natož tomu v budoucnu předcházet. Tohle se v potravinářském průmyslu zjišťuje velmi špatně a všechny nové komponenty by šly do miliónů. Je daleko lehčí vyrobit nějakou součástku a pak ji zkontrolovat,jestli je všechno správně, ale stěží budou kontrolovat každý chleba, pizzu, čokoládu.
V tom máš nejspíš pravdu, nerozumím tomu nejspíš jako ty, vypadá to, že se v oboru pohybuješ a zní to logicky.
Cituji TheCarex: hodlá upozornit výrobce, taky věřím,že se jí omluví
To by mi stačilo, v případě, že by platilo cos psala výše (že nelze dohledat v jaké fázi se "chyba" stala). Teoreticky....kdyby se to stávalo častěji a spotřebitelé na to upozorňovali (stejný výrobek, stejná "chyba", stejný výrobce), tak věřím, že by si na tu "chybu" (v tomto případě sponku v pizze) výrobce "posvítil", ale musel by o tom vědět, to znamená - pro mě i to upozornění a omluva má svůj význam. V případě, že to je ojedinelý případ (což je asi ve většině případů), tak alespoň ta omluva je na místě. Přece jen je to zdraví ohrožující věc.
Cituji TheCarex: Ale už těžko zjistí, jestli ta sponka byla v mouce, v droždí, sušených vejcích, soli, smetaně, sýru. Jestli už např. ten pytel mouky se sponkou přivezli, nebo se do něj dostala při nakládce, vykládce. A pak, od jakého dodavatele třeba byla? (většinou nakupují ve velkém podle aktuálních nabídek,ceníku dodavatelů, můžou jich mít desítky). Nebo jestli odskočila, když šel kolem kontrolór se seznamem a odškrtával si, otáčel papíry a nevšimnul si že mu odpadla.
Máš pravdu....Ale je to škoda Hned bych tomu kontrolorovi, kterému tam například mohla spadnout, strhla ty prémie
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.