arrow
profile_image
CAT_LADY
od 16. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky
mam prosbičku,kousíček před Silvestrem jsem si v Tally Weijl koupila vysoké černé kozačky na podpatku. Měla jsem je od té doby jen párkrát na sobě a začala se mi u jedné dost silně odlepovat podrážka. Chci tam s nimi zajít ale nejsem si tak úplně jistá jak to tam chodí s reklamací? .. Myslíte že mi je vezmou?

Děkuji

já vůbec netušila, že v Tally Weijl mají botky vždycky jsem tam viděla max. balerínky...ale určitě by ti je měli vzít pokud máš lísteček... je to přece jen nějákej měsíc...

Já myslím, že jo. Nikdy jsem tam neměla problém s žádnou výměnou, tak si myslím, že pokud máš účtenku, tak v pohodě. Vedle kasy mají nějaké poučení o reklamaci, že neberou běžné onošení, ale když jsi je měla párkrát, tak máš na to nárok.

arrow
profile_image
CAT_LADY
od 16. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

dobrá tak to ráda slyším zítra bych tam hned zašla ) a uvidím ..

arrow
profile_image
Lindin
od 4. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji CAT_LADY: CAT_LADY

pak dej vědět, já nakupuju v Tally Weijl docela často, tak bude fajn vědět, jak se tam staví k reklamacím (já měla zatím štěstí a nic jsem vracet nemusela, ale jejich botky jsem nezkoušela)

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

určitě tam s něma zajdi, Tally Weijl neTally Weijl.. jednou si za ně zaplatila a meli by něco vydržet ! záruku na ně máš, jen paragon a šup do obchodu

arrow
profile_image
sweetty
od 20. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ze zákona máš dvouletou záruku na vrácení poškozeného spotřebního zboží většinou ti hned vrátí peníze/příp. si můžeš vybrat jiné zboží za stejnou cenu, občas taky v obchodech tohoto typu dávají reklamační lístek s tím, že do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu). Až poté ti nabídnou výše zmíněné možnosti

arrow
profile_image
Lindin
od 4. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji sweetty: do cca měsíce rozhodnou, zda je zboží reklamovatelné či nikoliv (zboží se posílá na centrálu)

jj, takhle rádi fungují zejména čeští obchodníci u Tally Weijl bych spíš rovnou čekala vrácení peněz - doufejme

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené