Ahoj holky,koupila jsem dceři boty v Humanicu v listopadu,kozačky,po třech týdnech jsem je byla reklamovat kvůli rozjetého zipu-levá botka. Reklamaci uznali,opravili s tím,že se to stává z důvodů,že se do bot dávají rifle tak ten zip je natáhlý a rozjede se. Ok,koupila jsem další kozačky náhadní,širší do kteých si může riflíky dávat a ty opravenéjsme skutečně používali,jen kdyý měla elastáčky nebo štrample. A opět zip se rozjel!! Jak mám postupovat,aby mi neprováděli opět opravu (na kterou se čeká dva týdny). Chci botky buď vyměnit nebo vrátit peníze. Vím,že budou bojovat o to aby se tak nestalo,jak teda mluvit? děkuji moc
Myslím, že peníze by ti měli vrátit po třetí závadě takže pokud má dcera náhradní boty, reklamovala bych je myslím, že nebude dlouho trvat, než se rozjedou potřetí, když už to takhle udělali dvakrát
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.