Reaguji na aurecon: Za zkoušku Bajina888 nic nedá, to je pravda. .-)
Cituji Bajina888: do servisu zavolá
určitě s nimi najdeš řešení. Můžu se zeptat, co je to za telefon?
Reaguji na Markét: Já mám dokonce pocit, že na to musí reagovat. Mám dojem, že je to stejné jako FÚ. Taky musí reagovat i na udání.
Reaguji na Markét: Divila by ses. Já jsem ČOI poslala na zastoupení Nokie na Praze 9, kvůli reklamaci a dostali dvě pokuty - za právě mnou poslané doklady, kde zjistili pochybení z jejich strany a pak délka nevyřízení reklamace. Byla 3. a chtěla jsem vrátit peníze. Trvalo jim to tak dlouho, že jsem ČOI nevyhrožovala nadarmo....
Tenkrát to byl boj, protože opravdu z nich dostat prachy bylo něco. Když už nebyla domluva normální, tak jsem začala vyhrožovat ČOI. Asi si mysleli, že to neudělám,ale prostě pokud někdo neplní tak, jak má, tak tohle je nej i do budoucna, aby si prodejci zvykli, že jsou na ně paky, jak jim dát za uši.
Holky, ale vždyť je to jasné - proč by měl servis platit hodinovou práci technika, když si Bajina závadu způsobila sama?
Pokud by to byla záruční závada, tak je jasné, že to platí prodejce, v rámci záruky.
Ale když tam přinesla jí samou rozbitý telefon a někdo na něm vykonal nějakou práci, zjistili, že nemá nárok na reklamaci, tak je jasné, že tu provedenou práci musí zaplatit ten, kdo si tu práci objednal - Bajina.
Já v tom nevidím žádný háček, vy ano? Proč by to měl za ni platit někdo jiný, když je to její zboží a reklamace je neoprávněná?
A kdo by to teda měl podle vás za ni zaplatit?
V provozovně Alzy stoprocentně visí "Reklamační řád", který si Bajina měla přečíst, než si reklamaci zadala - určitě podepsala reklamační protokol, na kterém souhlasila, že se seznámila s reklamačním řádem. Jestliže ne, je to její chyba.
Klidně zavolej na ČOI, oni ti to tam vysvětlí.
Jediné, na co by to možná šlo uhrát, je neseznámení s Rekl. řádem při převzetí k reklamaci - ale moc tomu nevěřím, že by Alza tohle neměla ošetřeno.
Každopádně, kdo na to má žaludek, dokáže si to jistě "vyštěkat".
Reaguji na Canterbury:
víš kolik lidi to takhle zkouší, když ví, že si věc rozbili sami,ale poté, co je reklamace neuznána, tak nikdy neplatí to zjistění, jak to bylo.
Mám zkušenost jen s Vodafone, jak jsem psala, a ty tedy nikdy nechtěli nic.
Reaguji na Canterbury:
A jak víš, že si to způsobila sama? Je jasné, že se nic nerozbije samo od sebe, aniž by na to kdokoliv sáhnul, ale telefon je snad dělaný k tomu, aby se používal a pokud se při běžném provozu pokazí, chyba je na straně výrobce ne uživatele
Cituji BabyFace: A jak víš, že si to způsobila sama?
Noooooo........protože to sem sama napsala?
Reaguji na Canterbury:
No nevím, napsala, že si to mohla způsobit sama, tak jak každý komu se něco rozbije ne?
Reaguji na Canterbury:
to že neuznali reklamaci nemusí znamenat, že si něco způsobila sama.
Například pokud se závada projevuje sporadicky servis na ni nemusí přijít a posílá zařízení zpět zákazníkovi.
Diagnostiku, pokud je zařízení v záruce hradí výrobce, nikoliv zákazník. I když se vada neprojeví, napíše se něco ve smyslu zařízení bylo testováno ...
Reaguji na Bajina888: Volala jsi do servisu? Co ti řekli? Máš už mobil doma?
Výsledek se asi nedozvíme, že? Škoda.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.