Měla bych dotaz ohledně reklamace notebooku, svůj notebook jsem reklamovala 2 krát, pokaždé s jinou vadou a reklamace mi byla uznána, teď jsem reklamovala napátecí kabel k notebooku a budu tam posílat znovu i počítač, protože zase zlobí. Bude tato reklamace uznána už jako ona čtvrtá, kdy mám dostat peníze zpět? Nebo se napájecí kabel nepočítá jako součást reklamace?
Podle zákona ne, ale záleží i na značce notebooku a prodejci. Třeba u Aceru bych žádnou ochotu nečekala.....
tuším, že musíš třikrát reklamovat stejnou vadu a napočtvrté až můžeš žádat vrácení peněz...
Cituji zocorrka: tuším, že musíš třikrát reklamovat stejnou vadu a napočtvrté až můžeš žádat vrácení peněz...
nene, stačí třetí oprávněná reklamace stejné věci a můžeš žádat peníze, nebo čtyři rozdílné. Ale o to mi v dotazu nešlo, šlo mi o to, zda se reklamace vztahuje i na nabíjecí kabel.
Máme Asus a pokazil se displej asi po dvou měsících užívání.Bohužel to neuznali a my jsme si museli koupit nový displej za 7000,- Takže přístup nic moc.Ale reklamovala jsem krom notebooku více věcí a opravdu záleží na přístupu obchodníka.Někde jsou ochotní a vyhoví i nad rámec svých povinností, někde po zákazníkovi ani pes neštěkně.
Nám se stalo, že odešel kabel a reklamaci neuznali z důvodu, že prý nabíjecí kabel je náhradní díl a na něj je záruka jen půl roku. Takže záleží, jak dlouho ten noťas máš.
Tak mně uznali reklamaci nabíječky i po roce a půl, ale jde mi o to, že jsem ho v době reklamace, cca tři týdny, prostě používat nemohla, protože dva kabely k jednomu notebooku prostě nemám. No nic, asi se musím smířit s tím. Mám dohromady tedy 3 reklamace a u čtvrté by mi tedy měli vrátit peníze, no uvidíme
Zkus si stěžovat managerovi servisu. Mně to pomohlo, psala jsem naštvaně na Acer a oni vrátili peníze dokonce při druhé reklamaci. Ale byl to celkem boj. Teď mám podobný problém s foťákem, netrpělivě čekám na čtvrtou reklamaci....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.