Nikdy se mi tam boty nelíbily, ale teď na podzim jsem si tam koupila nádherne (přesně vysněné do nejmenšího detailu) kozačky za 2000Kc.. po 1. nošení se mi začal vyklat podpatek na jedné botě, tak jsem si je ještě vzala dvakrát a po necelém měsíci od jejich koupě umyla a odnesla na reklamaci. Velice nepříjemná prodavačka je ledabyle prohlédla a vrátila ať je pořádně umyju a až pak přivezu (Boty byly myté! Pouze podrážka nebyla černá ale našedlá bez nečistot), tak jsem ji řekla, že kvůli tomu nepojedu zase domů a podrážky jsem navlhčila v obchodě na WC a opět ji je donesla na reklamaci a to už milostivá neřekla ani půl slova, protože jsem tam podruhé přišla i s přítelem. No boty sice opravené, ale nevěřím, že ten podpatek dlouho vydrží, poslední dobou se opět lehce vyklá!
Takže za mě už si tam nehodlám nikdy nic koupit.
Mám z mixéru kožené boty na jaro/podzim taky za cca 2000kč a jsem velmi spokojená. Navíc podpadky na podražení jsem zatím nevyužila a celkově jsou boty stále pěkné. A to většinou chodím pěšky namísto šaliny.
Jak to tady čtu, tak jsem ráda, že jsem narazila na dobrý kousek, který nepotřebuje (zatím) reklamaci .
Cituji pessi: Zanet96
S tím souhlasím. Přítel koupil boty v Praze, ale reklamoval pak v Brně a byl to pro ně dost velký problém.
Já reklamovala boty v Brně v Mixeru, tuším v Olympii a naprosto bez problému, vrátili mi peníze...
Jeeeeežis tak koukám že si s botkama ještě užiju hodně starostí...chystám se do ostravského Mixeru s reklamací zimních kozačček které jsem dostala,ani jednou neobula,protože od výroby chybí v jedné části šití...no už se těším....
Já od nich měla zimní kotníkové boty - nosila jsem je dva měsíce, pak se úplně propadly zevnitř - jakoby pata do podpatku. Naštěstí uznaly, že nejde opravit a peníze vrátily. Stály kolem 1500 Kč, takže úplně nejlevnější nebyly. Už nikdy víc.
Mixér je i děs na to, jak mají srovnané boty - vystavené a pod nimi krabice, kolíkrat je v tom ******, že pod vystaveným modelem není to, co má být. Navíc tam sehnat někoho ochotného, je fakt zazrák
no já slyšela, že ty botky dokonce šijí vietnamci......tak nevím nevím, i vietnamci mají kolikrát líp udělané boty...když se někdy podívám na to slepovaný, děs a hrůza
prostě nejlepší jsou typický český obuvnictví....myslím tím, menší obchůdky...rieker, marco tozzi, italské boty atd.
škoda, že jich je už tak pomálu, ty velký obchoďáky je převálcovaly....
akorát je smutný, že spousta žen si koupí za velmi draho boty z Mixeru a frajeří se s nima ...to víte Mixer a přitom jsou to takový křapky............
Ambra
ona většina zboží, i těch lepších se v rámci snížení výrobních nákladů opravdu šije v Číně, jenže, jak mi řekl jeden známý, co dělal do oblečení, tak je podstatný rozdíl v tom, kdo šije a z jakého materiálu / tedy zda zkušený - v případě obuvy švec a renomovaná fabirka s kvalitním materiálem od lepidel a nití počínaje/
matadi
jojo to vím, vím, že i značkový hadry se šijou v Číně....všechno je made in Čina
jenže ty v Mixeru šijí špatně, takže je to horší výroba
Taky mám negativní zkušenost s reklamací v Mixeru a to v Pardubicích.
Boty jsem reklamovala po měsíci od zakoupení. Svršek bot se začal odlupovat a podpatky odlepovat. Byla jsem si jistá, že vrátí peníze, protože to odlupování svršku byla neodstranitelná vada. Ejhle, reklamace zamítnuta jako neoprávněná, ale až po měsíci, co jim tam boty ležely. Navíc podpatky nezalepené, protože se prej nemůžou odlepovat. Podle jejich vyjádření "se v obuvnictví podpatky nikdy nikde na světe nelepí, tudíž se nemohou odlepovat". Stále se s nimi dohaduji, boty jsem jim nepřevzala.
Chcete-li si ušetřit nervy, vyhněte se Mixeru obloukem. Neříkám, že tam mají samé nekvalitní boty, jsou tam různé značky, ale za ty problémy u případné reklamace nekvalitních bot to nestojí. Společnost Mixer nepostupuje zákonným způsobem.
Stačí se podívat jen na jejich podmínky reklamace: cituji z jejich stránek
http://www.mixershoes.com/cz/page/reklamacie/rekla macie.html
"Zákazník může uplatnit reklamaci zasláním zboží na adresu Mixer s.r.o., Železniční 5, 602 00 Brno. Obuv musí být v původním nepoškozeném obalu, s kopií faktury a vyplneným reklamačním formulářem." Nevím, kde přišli na to, že u reklamace zákazník musí vracet zboží v původním nepoškozeném obalu, asi si to trochu pletou s odstoupením od smlouvy v případě distanční smlouvy.
Já osobně a taktéž moje rodina si tam boty nekoupíme. Tohle bylo poprvé a naposledy
PS: Já boty reklamovala v originální krabici, byly mi vráceny v igelitu!
Taky mám s Mixerem bohužel nepříjemnou zkušenost, ale ve finále dopadla dobře.
Reklamovala jsem dokonce dvoje boty, kvůli drolení korku z podrážky. Boty si vzali a sepsali jsme reklamační formulář. Po měsíci jsem volala, jak to s reklamací vypadá a bylo mi oznámeno, že reklamace byla zamítnuta. Naštvaná jsem přišla do prodejny, řekla jsem jim, že s tím nesouhlasím. Bylo mi řečeno, že se na boty podívá vedoucí a že ta rozhodne, jak reklamace dopadne (nechápu do teď proč?). Do dalších 14ti dnech byla reklamace opět zamítnuta. Boty jsem si vzala zpět s tím, že se tam zase vrátím.
Poslala jsem boty ke znalci v oboru obuvnictví do Zlína. Ty se mi vrátily i se znaleckým posudkem, že reklamace měla být uznána. Vrátila jsem se s posudkem do Mixeru a tam už otevírali kasu - vrátili mě celou cenu obou bot, výdaje za znalecký posudek i za poštovné.
A od té doby mě v Mixeru nikdo neuvidí.
No takže jak to tady čtu tak nejsem jediná kdo naletěl skvělé firmě Mixer.Já jsem si koupila kozačky v Ostravě,už po měsíci jsem zjistila že se mi odlepujou špičky.Tak jsem boty reklamovala.
Po půl roce jsem šla nanovo s tou samou vadou a to mi ještě paní prodavačka říkala,že jestli to bude ještě jedna reklamace tak mi vrátí peníze.Takže byla ještě třetí reklamace no a jak tady píšou i ostatní tak jsem dopadla stejně.Reklamace zamítnutá a to ještě drzá prodavačka se mnou mluvila tím stylem,jestli si myslím že to má zaplatit ze svého.No hrůza,opravdu jsem se tam nervla.A to nemluvím o vyjádření co jsem od nich dostala.
****I přes naše upozornění při druhé reklamaci si na svou chůzi zákaznice nedala pozor a obuv poněkolikáté mechanicky poškodila.****
Tohle mluví za vše.Takže určitě nedoporučuji!!
Jinak,zítra volám na ČOI.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.