Cituji Red_fire: to kupujeme všichni.

Tak minimalizovat možnost donést si z obchodu nějaké divné věci polotovary nekupovat.
No vlastně i to pečivo lze upéct kdyby to někdo bral tak odpovědně

arrow
profile_image
Cindova
od 25. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Laky: jediná rada je nekupovat hotová jídla,instantní jídla,paštiky a podobné pochybné výrobky.
Všechno se dá vyrobit doma

Přesně tak, jenže kdo nemá zahrádku jako já, tak si v zimě koupí mražené lístky špenátu, připraví si je, v práci se na to vrhne a po pár soustech kouká, že tam má úplně krásně červenou berušku Není to pěticentimetrový hřebík, přesto mě chuť k jídlu přešla

Cituji Cindova: tam má úplně krásně červenou berušku

Tak v zelenině se hmyz dá očekávat stejně jako v luštěninách kamínky a ve třešních červi

arrow
profile_image
misa_sisa
od 25. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak já dělala už ve třech potravinářských firmách a ty regulace jsou tak přísné, že se to fakt stává minimálně. Ale nějaká odchylka vždycky bude ... z těch desetitisíců kusů nemůže být jeden jako druhý. Na kovy mají stopro magnety, proto třeba lidi v provoze ani nesmí používat normální náplasti, jen ty s kovovým proužkem ... pořád to pro vás totiž někdo musí zkompletovat a ty stroje obsloužit.
A to, že je to firmám jedno a jde jim o zisk? Zkusily jste se té firmě přímo ozvat? Jsem přesvědčená, že tak velká firma jako Dr. Oetker by to stopro řešila, protože výrobky můžou být sebelepší a bude to k ničemu, když budou mít špatnou pověst.
Jakýkoliv takový případ, co jsem zažila, se fakt řešil ... zástupci firmy se s poškozeným sešli, dohodli se na náhradě a dali mrtě dalších náhrad.
To, aby se to dostalo na Novu do reportáže, kde utahaná matka rodu vzdychá, že jí "to málem zabilo mimino" (přitom je uplně jedno, že mimina by pizzu jíst neměla) je to poslední, co by chtěli ...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji panda08: Nebo si vše hoďte do mixéru, rozmixujte na kaši a třeba ještě díky tomu zhubnete

To je moc dobrá rada. Děkujeme.

arrow
profile_image
StefidiAngel
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mě se teď několikrát za sebou stalo že jsem mělo v pekingském (čínském) zelí nějaký housenky. Brr hned mě přešla chuť ho vůbec někdy kupovat...

arrow
profile_image
Red_fire
od 5. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji tamaris: To je moc dobrá rada. Děkujeme.


Drahá Tamaris, takhle upřímně jsem se dneska ještě nesmála

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji neonka: jinak mě úplně rozčiluje, jak se každou chvíli provalí to přelepování data spotřeby..jako jsou ty lidi normální? kvůli tomu aby si víc vydělali, tak riskujou zdraví ostatních lidí..jak pak máme věřit, že ty hřebíky tam nehážou schválně?...navíc mě úplně žere to, že oni to najdou v jedný prodejně a místo toho aby si to ostatní začali hlídat, tak o týden později to u nich najdou taky..a za tohle dáváme takový peníze..

Tohle mě neskutečně, ale neskutečně ser... Když si uvědomím, že až 80% nemocí je způsobených výživou a ty hovada naprosto chladnokrevně přelepují data spotřeby... hlavně vydělat, i kdyby měli jít přes mrtvoly.

arrow
profile_image
neonka
od 11. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na TheCarex: zaprví si myslim že mojí chytrost nemáš nárok posuzovat,když mě neznáš..zadruhý mi neříkej, že když se dělá pečivo, tak OMYLEM do toho zapečou myš...a zatřetí koukni se na tenhle obrázek https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as h4/p480x480/430632_3005884104746_1191714766_324620 58_1983441400_n.jpg a řidič stejně rohlíky předal k prodeji, takže to neni jenom o strojích ale i o lidech..

arrow
profile_image
Nathalian
od 14. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Je to hodně o lidech....přítel mi říkal, že nějakej jeho známej pracuje v pekárnách (nevim, jestli ještě pracuje, už je to dýl) tak když ho naštval šéf tak normálně plyvl do těsta nebo ho poválel po zemi....takže pokud v pekárnách a jiných výrobnách budou pracovat takoví ,,inteligenti" kteří si svoji nespokojenost budou vylívat na výrobcích a tedy na nás...tak se to nikdy nezlepší....osobně už se fakt bojím něco kupovat, když jsem teďka viděla v televizi tu zprávu o bagetě, ve které byla zapíchlá železná špona, tak se mi fakt navalilo....jsou to akorát zmražený výrobky, který se u nás dopékají, dováží se odněkud z Polska, kde na to serou (příklad.: posypová sůl v potravinách)

Cituji TheCarex: Ať si to klidně peče doma sama, ale i z její pece se časem může něco odlomit. A jí nikdo nebude 2x ročně dělat prohlídku po bytě

....no chtěla bych vidět, co se může odlomit z pekárny na chleba, když tam není nic jinýho než jen nějaká vanička na těsto a vyndavací hnětací háky......alespoň ví, co do toho chleba dává a nebude v něm mít naflusaný...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji panda08: než 1 sponka v jídle..

Tvoje názory mně zaráží. Až tu jednu sponku budeš mít v jídle Ty, sníš ji a povalíš s tím na chirdu, aby Ti vyřízli slepák, pak možná pochopíš. A že jsem o podobných případech už slyšela, mám mezi sestřičkami dost známých. Ale jistě, co člověk to názor. Každopádně tím debatu s Tebou uzavírám, protože my dvě nic nového nevymyslíme.

Cituji panda08: Mimochodem tuhle jsme měli u známých polévku a v ní spadané gumičky..

Dobře ještě jedna reakce Ty si ty gumičky klidně sněz nebo se tomu zasměj, že je tam máš, Tvoje věc

Cituji elleGaladriel: Já vím stejný je to s ekologií a ve spoustě dalších věcech a jsem ráda , že jsou lidi jako ty mají chuť něco změnit Ale taky si nedělám iluze, že je to ovlivněný politikou v česku, kde se tisíc stížností rovná jednomu úplatku na správným místě

Souhlasím s Tebou. A jsem ráda, že je nás s takovým názorem víc

Cituji Laky: jediná rada je nekupovat hotová jídla,instantní jídla,paštiky a podobné pochybné výrobky.
Všechno se dá vyrobit doma

Jasný, dá. Já už psala, že když můžu tak vařím a nejradši dělám ze surovin ze zahrádky od našich, to je jasné. Ale když není moc času, tak se to jednou za čas řeší takhle. Rozhodně nejsem milovník mražených pizz, to si dám jednou za čtvrt roku třeba.

Cituji Kikulina: napiš výrobci, bylo by lepší, kdybys měla fotku, dostane se ti omluvy a nejmíň deset nových pizz, štkaním na Omlazení to fakt nevyřešíš

Výrobci? Popřemýšlím o tom jestli je má němčina dostatečně silná No kdyžtak stačí google.cz a překladač vlastně

Cituji Kikulina: Znáš úsloví "náhoda je blbec"? Náhody a nehody se čas od času stávají. Je to blbé, je to nepříjemné, nelíbí se nám to, ale jediné, co se s tím dá dělat, je dávat si pozor, to platí pro producenta i konzumenta.

Ale prostě nechápu, jak se u strojů s pizzama objeví sponka a náhodně tam někomu spadne...

Cituji Red_fire: No jo, jenže podobné ohavnosti se dají nalézt i v běžném pečivu a to kupujeme všichni.

Pravda. Někdo Ti tady může zase oponovat pečením doma, ale kdo na to má čas?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji misa_sisa: Na kovy mají stopro magnety, proto třeba lidi v provoze ani nesmí používat normální náplasti, jen ty s kovovým proužkem

Tak mi vysvětli, že tam stejně kovová spona je To mi hlava nebere.

Cituji misa_sisa: To, aby se to dostalo na Novu do reportáže,

To mi radil kamarád ať se jim ozvu Taky nechápal, jak se něco takového může stát.

Cituji tamaris: Cituji panda08: Nebo si vše hoďte do mixéru, rozmixujte na kaši a třeba ještě díky tomu zhubnete

To je moc dobrá rada. Děkujeme.


Cituji tamaris: Tohle mě neskutečně, ale neskutečně ser... Když si uvědomím, že až 80% nemocí je způsobených výživou a ty hovada naprosto chladnokrevně přelepují data spotřeby... hlavně vydělat, i kdyby měli jít přes mrtvoly.

To mi povídej.. A zase jsme u toho, že jakmile to více jak 90 procent spotřebitelů přejde a nedostane se to ven, tak to budou dělat v klidu dál.

Cituji TheCarex: Protože se tím zabývají daleko chytřejší lidé než ty a zatím nic lepšího nevymysleli.

Tak tohle nepochopím. Jak tady můžeš posuzovat inteligenci někoho koho ani neznáš O tom si myslím svoje.

Cituji TheCarex: no, může se ti to někde v zažívacím traktu zaseknout a ****** je na světě.

V tomhle souhlasím. Jak říkám takových případů už bylo...

Cituji TheCarex: Ať si to klidně peče doma sama, ale i z její pece se časem může něco odlomit. A jí nikdo nebude 2x ročně dělat prohlídku po bytě

Může, ale budu si za to moct sama a nebudu tím nikoho ohrožovat. Navíc jelikož si takovou věc pohlídám, protože nejsem výrobna zaměřená na zisk, ale člověk, co chce kvalitní stravu, že.
Teď se jen modlím, že jak jsem hltala, že tam nebylo těch spon více

arrow
profile_image
martinam
od 13. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Merrisska:
Určitě bych to řešila a možná pěkně rozmázla. Protože jinak si na to pozor nedají, fuj, zvedl si mi z toho žaludek! To by se stát prostě nemělo. Důkaz, nedůkaz, sponku máš? Máš, tak jakýpak copak. Myslím, že tvoje slovo jako spotřebitele bude bohatě stačit.

arrow
profile_image
martinam
od 13. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji TheCarex: Chceš každou pizzu rentgenovat?

Ne, ale stěžovat si může. Stejně tak na to upozornit. Proč ne? Alespon si ostatní spotřebitelé dají pozor a výrobce to zamrzí - oprávněně. Klidně bych to dala do TV. Tohle nesnáším, fakt.

arrow
profile_image
martinam
od 13. 11. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Merrisska: A zase jsme u toho, že jakmile to více jak 90 procent spotřebitelů přejde a nedostane se to ven, tak to budou dělat v klidu dál.

Přesně. Lidi se neumějí bránit, kolikrát v restauraci snědí blaf jenom, protože se bojí říct, že jídlo nemá slibovanou kvalitu dle jídelního lístku. V supermarketu, když si koupí salám a smrdí, tak to taky nechají být....No, pak se není co divit, když staré a prošlé věci, myši v pečivu a sponky v pizze považujeme málem za "standart" a říkáme, že je to "normální". Jak pro koho.....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené