Ahoj holky, reklamovala jsem před měsícem 14.4. ve Sportissimu softshellovou bundu. Od té doby se mi neozvali (pán mě ujišťoval, že se ozvou do dvou tří týdnů, že to normálně třicet dní netrvá). Zřejmě čekali do konce lhůty, termín na reklamaci pro vyřízení je dodnes. Zatím se mi ale nikdo neozval (mají posílat sms). Potřebuju poradit, zda tam mám jít, případně s čím na ně vyrukovat, pokud by lhůtu pro reklamaci porušili. Máte někdo zkušenosti? Díky za rady
Ahoj, no oni prej nejsou povinni ti dávat vědět, že už se to vyřešilo. Takže bych tam zašla zeptat se co a jak a když řeknou, že ještě nic, tak bych na ně vytáhla to, že skončila lhůta a chceš vrátit peníze.
Po nevyřízení reklamace ve stanovené lhůtě bys měla dostat peníze zpátky, každopádně si tam ale musíš dojít osobně, je možné, že reklamace vyřešená je, jen ti nedali vědět
Cituji ffou: Potřebuju poradit, zda tam mám jít, případně s čím na ně vyrukovat,
Hlavně prosím Vás s ničím nerukujte,nejste jediná s probíhající reklamací a také tam pracují pouze lidé ač manažeři
Takže pokud 30 dní bylo dnes nebo bude zítra jděte s reklamačním protokolem a úplně normálně řekněte že jdete pro vyřízenou reklamaci jakým způsobem to už uvidíte navíc by návrh měl být na reklamačním protokolu
Cituji tucnak.m: Ahoj, no oni prej nejsou povinni ti dávat vědět, že už se to vyřešilo. Takže bych tam zašla zeptat se co a jak a když řeknou, že ještě nic, tak bych na ně vytáhla to, že skončila lhůta a chceš vrátit peníze.
Přesně tak.
Cituji prorsum: nejste jediná s probíhající reklamací a také tam pracují pouze lidé ač manažeři
To sice ano,ale vždy mě taky dost štve,pokud mě prodejna jasně řekne,my se ozveme atd..a nikdy se neozvou,je to jejich úráce a tak se mají snad snažit,Toto u nás teda není možné,zákazníky vždy kontaktujeme,přijde mě to jako slušnost.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.