Ahoj holky
mam prosbičku,kousíček před Silvestrem jsem si v Tally Weijl koupila vysoké černé kozačky na podpatku. Měla jsem je od té doby jen párkrát na sobě a začala se mi u jedné dost silně odlepovat podrážka. Chci tam s nimi zajít ale nejsem si tak úplně jistá jak to tam chodí s reklamací? .. Myslíte že mi je vezmou?
Děkuji
já vůbec netušila, že v Tally Weijl mají botky vždycky jsem tam viděla max. balerínky...ale určitě by ti je měli vzít pokud máš lísteček... je to přece jen nějákej měsíc...
Já myslím, že jo. Nikdy jsem tam neměla problém s žádnou výměnou, tak si myslím, že pokud máš účtenku, tak v pohodě. Vedle kasy mají nějaké poučení o reklamaci, že neberou běžné onošení, ale když jsi je měla párkrát, tak máš na to nárok.
Cituji CAT_LADY: CAT_LADY
pak dej vědět, já nakupuju v Tally Weijl docela často, tak bude fajn vědět, jak se tam staví k reklamacím (já měla zatím štěstí a nic jsem vracet nemusela, ale jejich botky jsem nezkoušela)
určitě tam s něma zajdi, Tally Weijl neTally Weijl.. jednou si za ně zaplatila a meli by něco vydržet ! záruku na ně máš, jen paragon a šup do obchodu
Ze zákona máš dvouletou záruku na vrácení poškozeného spotřebního zboží většinou ti hned vrátí peníze/příp. si můžeš vybrat jiné zboží za stejnou cenu, občas taky v obchodech tohoto typu dávají reklamační lístek s tím, že do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu). Až poté ti nabídnou výše zmíněné možnosti
Cituji sweetty: do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu)
jj, takhle rádi fungují zejména čeští obchodníci u Tally Weijl bych spíš rovnou čekala vrácení peněz - doufejme
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.