arrow
profile_image
šmajděnka
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Na internetu jsem si koupila MP3, jak MP3 dorazila, zjistila jsem, že sice funguje, ale nahraje se jen určité procento dat.
Tak jsem ji reklamovala a poslali mi novou MP3 ale bez displaye a ještě jsem si tam musela dát pameťovou kartu, protože byla bez paměti.
MP3 jsem zkusila a zase stejný problém, tak jsem ji znova reklamovala a dostala jsem zase novou (bez displaye a paměti).
Tahle fungovala, ale asi po 14 dnech se objevil stejný problém.
Už ji nechci vyměňovat za novou, myslíte, že by mi mohli vrátit peníze, když mi pokaždé poslali novou a neopravovali ji?
Na svých stránkách mají napsané v reklamačních listu: V případě, že zboží zasílám na reklamaci počtvrté, požaduji vrácení kupní ceny.
Ale já bych to teď reklamovala teprve po třetí, ale je mi jasné jak to zase dopadne.
A dávat pokaždé 30 Kč za poštu se mi taky nechce.

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji šmajděnka: nahraje se jen určité procento dat.

To mi taky dělalo, část kapacity (docela dost) prostě zůstala nevyužitá. Musela jsem všechno vymazat, naformátovat, a znova nahrát, pak už to šlo normálně. Naformátovala jsi to? Mně to pomohlo.

arrow
profile_image
šmajděnka
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ano, zkoušela jsem to u všech co jsem měla, a stejně to nepomohlo.

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na šmajděnka: po třetí reklamaci stejného problému máš nárok na vrácení peněz..

arrow
profile_image
Martini
od 4. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mě to musí být 3x stejná vada nebo 4x jiná, aby ti vrátili peníze.
Ale co mě překvapuje je to, že platíš poštovné na přepravu reklamovaného zboží a že oni ti reklamaci uznají a neuhradí ti náklady na přepravu tj. těch 30 Kč?

Podle Občanského zákoníku § 598 Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

Takže bych jim na tvém místě poslala mail, kde bych žádala úhradu vzniklých nákladů - samozřejmě k tomu potřebuješ nějaký doklad o zaplacení dané částky a napsat způsob úhrady tj. nejčastěji převodem na bankovní účet.

arrow
profile_image
Lukika
od 3. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Také bych jim poslala email S těma reklamacema je to někdy šílený, ale člověk si musí stát za svým a hlavně znát na co máš právo, protože různé firmy (samozřejmě netvrdím, že všechny) využívají právě neznalosti lidí a snaží se je ošidit. Držím palečky a doufám, že reklamace dobře dopadne

arrow
profile_image
šmajděnka
od 21. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Martini:
Já jsem myslela, že když to poštovné jednou zaplatím já a když mi to oni posílají zpátky, tak to platí zase oni, že je to tak v pořádku.
A když mi pokaždé poslali novou MP3? Já jsem jim tam na tom papíře vždycky zatrhla, že chci novou MP3, že nechci aby ji opravovali, tak i tak můžu po té 3. nebo 4. reklamaci žádat o vrácení peněz?

arrow
profile_image
Martini
od 4. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na šmajděnka:
Když ti je reklamace uznána, tak ti mají dát peníze za náklady, které si vynaložila na přepravu. Něco jiného by bylo, kdyby ti reklamaci neuznali - to by si samozřejmě nárok na žádné peníze neměla.
Já jsem také reklamovala věci zakoupené přes net a pokaždé mi uznali reklamaci a bez problémů zaplatili náklady, které jsem vynaložila na přepravu daného zboží.
Ano, samozřejmě můžeš žádat vrácení peněz - prostě ty sis koupila mp3, kterou si musela 3x reklamovat se stejnou chybou a tudíž můžeš žádat vrácení peněz.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené