Petina
Ne nepochopila. To s dobrou vůli prodejce myslela mayeenka jinak než jsi pochopila. Nemluvila o případu, kdy je zboží vadné, ale kdy se někomu pouze nelíbí až potom, co si ho zakoupil a rozmyslí si to!!!
Pokud zboží někomu po pár dnech nošení nesedí je dobrou vůlí prodávajícího ho vyměnit, ze zákona pokud zboží nemá zjevnou výrobní vadu není povinný vrátit peníze a může odstranitelnou vadu opravit
a to je skutečně pravda, výměna nevhodného niko-li vadného zboží není prodejci ze zákona nařízena je na jeho dobré vůli a slušný obchod vyjde vstříc...
na proplacení poštovného a náhrad jízdného při reklamaci nárok ze zákona není. Je jedno jestli reklamuješ kabelku, onošené rifle nebo auto nebo si musíš vzít stehováky na ledničku. Já to nevymyslela, nemysli, že me to občas neštve zákoník si nastuduj sama já to mám za sebou. Nárok na proplacení jízdného by ti vznikl až u soudnho sporu, ten u kabelky fakt nedoporučuju. Leda by stála víc než padesát tisíc to je tak cena kam by se mohly vyšplhat soudní náklady.
Katy72
Tu volbu, co dělat v případě neodstranitelné vady, děláš ty, nikoliv prodejce. A když budeš požadovat vrácení peněz, řekni, že odstupuješ od kupní smlouvy, ono to zní trochu líp
uvidíš sama jak pořídíš...
jen cituju:
Pokud jde o cestovní výlohy, nárok se vztahuje pouze na nutné náklady, za něž se považuje běžné jízdné veřejnou dopravou, nikoli náklady na taxislužbu.
V žádném případě nemůže mít kupující nárok na stravné, neboť nejde o náklad související s reklamací.
Takže u kabelky můžeš dostat dva lístky, pokud reklamace nebude zamítnuta...pokuud je kabelka z jiného města, nelze uplatnit náklady na cestu např 200 km, když poštovné je 39 ,-
až spustíš že chceš dva lístky uvidíš jak se k tomu reklamační odd postaví a jestli vadu uzná, ty lístky na autobus stojí za spory v reklamaci
Dostala jsem boty z Mixeru nelíbily se mi chtěla jsem je vrátit a samozdřejmě to nešlo a to jsem to šla vrátit hned na druhý den nenošené atd... Je to docela síla. Ještě když vám řeknou vyberte si v té hodnotě něco jiného my vám peníze nemůžeme vrátit.
Katy72
Šikula, držím palce, nenech se odradit
Ahoj, nevíte, prosím, jak je to s reklamací, respektive s výměnou zboží z internetových šopů? Objednala jsem si sportovní boty, jenže mi poslali jiné číslo, přitom na přiloženém paragonu je udána správná (objednaná) velikost. Když jsem mrkla na jejich obch. podmínky http://www.sportshow.cz/Etc/ConditionsPage.aspx, tak jsem nenašla nic o možnosti vrácení nebo výměně zboží. Zkoušela jsem do obchodu volat, ale nikdo není celý den na příjmu, tak jsem poslala ještě email, zatím čekám na vyjádření. Díky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.