Dobrý den,prosím o radu,na aukru jsem prodala pytel použitého secohandu který jsem koupila pro své děti-bohužel z pytle nic na děti vel.nebylo tak jsem ho prodala dále-uvedla jsem že pytel je koupený jako použitý -nepraný sekáček,více jak 100ks kus v přepočtu kolem 13korun vycházel a v pytli se najdou žmolíčky,může se vyskytnout pididírka a ušpinění asi na 5ks, za tím si stojím,i když jsem pytel hromadně nafotila,spočítala kusy zběžně prohlédla popis sedí,kvalita super a lux jsem nikde nepsala,paní chce pytel reklamovat a vrátit peníze-je vidět,že je hodně náročná,píše,že věci jsou neprodejné,což není pravda já jsem obyčejný člověk a věci jsou hezké,tudíž použitelné,vyhrožuje mi že podá stížnost na IČO-jak mám dále postupovat,prosím o radu,díky
Nemusíš nic.Pokud paní měla popis ,fota atd..tak bych jí nevrátila nic,na ČOI ať jde,s tím se tam podle mě zaobírat nebudou,je to aukro a s tím rizikem tam nakupuje.
Také jsem tam něco obdobného řešila,pouze se zapojili admini a byl klid,jen negativní hodnocení.
ano admini se včera ozvaly,ať se vyjádřím-napsala jsem jim vše popravdě jak to bylo,konec konců popis tam mají u prodané věci tak si mohou přečíst.Hold čekala paní dle mého za málo peněz super kvalitu a hezké kousky a teď se vymlouvá,že věci jsou zničené a nepoužitelné.Děkuji
Cituji Beruška1: ano admini se včera ozvaly,ať se vyjádřím-napsala jsem jim vše popravdě jak to bylo
Tak víc se dít nebude,písnou ať se snažíte najít kompromis atd...je těžký,aby něco rozhodliJen s nima spolupracuj,já tenkrát paní nabídla ,že ji vrátím něco málo peněz,nesouhlasila,tak jsem to ukončila a dál nediskutovala,jelikož ona nebyla v právu a za tím jsem si stála.Nic se nestalo,jen ten negativ.
Komunikovala bych s ní slušně a to je vše,ničeho se neboj,pokud je to tak,jak píšešJe to nepříjemné,to chápu.
ještě nikdy jsem problém z nikým neměla,nevím,dle mého je paní opravdu moc náročná už podle serveru co prodává,ale u zboží bylo opravdu psáno jak jsem koupila-prodávám,protože bylo věcí více tak jsou 2hromadné fotky,bohužel bylo tam více kusů-více jak 100ks 14kilo,to nafotit po jednom nejde-kupovala pytel jak z dobrým tak s flíčky,žmolky,pididírky-na vyhození nebylo nic-ani si nechce vyprat,chtěla na tom vydělat-já když koupím na děti a zbytek nevyužiji nebo jim už není-udělám třeba setík o více kusech-ona asi nechtěla si oblíct děti ale vydělat,no kus 13,50kč jí byl asi hodně,dle mého by dal možná jiný i více-smůla na kupujícího,jak jinak,komunikovala jsem sní vždy slušně,děkuji za radu a vy jste prodávala také více ks na tom aukru,nebo se jednalo o jeden kus.....hodnocení na aukru z nákupu a prodeje mám zatím všechny pozitivní,no negativ očekávám ale určitě....že dá hezký den
Na ČOI se tím ani nebudou ani zaobírat... Paní nemůže dělat nic, koupila si to s rizikem, že vše nebude podle jejích představ. Jestli ti takhle vyhrožuje, tak bych jí už ani neodepisovala, odepisuj jen adminům, ale ti s tím také nic nesvedou.. Takže si s tím nelam hlavu
vyhrožovala,teď je už pár dní klid,tak snad si to uvědomila,no já se ráda s každým domluvím,sní to ale nešlo,pořád mlela po svým-že mě nahlásí a tak,no a to já koupila ještě dráž o 500korun původně ten pytel a dala jsem ještě na něj slevu,vydělat jsem na tom nechtěla,proto jsem ještě na aukru dala na KUP TEĎ,dokonce i přeplatek z pošty jsem jí vrátila na účet-takovej blbec poctivej jsem já....beru to tak,že chtěla ušetřit a chtěla mít luxusní věci-děkuji za podporu jsem už trochu klidnější-ano s adminy to řeším,díky
U bazarového zboží prodávající odpovídá kupujícímu za vady které má věc při převzetí kupujícím. Za takové vady se nepovažují vady odpovídající míře běžného opotřebení a kupující musí vady prokázat. Neexistuje žádná záruční doba, po niž by prodávající odpovídal za další vady, které by se projevily po převzetí věci kupujícím. Je pouze na dobré vůli prodávajícího, zda-li sám dobrovolně záruku poskytne.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.