Ahoj holky, chtěla bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s reklamací obuvi do 24 hodin. Včera jsem si koupila žabky a jen co jsem je zaplatila zjistila jsem že se v nich nedá chodit jelikož je tam odfouklá vložka. Hned jsem se vrátila do obchodu že chci výměnu a prodavačka mi řekla že nemají už tuto velikost a penze nevracejí. Nevíte jak je to se zbožím když se to vrací do 24hodin?
Děkuji předem za jakékoliv info.
ahoj,
žádna lhůta pro reklamaci a automatické vrácení peněz neexistuje. je to jen mýtus, některé velké hypermarkety a zavedené značky nabízí možnost vraceni zboží v určité lhůtě, např. 14 denní, ale není to jejich povinnost...dělají to dobrovolně. obecně platí, že můžeš reklamovat vady zboží 24 měsíců. co se týká konkrétně tvého problému, je na zváženi, zda to, ze se boty nedají nosit je možné považovat za vadu, např. jsou špatně šity apod., nebo pouze tobě nevyhovují. kdyby byla chyba v technologii šití, je možné tuto vadu reklamovat jako rozpor s kupní smlouvou. jinak reklamace zboží se řídi občanským zák., konkr. § 616 a násl.
Děkuji za info. Mě se moc líbí ráda si je nechám vyměnit. Problém je že včera prodavačka další už neměla a ta vada je na špatném místě a nedá se v nich chodit je tam vystouplá boule.
Já jsem si například koupila dvoje botky v Nicu ( jedny za 2200 a druhe asi za 1800) a říkám si, že si je rozchodím a měla jsem je na sobě cca hodinu v bytě a prvních se odlepila mi špička, vzala jsem druhé a tam se mi odlepila vnitřní stélka a byl pod ní šroub. Druhý den jsem šla reklamovat a čekala jsem na vyřízení reklamace měsíc a žádná výměna, nebo nějaká ochota ze strany prodavaček se nekonala a to jsem za ně dala nehorázné peníze! Boty mi pouze zalepli (vypadalo to jako kdyby to lepla prodavačka s deseti dioptriemi-lepidlo bylo všude kolem) a na můj dotaz, co to má po měsíci čekání znamenat, mi bylo řečeno, že to dělal obuvník a že jestli je chci dát znovu relamovat,že můžu, ale že toto není důvod k reklamaci! Boty jsem uz nereklamovala, ale již víc tento obchod se šunty za nehorázné peníze nenavštívím!
Renataxyx
Já tam jdu dnes a uvidíme jak pořídím ale v jejich reklamačním řádu je napsáno peníze nevracíme . V tomto obchodě mě taky už neuvidí. Kdyby bylo možné třeba dátrkový poukaz tak si tam časem něco vyberu.
zdena73
v miulém příspěvku jsem ještě zapomněla uvést, že v případě, že je reklamační řád v rozporu se zákonem, je takový reklamační řád neplatný....platí to, co je uvedeno v zákoně. ale na druhou stranu, nechce-li prodávající dobrovolně reklamaci, je-li oprávněná, vyřídit, můžeme se splnění domáhat jen soudně. někdy je dobré vyhrozit např. ČOI, ale ta jako správní orgán prodávajícího nemůže donutit, aby naši reklamaci vyřídil k naší spokojenosti....asi jsem vás moc nepotěšila
Ahoj holky , tak jsem si vzala jiné boty. Prodavačka mi tamty ani nechtěla vzít do reklamace že to nic není a co se mi na nich nelíbí, nechápu asi byla slepá. Když jsem se podívala na ty samé v jiné velikosti tak ta boule byla na všech ostatních tak než abych si vzala ty samé se stejnou vadou tak jsem si vzala ůplně jiné.
zdena73 A vrátila ti za ně peníze nebo ne? Nebo máš těď doma dvoje boty?
Cituji aurecon: zdena73 A vrátila ti za ně peníze nebo ne? Nebo máš těď doma dvoje boty?
Výměna znamená, že tamty si nechali a vybrala si jiné. Proč by jí ještě měli vracet peníze?
Reaguji na Lejlaaa: Právě že mi z jejího příspěvku nebylo jasné, zda prodavačka přistoupila na výměnu, protože psala, že je nechtěla vzít ani do reklamace. Příspěvek šel pochopit dvěma způsoby
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.