pumpkin
Do 14 dnů po dodání zboží můžeš vrátit bez udání důvodu, pošleš to na jejich adresu s dopisem, že odstupuješ od smlouvy ze dne XY a žádáš o vrácení peněz na č. ú. 0000. Peníze ti musí vrátit do 30 dnů. Blíže viz § 53 odst. 7 občanského zákoníku.
Jo aha, ty ho chceš vyměnit no tak se s nima dohodnout. Jinak vrátit + znova objednat...
Leo
Moc díky!
Leo
Ahoj Leo, tak to nějak nezabralo . Poslala jsem zpět botky s průvodním dopisem, včetně uvedeného paragrafu a dnes mi přišel email, že mi posílají zpět nikoli peníze, ale boty ve správné velikosti .... Jenže já je fakt nechci, ale asi nemám na výběr.
Vždyť to mají ve svých podmínkách: http://www.sportshow.cz/Etc/ConditionsPage.aspx
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Zboží nelze vracet podle odstavce níže v případě, že si zákazník převzal zboží osobně v obchodě.
Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel-fyzická osoba podle Obč. zák. právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.
Jen mám takový dojem, že snižovat ji nesmí
A jinak koukám, že v podmínkách mají některé zjevné nepřesnosti, no bezva
Leo
Ještě jednou děkuju! Vyřešeno. Přišel mi druhý email, kde se paní omlouvá, prý jí ten průvodní dopis přišel pod ruku až nyní. Stornuje tedy expedici a pošle peníze, uvidíme.
pumpkin
Nemáš zač, tak super
Ahoj...pravě řeším reklamaci ryflíi a už nevím co mám dělat.
koupilajsem si kalhoty od Gstar,stályy me 4100kč.
Potřech dnech nošení sem zjistila,že se my přetáčí šef kalhot.Dala jsem je na reklamaci...ta my byla po týdnu uznána.
Ale prý si tam mám vybrat zboží ve stejné hodnotě,tak sem chtla ty samé kalhoty,to my ale řekly ,že tento model už nemají ani v praze!A nic jiného se my tam nelíbilo.Tak me paní prodavačka řekla ať si teda počkám až přijde nové zboží!
Za dva týdny odlítám na dobu neurcitou do anglie a připadá my blbé mít tzv.otevřený ůčet v jednom obchodě.
Tak jestly máte někdo trochu právní povědomí,mohly byste my prosím povědět jestly je totojednání se souladem v zákonu,či co vlastně mám dělat.
děkuji
helusiky Ahoj pokud ti řeklli že je tvoje reklamace uznana tak jsou povini ti vratit penize..nedej se..hodně štěstí..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.