Ahoj,
na kasa.cz jsem kupovala čtečku knih a zároveň k ní i pouzdro (přesně k tomu typu, co mám, žádné univerzální). Nyní potřebuji čtečku podruhé reklamovat. Poprvé mi ji rovnou vyměnili za nový kus, neopravovali. Nyní se již ale tento typ u nich neprodává, takže mi pravděpodobně vrátí peníze. Že mi vrátí i peníze za poštovné (budu posílat poštou), to vím a v průvodním dopise o to i žádám. Ale slyšela jsem od bratra, že by mi měli vrátit i peníze za pouzdro, které jsem ke čtečce zakoupila. On měl stejnou čtečku a taky reklamoval a peníze mu vrátili i za to pouzdro. Ale byl osobně na pobočce. Já nemám možnost osobní návštěvy a musím posílat poštou a nevím, jestli si o to vrácení peněz za pouzdro mám napsat a případně jak (jestli je na to nějaký zákon, nebo to u bratra byla jen jejich dobrá vůle a dělat to nemusí?).
Kdybyste někdo měl tuto zkušenost a mohl mi na 100% odpovědět, budu moc ráda!
Díky a pěkný zbytek dne
Kdysi jsem reklamovala nový vysavač, ke kterému jsme si koupila navíc i sáčky. V obchodě mi řekli, že je to můj problém, že sáčky nejsou nedílnou součástí a nemusela jsem si je kupovat
Zkus to, za to nic nedáš, třeba tam budou natolik ochotní.
Reaguji na scherbatsky: Já bych jim určitě zavolala, nebo aspoň napsala email. Slušně bych se zeptala, že když jsi u nich kupovala čtečku, tak sis pouzdro koupila přesně na ní a s novou čtečkou ti je k ničemu, jestli jim ho můžeš poslat aby ti ho vyměnili na tu novou čtečku.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.