Ahoj holky u bot nike se mi rozlepila špička ,chtěla jsem se zeptat zda je musím dát reklamovat do stejné pobočky kde jsem je kupovala nebo mohu i jinde a zda máte někdo s touto reklamací zkušenosti zda to spraví nebo ne?
Úplně v pohodě, reklamovala jsem Pumy a žádný problém, dokonce mi i vyměnili vestu, kde jsem už odstřihla cenovky.
No tak já mám bohužel špatnou zkušenost s reklamací bot. Reklamaci mi neuznali a to jsem si tu možnost ani nepřipouštěla, protože to byla jasná závada materiálu. Navíc mi tenisky vrátili po reklamaci vytahané, takže jsou mi volnější. Reklamaci jsem podávala v Olympii v Brně Od té doby teda moc v A3 v Olympii moc nenakupuji, protože jejich postup byl hrozný. Zapoměla jsem říct, že mi i ztratili doklad o koupi
Reaguji na iwwik: tam jsem si to také kupovala takže musím jet opět tam nemohu jet s tím třeba do Jihlavy do A3 sportu
Já jsem byla v Brně v KrPoli.
Cituji blond6: nemohu jet s tím třeba do Jihlavy do A3 sportu
Být tebou tak to zkusím v té Jihlavě. Myslím si, že by v tom neměl být problém
Znám holku, co dělala v A3 vedoucí a měli shora nařízeno reklamace zamítat nebo nabízet alternativní kompenzaci, např. slevu na zboží.
Takže musíš být nekompromisní, důkladně sepsat reklamační protokol a boty si předeme např. nafotit, aby je fakt nevrátili v horším stavu a neřekli, že už to tak bylo.
Reaguji na AdaZBrna:
Opravdu?Já mám naopak dobrou zkušenost jak s reklamací tak s výměnou.
To tedy koukám.
Reaguji na Lusinda:
No fakt. Kamarádce tam řekli, že moc utahuje tkaničky - po prvním použití se jí protrhávaly dírky, musela to hnát až k soudnímu znalci. Šlo v obou případech o A3 ve Vaňkovce, možná to není všude stejné.
Před dvěma lety jsme v A3 v Praze kupovala NIke boty,začalo mi v nich při chůzi vrzat,tak jsem je reklamovala,koukala na mě prodavačka jak na blázna, ale vzala je,za měsíc mi boty vrátili,nabízela mi nějaké odškodné,už nevím v jaké výši,s tím,že mi zůstanou vrzající boty.A tak jsem trvala na svém,že to je sice hezké,že mi dávají peníze,ale že nechci vrzající boty.Trochu se nafoukla,pak šla za vedoucí a nakonec mi vrátili celou sumu.Takže u mě zkušenost dobrá.
Obaly nejsou součástí zboží, tj. žádné krabice se s reklamovaným zbožím nemusí vracet. Vzít by to měla jakákoliv pobočka, protože subjekt (společnost provozující A3 sporty) je vždy stejný. Jinak po tom, co jsem výše četla, pevně doufám, že se mi nic z A3 sportu nepokazí.....
Já reklamovala běžecké boty, u jedné boty praskla taková ta vzduchová bublinka jak je na podrážce kvůli odpružení, takže bota při došlapu vrzala a na obou botách se trhala látka od podrážky, taky mě ani nenapadlo, že by to neuznali.
Než ode mě vůbec boty k reklamaci přijali, byla jsem důkladně vyzpovídána na jakém povrchu jsem běhala - že jsem jako mohla běhat na nevhodném povrchu a tu bublinu mohl třeba prorazit kamínek - ale i kdybych běhala v lese, tak tohle by snad běžecká bota měla vydržet, ne? Běhala jsem na běžecké dráze s takovým červeným povrchem a pak jsem v nich ještě cvičila v hale, takže pak se mě vedoucí prodejny zeptal jak často - že jako pokud běhám často tak nemůžu čekat že mi bota vydrží dva roky - že např. profesionální fotbalisti mění kopačky dvakrát za sezónu - nedala jsem se a odvětila mu, že tohle bohužel není můj případ, takže mi (ač evidentně nerad) boty přijal k reklamaci. Reklamaci překvapivě zamítli.
V reklamačním protokolu mimo jiné píší: "Záruční doba 24 měsíců se vztahuje na výrobní a materiálové vady - zákon s tak dlouhou záruční dobou přihlížel na u nás velmi rozšířené a oblíbené sezonní výprodeje, kdy zboží např. na konci léta zakoupené zákazník oblékne až na jaře dalšího roku.."
Cituji AdaZBrna: No fakt. Kamarádce tam řekli, že moc utahuje tkaničky
Tak mému kamarádovi zas řekli, že se neumí obouvat
Ještě jsem se tam podepisovala do nějakého sešitu reklamací, na té stránce bylo tak asi 25 až 30 řádků, na každém řádku bylo napsáno ZAMÍTNUTO, kromě jednoho, kde bylo OPRAVA, takže myslím, že peníze tam opravdu nevracejí. Zajímavá firemní politika.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.