arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj všem.Mám batoh značky Puma, do konce záruky zbývá půl roku.Mám problém se zipem, nenosím v něm těžké věci, zapínám taky opatrně, ale vylomily se mi zoubky, a zip se i odpáral na jednom místě.V obchodě mne nejprve odmítli, že reklamaci neuznávají, ale nedala jsem se, a trvala na sepsání reklamace.Nechtěla jsem vrátit peníze, šlo mi o opravu zipu.Batoh nebyl levný, stál 999kč.Jinak je úplně v pořádku.Nakonec tedy souhlasili a bylo řečeno, no tak to tedy se slečnou sepište- výraz však napovídal tomu, sepíšeme to a za 30 dní jí řekneme, že reklamace je neuznána.Jak postupovat potom?Jedná se o řetězec Sportissimo.děkuji

Cituji mity: Jak postupovat potom?

Zjistit kdo tu reklamaci posuzoval,mělo by na vyjádření být razítko a jméno /ne razítko prodejny/ ,buď se spojit s tím posuzovatelem a zeptat se ho proč to neuznal na nebo najít znalce v oboru a poslat batoh na posouzení jinam.....což ovšem zaplatíš.

arrow
profile_image
Jenny_11
od 2. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mám stejnou zkušenost, batoh Puma za 800,-, rok po zakoupení, tedy rok do konce záruční doby... Trvala jsem na reklamaci, protože se mi začal rozjíždět zip - batoh byl tedy nepoužitelný. 30 dní mi ho drželi, pak mi ani nedali vědět, tak jsem se sama ozvala a oni se tedy uráčili mi říct, že záruka se nevztahuje na látku a zipy. Na co se tedy vztahuje, když na nic z toho, z čeho je batoh vyroben, mi neodpověděli. Za mě už nikdy více značkový batoh.

arrow
profile_image
Anelaaa
od 25. 11. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

já jsem měla asi tři roky zpátky taky batoh puma a přesně jak píšeš, taky problém se zipem.. ten samej typ měla i kamarádka a uplně to samý.. to je asi vůbec nějak jejich problém.. jinak jsem ho měla z A3 sportu a se sepsáním reklamace problém nebyl.. akorát já si pak právě nechala snad vrátit peníze.. kámoška si ho pak nechala spravit na svoje náklady u čalouníka myslim..

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Jenny_11: 30 dní mi ho drželi, pak mi ani nedali vědět

Ted mi napadlo, pokud reklamaci neudělají do 30 dnů, není ze zákona povinnost vrátit peníze za nedodržení reklamační doby?
A všem moc děkuji za příspěvky.

arrow
profile_image
Jenny_11
od 2. 8. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jenže oni ji vyřídili do 30 dnů, jen mi o tom nedali vědět (ale na dokladech bylo datum, podle kterého to stihli, bohužel)...

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Jenny_11:
A bylo tam i vyjádření od toho, kdo to posuzoval, že se záruka nevztahuje na zipy a látku? nebo razítko prodejny? Dík

arrow
Neprodává v Bazaru

VIP

nepleťte si běžné opotřebení věci se záruční lhůtou

několikrát jsem to psala, že daná věc se běžným nošením, užíváním může "rozbít" ještě před skončením záruční lhůty

ze zákona běžně platí 2 roky, ale pokud si danou věc necháte přezkoumat, vyjádření - třeba soudního znalce - může znít - na danou závadu se nevztahuje záruka, protože opotřebování věci při běžném použití nastane po (příkladem) 12-ti měsících - čiže živostnost dané věci není 2 roky, ale jen rok

což může být případa toho zipu, který se "ošoupe a zničí " dřív, než skončí záruka

arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na matadi:
a na co se tedy vztahuje záruční lhůta u batohu, který je vyroben z látky a zipu?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené