Dobrý den
Mám telefon od operátora za 1,- k tarifu. Po roce používání se objevilo několik závad a já bych ho ráda poslala na reklamaci. Chtěla bych se zeptat, jestli reklamace probíhá úplně klasicky nebo je něco jinak. Bojím se hlavně toho, že si operátor mobil nechá, vrátí mi tu 1 korunu a budu mít smůlu. Nemáte někdo zkušenost? Jestli normálně opravují, vyměňují atd. nebo jestli mají právo mi vrátit 1 korunu, když hodnota telefonu je poměrně vysoká. Na internetu jsem se dočetla, že pokud nepůjde opravit, mohou mi nabídnout stejný, nebo jiný telefon ve stejné hodnotě, ale raději bych byla, kdyby měl někdo osobní zkušenost, protože se bojím té jedné koruny. Operátor je T-mobile.
Díky
Reklamace by měla i v tvém případě probíhat klasicky - zahájit reklamační řízení přes operátora. Píšeš, že se vady projevily až po roce používání, v tom případě ti operátor nejspíš peníze hned nevrátí, ale nechá telefon opravit. Peníze se vrací buď při projevení vady do půl roku od koupě (bráno jako výrobní vada), anebo při třetí reklamaci, tedy při třetí stejné vadě nebo čtyřech různých vadách. Při reklamaci uveď, jak požaduješ aby byla vyřízena. Pokud by ti vrátili peníze, tak to bude podle všeho jenom ta 1 koruna. Obávám se, že tady je důležitá ta kupní cena, ne hodnota zboží
nemám sice telefon za kačku ale za zvýhodněnou cenu k závazku od přítele a reklamace probíhá též klasicky prostě přestal fungovat dotykový display a qwertz klávesnice taky blázní jen se bojím pokud bude nutná varianta výměna za jiný přístroj budu si muset řádně připlatit protože ve stávající kategorii 5000 kč za telefon operátor qwertz+ touch display a operační systém nemá tak se modlím za opravu
Keď kúpiš telefón k paušálu za 1 kč to neznamená že stojí len 1 kč. Síce zaň akože zaplatíš len túto sumu ale v skutočnosti ten telefón splácaš v paušále vo faktúrach, takže realita je taká že žiadny operátor ti nedá telefón za 1kč a teda máš právo na plnú a klasickú reklamáciu.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.