Ahojky holky, mám doma cca 14 dní nový šál monogram od Louis Vuitton a když jsem si ho o víkendu poprvé brala, našla jsem na něm kaz. Jsou to vytáhnutá očka, jakoby uzlíky u jednoho okraje, viz foto. Myslíte, že se na to vztahuje reklamace? Nejsou to ty vylézající nitky, viz diskuze, která tu již proběhla...Podle mého je to kaz stroje při výrobě, jelikož je vada z obou stran...bohužel v obchodě jsem si hnevšimla...
130320114374.jpg
130320114375.jpg
130320114376.jpg
Já bych tam zkusila zajít. Za zkoušku nic nedáš. Ovšem, můžou ti říct, že sis to udělala sama. Známe dnešní (některé) prodavačky, že...
Cituji vercik: Známe dnešní (některé) prodavačky, že...
Tak ono je docela těžký dokázat, že si to neudělala sama že..
Ale taky bych to aspoň zkusila.
divím se že při tak drahém šálu vubec tohle prošlo při kontrole z výroby....uznat by ti to měli přece nejde aby tohle bylo vubec v obchodě.....
Reaguji na vercik:
No ono to není tím, jak se prodavačka vyspí (sama dělám na brigádě v obchodě), je to tím, jaké má pokyny od firmy, někde prostě musí sabotovat každou reklamaci, ptž by jí pak vyhodili a někde ten tlak není vůbec a může uznat jakoukoliv blbost...z kapes prodavaček to stejně nejde Bohužel u drahých značek to je spíš tak, že jen tak nějakou reklamaci neuznají. Ale uvidíš, třeba to bude v pohodě.
Já si myslím, že je vidět, že jsem to neudělala sama, není to zatržené, jsou tam jakoby vyjetá očka s uzlíky, jako když se vám zasekne nit, nevím, jak to líp popsat...a ta jedna nitka vychází z tkané části o 0,5cm dřív, jako kdyby nebyla dopletená...taky mě zaráží, že to takhle prodají...normálně si zboží prohlížím, ale v LV mě nenapadlo, že budou mít šátek s kazem...
Za skúšku nič nedáš, to rozhodne, ale bola by som veľmi prekvapená keby to uznali. Je to prakticky nepreukázateľné. Ak by to bola nejaká súvislá chyba v tkaní tak možno. Toto bolo skôr spôsobené v obchode ako vo výrobe.Sama som sa poučila, že šály treba v LV podrobne prehliadnuť, pretože tie v showroome chytá xy ľudí často sú nejako poškodené, špinavé. Tiež som si takto skoro odniesla šál s cca 10cm vytiahnutou nitkou- všimla som si to až náhodou potom keď mi po zabalení ukazovala predavačka veci. Tak som to okamžite nechala vybaliť a doniesla mi nový zo zadu, ten už bol v poriadku.
Reaguji na elllla:
Mně ten šál právě také přinesla zezadu, nebyl vystavený, ten den jim zrovna přišel....No zkusím to, za to nic nedám, to je pravda, uvidíme co mi řeknou...Nechci vrátit peníze, jen vyměnit za jiný. Vím, že v dnešní době je ochota uznávat reklamace příšerná...Mamka si koupila kozačky v ButS, měla je jen několikrát na noze a spona, která na nich byla prodřela kůži. Tak je šla po necelých 2 měsících reklamovat a zpráva z reklamačního oddělení zněla: Zákaznice si plete záruční lhůtu s obnošením obuvi!
Reaguji na kaculkaaaa:
Tak ozaj skús, možno budeme prekvapené. Minimálne keď už nič iné, tak budeš vedieť aj v budúcnosti čo robiť a ako sa k tomu stavajú v butiku.To je teda dobrá drzosť, už len pre takúto reakciu by som to nenechala tak a pohnala to ďalej. Našťastie som zatiaľ nikdy s reklamáciou nemala problém.
já jsem slyšela, že v lv co se nenošeného zboží týče, uznají jakýkoliv kaz.. zkus to
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.