Ahojky holky,
posílala jsem notebook na reklamaci se stejnou třetí vadou - přehříval se mi a následně vypínal. Nefungovalo chlazení. Chtěla jsem odstoupit od kupní smlouvy, ale výrobce odstoupení zamítl s tím, že se nejedná o vadu zapříčiněnou výrobcem, ale o běžné zanešení prachem. Máte s tím nějaké zkušenosti? Nebo nějakou radu kam se obrátit jestli je to opravdu takhle v pořádku? Samozřejmě mu končí záruka a opravdu bych nerada každé 4 měsíce řešila jak to vyčistit
Díky moc za rady...
Ahoj, tak to zkrátka je. Každý počítač se jednou za čas musí vyčistit, s tím nic nenaděláš. Nevím, jestli tvoje problémy způsobuje zrovna prach, ale z toho co popisuješ, je to hodně pravděpodobné.
Kaci01
Radu ti můžou dát na SOS pro spotřebitelé. Ovšem pokud je to opravdu prachem, tak tam s reklamaci nepochodíš.
Každopádně by si měla při každé reklamaci dostat nějakou zprávu, co se tam dělalo. Alespoň takhle jsem to měla při reklamaci telefonu, kdy je prodejce posílal do svého servisního střediska a poté kopii zprávy, kterou dostal i prodejce, tak nechali mě. Tam bylo vidět jaký byl opravdu problém
tywee
Servisní listy jsem samozřejmě dostala. Vždycky ho vyčistili. Bude to opravdu prachem, takže mám nejspíše smolíka
Kaci01
Asi jo,ale je to divný - můj první noťas, než jsem ho prodala, tak jsem ho měla 4 roky. 3x jsem se s ním stěhovala a žádná problem, že by se kvůli prachu musel čistit
tyweee
No právě. To je to co mě štve Za ty 2 roky jsem to řešila 3x a bylo to pak čím dál dříve. No každopádně je mu na čase říci pápá
Kaci01
ahojky, šla jsem s notebookem, že mi nefunguje cd romka a vyčistily mi i prach. Řekly mi, že ten prach je uplně normální věc a jednou za čas se to musí vyčistit. Myslim, že na to se snad ani žádná reklamace vztahovat nemůže.
Cituji Kaci01: posílala jsem notebook na reklamaci se stejnou třetí vadou - přehříval se mi a následně vypínal. Nefungovalo chlazení. Chtěla jsem odstoupit od kupní smlouvy, ale výrobce odstoupení zamítl s tím, že se nejedná o vadu zapříčiněnou výrobcem, ale o běžné zanešení prachem
No nevím, mému otci po třetí stejné reklamaci vrátili za noťas prachy... měl totéž - přehříval se mu a vypínal se... některé značky a typy na to prý "trpí"...
To, že se ti noťas zanese prachem je normální, ale, že by to bylo v tak častém intervalu se mi moc nezdá (já mám noťas rok a půl a ani jednou jsem ho nečistila a ani minimálně se mi nezahřívá), spíš bych to viděla na "šikovnost" servisního technika, který ví co a jak do papírů napsat, aby nic vracet nemuseli - prošla jsem si něčím podobným s lednicí a přestože šlo o třetí stejnou vadu (odcházel chladící modul), svedli to na špatné používání a běžné opotřebení... v tomhle je asi nejlepší kupovat jakékoliv elektro ve velkých nákupních řetězcích typu Globus, tam s tím cavyky nedělají...
Každý notebook má jinak udělaný kryt větráčku, takže do každého se prach dostáva jinak obtížně. Většinou bohatě postačí jednou za měsíc přejet krytku luxem a je klid. Záleží na kde bydlíš, v každém bytě se jinak práší, vlivů je mnoho... Být tebou, tak jsem skoro ráda, že ti to čištění nenaúčtovali. Taky nejdeš reklamovat tričko, že se po nošení ušpinilo...
Já mám pod notebookem speciál podložku s ext.větrákem a stejně ho musím nechat zhruba každé 3 měsíce vyčistit, protože se jinak přehřívá, záleží, jak dobře je udělané větrání a sání, je to v podstatě malý vysavač prachu.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.