Tak jsem našla zatím toto
Velmi často se prodávající domáhají svých práv na základě vlastních reklamačních řádů. Je na místě připomenout, že na rozdíl od dob dřívějších není povinností prodávajících mít reklamační řád a reklamační řád není upraven zákonem ani prováděcím předpisem, jeho znění je zcela na prodávajícím. Reklamační řád také není pro spotřebitele závazný, podle § 627 odst. 3 navíc prodávající nemůže omezit či vyloučit práva spotřebitele vyplývající z odpovědnosti za vady ani se souhlasem spotřebitele, je-li tedy reklamační řád v tomto ohledu v rozporu se zákonem, nelze se jej dovolávat, byť by spotřebitel vyjádřil s reklamačním řádem svůj souhlas (např. podpisem).
Každopádně říkám,zkusila bych reklamaci uplatnit,za zkoušku nic nedám
Máte někdo zkušenost s výměnou vadného oblečení / vrácením peněz v Reserved? Koupila jsem si tam dnes svetr, zkoušela si ho a jako obvykle prohlížela, jestli není někde roztržený nebo křivě šitý, byl v pořádku, ale když jsem ho doma vyndala z tašky, zjistila jsem, že v místě, kde bývá takový ten umělohmotný klobouček (či co to je - opatření proti zlodějům), je svetr roztržený. Slečna prodavačka ho musela rozthnout, když klobouček odstraňovala. Musela si toho všimnout, ale na nic mě neupozornila a já na to přišla až doma. Na paragonu je, že lze zboží reklamovat do 14 dnů, vrátit do 3 dnů.
Děvčata, dnes jsem si zakoupila v GATE košili jako dárek, který bohužel nesedí velikostně. Vymení mi košili za větší bez problému ? Košile je ze všema vysačkama a paragonem. Děkuji moc
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.