Ahoj holky,
Zajímal by mě Váš názor. Koupili jsme si na jednom slevovém portálů voucher na ubytování v Paříži(3 noci) všechno proběhlo v pořádku,zaplatili jsme ho a napsala jsem do hotelu, kde mi potvrdili datum na konci března, tak jsme si koupili letenky. Jenže v úterý mi slev. portál napsal, že se omlouvá, že se stala chyba a že je to nakonec jiný hotel, který stojí hned vedle a je na stejné úrovni. Zděsila jsem se napsala do druhého hotelu a přirozeně požadovala termín, na který mám letenky. Jenže mi napsali, že v březnu už vůbec nemají volné místo No a co teď? Letíme od nízkonákladovky a přebookovat letenky by stálo okolo 4000 Myslíte, že mám nárok na vrácení peněz z voucheru? Nebo jak by jste to řešili vy? Budu vděčná za každou radu, děkuji
Rozhodně bych napsala mail tomu slevovému portálu, vysvětlila situaci a žádala vrácení peněz za voucher + doplacení rozdílu, co budete platit navíc za hotel, anebo poplatek za přebookování letenky. Je to jejich chyba, tudíž by to měli uznat a minimálně peníze za voucher vrátit.
Anebo jim můžete dát možnost sehnat hotel stejné nebo vyšší úrovně ve vašem termínu.
Pokud to není na voucheru napsáno nebo v jejich podmínkách, že mají právo na změnu určitě by to mělo jít vrátit a i tak by bylo solidní od nich to vyřešit. Vzhledem ke větší navýšení ceny bych jim vysvětlila, že to jste si žádný voucher kupovat nemuseli když si musíte doplatit takovou částku. Určitě trvej buď ať to vyřeší nebo ať ti vrátí peníze. To je jako by sis koupila letenku do letedla, kde už není volné místo tak si musíš koupit další novou, nesmysl
Stalo se mi něco podobného a voucher byl od vykupto a peníze nám sice neposlali ale udělali nám z nich takový kredit za který jsme si mohli vybrat jiný pobyt
Tak jsem napsala,že žádám vrácení peněz, ale mydeals zatím nereagují, tak uvidíme jak se k tomu postaví
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.