arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Gigigirlone: Rovnou zavolej na ČOI a nepárej se s nima!

Už mě to napadlo včera, já tam asi fakt dneska ráno zavolám a zeptám se jich, co si o tom myslí. Jsem z tohoto přístupu docela v šoku a nikdy jsem se s tím nesetkala a popravdě mě ta prodavačka pěkně vytočila. Ještě to prý říkala hooodně ironicky.... Já fakt nemám důvod si vymýšlet, bot mám dost Ale její chování mi přijde trochu moc...

Cituji Cassidy01: přece prodavačka by měla na žádost zákazníka zboží k reklamaci poslat, ne? A pak nějaký "odborník" závadu posoudí

Přesně tak by to mělo být.
Já jsem zase s Deich.neměla špatnou zkušenost, reklamovala jsem tam tedy boty dvakrát a pokaždé mi hned vrátili peníze a ani to nikam neposílali.
Rozhodně bych prodavačce vadu nepředváděla..
Zip se mi rozepínal loni u ankle shoes z F & F, tak jsem je tam nesla, protože se v tom fakt nedalo chodit, paní si je tam nechala a druhý den mi volala, ať si přijdu pro peníze..
Takže tohle byla fakt neochota prodavačky a navíc na to nemá ani právo..

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Takže jsem fakt volala na ČOI a paní prodavačka prý postupuje správně, že pokud vadu nevidí, nemůže ji posoudit a reklamaci zamítnout!! Ona je prý plně kompetentní vadu posoudit. Takže pokud chci reklamaci vyřídit, mám udělat, co ona chce! Vůbec mi to teda rozum nebere a rozhodně jim to dává prostor zákazníky odbývat stejně jako mě. Já tam teda snad ani nepůjdu, bude to úplně zbytečný. Boty buď vyhodím nebo se dojdu zeptat, kolik by to stálo u opraváře.

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak jsem ještě mluvila s tou svojí kamarádkou, která má s reklamacemi větší zkušenosti než já a vždycky si všechny vydupala. A ta mi řekla, ať paní prodavačce řeknu, že procházet po obchodě jak blbec se nebudu, ale ať se mnou absolvuje simulovanou moji 15 minutou cestu do školy venku na parkovišti Nápad dobrý, ale já nejsem takový teatrální typ jako ona, tak že to absolvovat nebudu

Cituji Cassidy01: Ona je prý plně kompetentní vadu posoudit.

Tak to je ale hodně divný...
Zatím jsem se vždycky setkala s tím, že věci posílali dál..

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Gigigirlone: Dobrý tip, díky za něj

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Cassidy01: Tak to zírám. Přeci když je to prodavačka v obchodě, kde prodávají např. boty Nike, Rieker, St. Oliver, tak se každé boty posílají k danému prodejci, tak jak to může rozhodovat prodavačka?

arrow
profile_image
Paja321
od 16. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dříve jsem dělávala kontroly v obuvách Deichman a souviselo s nimi zakoupení bot a následná reklamace, dle papírů by měla být v těchto prodejnách reklamace vždy přijatá...nikdy se mi nestalo, že by mi jí odmítli přijmout...zkusila bych zavolat přímo na centrálu Deichmanu

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na mitternacht:
Tak ona paní z ČOI vlastně celou dobu stála za tou prodavačkou… Protože její prací je zboží prohlédnout a vadu zhodnotit a pak je na její vůli, jestli to pošle někam dál nebo ne. Na každou moji námitku paní z ČOI zvyšovala hlas, což bylo taky „milé“) Tak že když jsem poznamenala, že jak se mám tedy bránit proti tomu, když pani prodavačka své práci nerozumí a chce po mě absurdity. Paní z ČOI mi ale oponovala, že ona to přece posuzuje dobře, botě nic není, pokud se s ní nechodí Proto potřebuje vadu vidět, tedy i chůzi. No kašlu na to… Ale vůbec mi ten přístup nelibí! Tak já si ty boty doma asi vystavím na poličku a budu se kochat, jak mám krásné boty, vždyť jsou přece bez vady – akorát chodit se v nich nedá
Opravář to jistí, ten je naštěstí příjemný
Reaguji na Paja321:
Děkuji za tip, ale nevím, jestli ještě budu někam volat. Už na to fakt nemám náladu. Jsem z hodně malého města a prodejna je tu chvilku, tak kdoví, jestli si tu nedělají, co chtějí....

Sice tě chápu, ale to bych jim nedarovala a fakt ze sebe tu opičku udělala. Stejnak tě to štve a štvát nějakou dobu bude.

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

De facto je všechno popsáno v odpovědi tady:
URL

Přijde mi to teda trochu zvláštní, vždyť si kvůli botám nikdo znalecký posudek shánět nebude a už vůbec se soudit! Ale v tom případě mají prodejci obrovskou výhodu Protože vždycky tam může být nějaké to "tvrzení proti tvrzení".

Ještě mě napadlo, zkusit to v jiné prodejně, protože v dalším tématu jsem se dočetla, že skoro všem v Deichmanu hned vrátili peníze... Takže až pojedu po nákupem, možná to zkusím v nějakém OC.

To je super nápad to reklamovat v jiné prodejně. Jinak ten článek z odkazu...to fakt nemáme jako zakazníci šanci. Jediné co pak jde udělat, už si tam nikdy nic nekoupit a dělat jim špatnou reklamu.

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Tak to budete koukat, jak jsem to nakonec vyřídila. Přítel přijel z práce a do prodejny mě donutil jít, prý alespoň jí dojít k tomu něco říct.... Jenže dneska tam jiná paní vedoucí a ta mi beze všechno reklamaci poslala a ještě se divila, že kolegyně k tomu přistoupila takovým způsobem... Dneska už je fakt možný všechno

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené