arrow
profile_image
pumpkin
od 18. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

73

petulkaaa

petulkaaa
Myslíš Rieker??
jo, jo, ty myslím.
petulkaaa
To jsou ale kvalitní boty, z mých zkušeností. Jsou dražší, ale nikdy mě nezklamaly. A to ti odmítla poslat prodavačka nebo ti to vrátili z reklamačního?
Netvrdím, že ne, ale tohle byla bohužel má první zkušenost a hned takový průšvih. Prodavač se cukal, ale na reklamaci je poslal - trvala jsem na tom. Vyjádření od výrobce /nebo kam to posílají/, bylo, že nejde o vadu. No, nevím, podle mě jsou flekaté boty dost velká vada. Používám kvalitní krémy na boty, takže jsem si jista, že krémem to nebylo, kterážto poznámka byla na reklamačním vyjádření - "zákazník zřejmě použil nevhodný produkt na ošetření bot." Na to není co říci.

arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

pumpkin
Co se dá dělat no, tohle dopředu nevíš, taky už jsem párkrát narazila - posledně s kozačkami z Humanicu za 3000 Kč. Za necelou zimu podpatek urvaný a absolutně zničený. Na reklamaci jsem je loni dávala, zalepili mi to, ale jak jsem se v nich letos párkrát prošla, tak je mám zase rozbitý. Super.

arrow
profile_image
pumpkin
od 18. 3. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

73

petulkaaa

petulkaaa
Co se dá dělat no, tohle dopředu nevíš, taky už jsem párkrát narazila - posledně
No jo, když nejde o život ......

arrow
profile_image
petulkaaa
od 29. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

pumpkin
No jo, když nejde o život ......
Svatá pravda

pumpkin
Samozřejmě? Mně zboží ani nevyměnili, viz. výše.
To je dost sprosté. Pokud používáš opravdu kvalitní krémy na boty a na těch tvých je vhodné je používat, tak pak jsi v právu. No je vidět, že náš zákazník, náš pán co Opravdu v Česku je to nevídané to chování obchodníků. Zkusila bych, být tebou, napsat dotaz na obchodní inspekci, co můžeš dělat.

pumpkin
Samozřejmě? Mně zboží ani nevyměnili, viz. výše.
To samozřejmě dle mého platilo na uznanou reklamaci z důvodu neodstranitelné vady. Pokud to tak je, pak skutečně má nárok na vrácení peněz, k výběru zboží za stejnou hodnotu nemůže být nucena. Pokud by se jednalo o vadu odstranitelnou, řešení je jiné. U tebe šlo o to, že oni tu reklamaci vůbec neuznali, tam pak zbývá jedině znalecký posudek atd.

arrow
profile_image
Katy72
od 10. 5. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak díky za rady a za podporu. Ta prodavačka byla fakt na pěst. Řekla mi, že džíny musí poslat do Dánska a tam je budou pod mikroskopem zkoumat a určitě zjistí, že elastan je perfektní, že pruží. Řekla jsem jí, že by úplně stačilo, kdyby vzala metr a kalhoty poměřila a porovnala rozměry s novýma. To ne, protože je jednak už nemají a kalhoty musí pod mikroskop. Docela sranda, co. Dnes, když mi volali, tak jsem ihned měla dotaz, co bude, když si u nich nic nevyberu. Opět odpověď: dostanu kupon s platností na delší dobu a pak si určitě vyberu. Džíny byly kupovaný v lednu ve slevě, tak si u nich za tu cenu koupim max. tričko.... No nevim, když nedaj peníze, hádat se tam asi nebudu, ale mohla by mi ta prodavačka aspoň ukázat, jak se nasouká do kalhot o 3 až 4 čísla menší

Katy72
No nevim, když nedaj peníze, hádat se tam asi nebudu
A na to všichni spoléhají. Pokud bylo zboží vadné, máš právo chtít peníze zpět, ztrácíš tím důvěru k obchodu a nemůžou tě nutit si tam vybrat něco jiného.

paja1
Reklamaci mi vůbec nechtěli přijmout, boty mrskly na zem a když jsem jim je vnutila, tak mi daly písemné vyjádření, že každá obuv podléhá opotřebení, no nekupuji si boty, abych se na ně chodila koukat do krabice. Reklamovala jsem je na Václaváku přímo v reklamačním oddělení.
Mám přesně stejnou zkušenost s kozačkama od Bati,. reklamovala jsem je na Václaváku... řekli mi, že mi boty nevezmou, že je ani nepošlou do Zlína, nic. Měla jsem vybočený podpatek z normální polohy... ženská protivná, že bych ji dala přes pusu

Ještě jsem se tam snažila bojovat, byla jsem i na vedení, a tam mi bylo řečeno, že prý chodim blbě v těch botách a že to je známka opotřebení.. tak tj jasný, že se každá bota ošoupe, ale dvouletá záruka znamená, že by ta věc měla ty dva roky vydržet!!

Katy72
Opět odpověď: dostanu kupon s platností na delší dobu
Nic takového zákon nezná (jako způsob řešení reklamace zboží s neodstranitelnou vadou).

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Katy72
dostanu kupon s platností na delší dobu a pak si určitě vyberu.
máš nárok podle zákon na vrácení peněz, kupon si neber !

arrow
Neprodává v Bazaru

Petina
máš samozřejmě normálně nárok na vrácení peněz i samozřejmě proplacení nákladů nutných k reklamaci, což je cesta
nikde v Občanském zákoně není že by někde měl zákazník nárok na cestovné pokud jede řešit reklamaci nebo jí posílá poštou apod., peníze se vrací za zboží vadné od výrobce pokud je vada NEODSTRANITELNÁ, dvouletá záruka neznamená, že důvod reklamace nemůže být zamítnut, protože například kopačky jsou už po půl roce nošení nepoužitelné, stejně jako třeba rifle se mohou někomu kdo si je nezkrátí prošoupat o boty nebo zem nebo se po roce rozedřou mezi nohama. Prostě dvouleta záruka se nevztahuje na tzv. VYNOŠENÍ / to jsou právě ty různe prošoupané podrážky, rozkroky aj/. Pokud zboží někomu po pár dnech nošení nesedí je dobrou vůlí prodávajícího ho vyměnit, ze zákona pokud zboží nemá zjevnou výrobní vadu není povinný vrátit peníze a může odstranitelnou vadu opravit. Až při třetí stejné vadě je povinný vrátit peníze/nebo při čtvrté různé vadě/.
Prodejci pokud jsou slušní by se meli snažit vyjít vstříc a opravit i sporné vady, problém že že mají i oni špatnou zkušenost s zákaznky, kteří zneužívají reklamačn řád a zbož i schválně poškozují a chtějí zpátky peníze...
Taky mě občas štve, že nepořídím s reklamací, hlavně u bot / podrážky se prostě proběhají / ale na druhou stranu bych teda obchod s botama asi nevydejchala, hádat se tam s lidma co skoro po dvou letech přinesou sešmajdané boty by pro mě nebylo...
Jinak ČOI nemůže do rozporu mezi reklamujícím a obchodníkem vstupovat, lidi často inspekcí vyhrožují a na inspekci se obrací, ale tam jim můžou leda tak poradit aby se obratili na soudního znalce, nechali si za několik tisc udelat posudek, s ním podali žalobu, což vyjde i na desetitisíce / s právníkem/ a pokud spor prohrají zaplatí i soud a výdaje prodávajícího nejen za právníka, pokud vyhraje bude jemu proplacen posudek a soudní výlohy. Většinou se to u zlevněných výprodejových riflí/ v ceně levného trička/ nevyplatí, protože ty náklady se mohou vyšplhat na padesát tisíc jen to hvízdne....
informace mám právě od příbuzné z inspekce....užijou si tam taky svoje.
Já osobne rok a půl staré oblečení nereklamuju, ale dám kámoškám pro holky nebo pošlu do popelnice, ta dvouletá záruka je zrovna u hadrů trchu divná, protože pak už to někteří lidi reklamují kvuli nemodnosti. Jinak se asi prodejce dívá na to když po pár týdnech přinesete něco vadného na reklamaci než kdy přjdete mesíc před koncem dvouleté záruky. Ještě jednu věc lidi zapomínají často a to že vada zjevná a neodstranitelná se musí reklamovat ihned, nemůžete po roce když už se vám dětská sedačka okouká a vlastně už jí nepotřebujete přijít a říct že od začátku co jí máte má křivý šev, protože to už je zboží opotřebené a nelze ho prodat ve slevě ale jde na skládku...oni ti prodejci to taky nemaj lehký, zvlášt s někým občas je člověk svedkem toho jak se lidi chovaj k chudinkám prodavačkám, jako by za to mohly.

arrow
Neprodává v Bazaru

to že se rifle povolili není rozpor v kupní smlouvě, ale vada materiálu tam se vrací penze nebo se dává stejné zboží, jiné zboží přijmout zákaznice nemusí bla byla to její dobrá vůle, nemusí příjmout ani šek na jiné zboží. Nárok na cestovné při vyřizování reklamační závady nemá. Naopak v zákon jasně cituje, že nárok nevzniká

Petina
a o té dobré vůli prodávajícího věc vyměnit raděj pomlčím
Myslím, že byla řeč o zboží, které nemá vadu, ale zákazník si to s ním rozmyslí a z nějakého důvodu ho nechce. To je třeba časté v Británii, lidi si nakoupí v obchodě zboží, které si tam nechtějí zkoušet. Doma vyzkouší a co nepadne či nesedí, tak pak jdou vrátit.

arrow
Neprodává v Bazaru

mishka999
Myslím, že byla řeč o zboží, které nemá vadu, ale zákazník si to s ním rozmyslí a z nějakého důvodu ho nechce. To je třeba časté v Británii, lidi si nakoupí v obchodě zboží, které si tam nechtějí zkoušet. Doma vyzkouší a co nepadne či nesedí, tak pak jdou vrátit.
ano v čechách není ze zákona povinné vymenit zboží která vám třeba doma manžel nepochválí, je to na dobré vůli a nekteré supermárkety mají třeba 8 dní na výměnu ale mají podle vlastních interních směrnic, nikoli ze zákona

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené